15.08.2010 v 10:23
Narazil jsem na zajímavou chybku v CS3:
- v obraně se nejprve pomocí nově zavedené "Mobility zbroje" otestuje úspěch obrany, na kterém závisí jak moc jste byli zasaženi
- pak se vezme typ zbraně (sečná/tupá/bodná/střelná) a podle toho se sníží poškození úderu o příslušnou hodnotu zbroje
- pak se vezme resistence zbroje a poškození se znova sníží...
Proto bylo testovací NPC v plátech tak ultimátní... protože pokud jste ho trefili za 20 životů, tak to zbroj nejprve snížila na cca 10 (podle typu zbraně) a pak na cca 5 za fyzickou odolnost zbraně.
- v obraně se nejprve pomocí nově zavedené "Mobility zbroje" otestuje úspěch obrany, na kterém závisí jak moc jste byli zasaženi
- pak se vezme typ zbraně (sečná/tupá/bodná/střelná) a podle toho se sníží poškození úderu o příslušnou hodnotu zbroje
- pak se vezme resistence zbroje a poškození se znova sníží...
Proto bylo testovací NPC v plátech tak ultimátní... protože pokud jste ho trefili za 20 životů, tak to zbroj nejprve snížila na cca 10 (podle typu zbraně) a pak na cca 5 za fyzickou odolnost zbraně.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.