(29.06.2010 v 08:31)Rygos napsal(a): Whitey:
To si nevykládej jako zpochybňování tvých návrhů, nebo znevažování tvý práce, to ani v nejmenším. Jen mi tenhle kolíkový systém nepřijde až tak RP.
To bych radši hrál místo na kolíky na opěrné body rozeseté po území - tvrze, strážné věže, dřevoprubecké osady, důlní osady atd. O ty by se bojovalo jak politicky tak fyzicky. Chci obsadit území? Tak na něj zaútočím a začnu ho obsazovat - zaútočím na první osadu u hranic, vypálím ji nebo obsadím. Obránci moho naopak investovat do výstavby opevnění (palisády, obranné věže, příkopy atd.) aby zvedli své šance na udržení území. To je podle mýho cesta většího RP a řemeslníci a bojovníci budou muset spolupracovat.
Obsadí se tvrz nebo hlídková věž a posune se vliv území - můžou se i rozhodit nějaký NPC vojáci, proč by měli všude figurovat jen hráčské postavy v tak velkém konflitku, který se týká celého území.
Spravoval by se tedy konkrétní post a nosili by se suroviny tam (na obrannou věž, tvrz atd.) a ne do lesa ke kolíku.
Tak jednoznacne tohle je nejlepsi reseni, jen ma nekolik problemu. Bud by vyzadovalo aktivitu GMs, nebo velkou praci na scriptech - najimani NPC, vyhlasovani boju, vystavba obrannych budov,... Ve finale by to samozrejme vytvorilo dynamicky svet plny konfliktu a spousty dalsich zabavnych veci jak pro bojovniky, tak pro remeslniky. Jen jenom jestli vyzadovat aktivitu GM by bylo vhodne(preci jen vime jak na tom jsme) a nebo zase WD nakladat v aktualni chvili tolik dalsi prace, ktera by stejne nebyla hnedka.
Dalsim problemem je nedostatek hracu a takto rozsahly system delat pro 2 guildy by asi nebylo to prave orechove. Naopak by zas neco takoveho mohlo natahnout nove lidi, tezko rict. K tomu at se spis vyjadri WD, jak by byl schopny neco takoveho realizovat. Ale ve smes kolicky jsou velmi zjednodusena verze toho tveho(aspon ja to tak pochopil).