29.06.2010 v 11:47
(29.06.2010 v 08:31)Rygos napsal(a): Whitey:
To si nevykládej jako zpochybňování tvých návrhů, nebo znevažování tvý práce, to ani v nejmenším. Jen mi tenhle kolíkový systém nepřijde až tak RP.
To bych radši hrál místo na kolíky na opěrné body rozeseté po území - tvrze, strážné věže, dřevoprubecké osady, důlní osady atd. O ty by se bojovalo jak politicky tak fyzicky. Chci obsadit území? Tak na něj zaútočím a začnu ho obsazovat - zaútočím na první osadu u hranic, vypálím ji nebo obsadím. Obránci moho naopak investovat do výstavby opevnění (palisády, obranné věže, příkopy atd.) aby zvedli své šance na udržení území. To je podle mýho cesta většího RP a řemeslníci a bojovníci budou muset spolupracovat.
Obsadí se tvrz nebo hlídková věž a posune se vliv území - můžou se i rozhodit nějaký NPC vojáci, proč by měli všude figurovat jen hráčské postavy v tak velkém konflitku, který se týká celého území.
Spravoval by se tedy konkrétní post a nosili by se suroviny tam (na obrannou věž, tvrz atd.) a ne do lesa ke kolíku.
Poutnik:
Vesměs souhlasím.
Tak tohle už se dost priblizuje treba k L2 kde je CS (Castle Siege) ne ?