13.02.2011 v 17:09
Bojim se že toho je tolik a v takovým rozsahu na základní úrovni že to ani nejde stručně a jasně popsat.
Počínaje nelogickým rozmístěním spawnů zvěře (které se už předělává, ale je to provázeno remcáním nespokojeností a nadávkama), přes nefunkčí NPC na klíčových postech co neprosazují své zájmy z pohledu sebe samých, ale jednají až v kritické situaci účelově v zájmu RT) až po nelogické zákazy ze strany RT proti herním (RP) snahám přímo v samotné hře.
Většinou jsem slyšel vždy Ne, Nejde, Nebudu nikomu nic dávat byl by to support. Namísto Proč? Jak to chceš udělat? Tak si to zkus sehrát a uvidíme.
Otázka Proč? je první a pokud hráč nedokáže smysluplně udat důvody proč to chce a proč by mu to mělo být umožněno, nemá smysl se o tom dál bavit.
Otázka Jak? tam jde o o to jestli si nevzal velký sousto a má na to personálně, materiálně a finančně a v neposlední řadě by odpověď měla obsahovat alespoň základní plán toho jak toho chce dosáhnout. Každý požadavek je jiný a vyžaduje jiné nároky.
A nakonec, LOGIKA, na MW je logika pokládána za sprostý slovo, který je přímým rozporu s hratelností. To vidím asi jako největší problém na MW absence logiky v téměř čemkoli - nejde pak někam něco dát a čekat že to vyvolá reakci na základě toho že se hráč/postava zamyslí a začne jednat na základě toho že se zamyslí co tu tohle dělá když by to tu být nemělo.
Počínaje nelogickým rozmístěním spawnů zvěře (které se už předělává, ale je to provázeno remcáním nespokojeností a nadávkama), přes nefunkčí NPC na klíčových postech co neprosazují své zájmy z pohledu sebe samých, ale jednají až v kritické situaci účelově v zájmu RT) až po nelogické zákazy ze strany RT proti herním (RP) snahám přímo v samotné hře.
Většinou jsem slyšel vždy Ne, Nejde, Nebudu nikomu nic dávat byl by to support. Namísto Proč? Jak to chceš udělat? Tak si to zkus sehrát a uvidíme.
Otázka Proč? je první a pokud hráč nedokáže smysluplně udat důvody proč to chce a proč by mu to mělo být umožněno, nemá smysl se o tom dál bavit.
Otázka Jak? tam jde o o to jestli si nevzal velký sousto a má na to personálně, materiálně a finančně a v neposlední řadě by odpověď měla obsahovat alespoň základní plán toho jak toho chce dosáhnout. Každý požadavek je jiný a vyžaduje jiné nároky.
A nakonec, LOGIKA, na MW je logika pokládána za sprostý slovo, který je přímým rozporu s hratelností. To vidím asi jako největší problém na MW absence logiky v téměř čemkoli - nejde pak někam něco dát a čekat že to vyvolá reakci na základě toho že se hráč/postava zamyslí a začne jednat na základě toho že se zamyslí co tu tohle dělá když by to tu být nemělo.
- To že mě nevidíš neznamená že tu nejsem -