28.06.2010 v 21:40
Boj o Cypronu nespočíval jen ve vyčištění města. Bojem nebyl myšlen fyzický boj s bandity v Cyproně, ale snaha o to utrhnout Cypronu pro sebe, ovládnout ji. Tomu měla odpovídat i "hlavní cena", možnost vyhlásit si na území Cyprony vlastní zákony. A na to aby jste Cypronu pro sebe uchvátili byl systém prestiže: Buď jste si ty "neviditelné obyvatele" na svou stranu získali svými činy, nebo jste si je podrobily. Právě o tomhle byla Prestiž. Po jejím selhání jsem se pokusil navrhnout nový systém, který byl byl ideově podobný, ale systémově řešený, aby jste nebyli vázání aktivitou GM. Systém měl být přitažlivý pro PvP zaměřené (jejich gildy se můžou na svých územích bít dositosti, bez ohledu na PvP pravidla), i pro ty ostatní (kolíkovací systém měl podpořit ekonomiku a jediná situace kdy je vaše přítomnost na území vyloženě nutná je když nesete věci ke kolíku).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.