05.07.2011 v 20:42
Jde právě o to že je postih do plížení ve světle. Ale co postavy které mají jiné vidění? Drowům mají mít tuším vidění převrácené (postihy na světle místo ve tmě). A co trpaslíci/gomové u kterých se uvažovalo o nočním vidění jako rasové abilitě?
Návrh:
Pozorovatel má klasické vidění (na světle skvělé, v noci špatné):
- na světle skrývající dostane postih
- ve tmě nemá žádný postih
Pozorovatel má noční vidění (na světle i v noci normální):
- na světle skrývající se dostane jen poloviční postih
- ve tmě dostane poloviční postih jako by stál na světle
- vedlejší efekt: hodnota světla neklesne pod určitou hodnotu, tj. jeho "plná noc" bude o něco světlejší
Pozorovatel má obrácené vidění (na světle špatné, v noci skvělé):
- na světle skrývající se nedostane postih
- ve tmě dostane postih jako by stál na světle
- vedlejší efekt: hodnota světla neklesne pod určitou hodnotu, tj. jeho "plná noc" bude o dost světlejší (světlo už bych mu nepřesvicoval/přetmavoval)
Jen si teď nepamatuju, jak je naskriptované "světlo" drowa - ve dne klient ukáže tmu, v noci světlo, nebo je to normální jen ty postihy se počítají opačně? Počítají se mu vůbec ty postihy na kouzlení opačně? Teď jsem o to zavadil při úpravě určování světla, tak to můžu kdyžtak upravit aby to makalo jak má.
Návrh:
Pozorovatel má klasické vidění (na světle skvělé, v noci špatné):
- na světle skrývající dostane postih
- ve tmě nemá žádný postih
Pozorovatel má noční vidění (na světle i v noci normální):
- na světle skrývající se dostane jen poloviční postih
- ve tmě dostane poloviční postih jako by stál na světle
- vedlejší efekt: hodnota světla neklesne pod určitou hodnotu, tj. jeho "plná noc" bude o něco světlejší
Pozorovatel má obrácené vidění (na světle špatné, v noci skvělé):
- na světle skrývající se nedostane postih
- ve tmě dostane postih jako by stál na světle
- vedlejší efekt: hodnota světla neklesne pod určitou hodnotu, tj. jeho "plná noc" bude o dost světlejší (světlo už bych mu nepřesvicoval/přetmavoval)
Jen si teď nepamatuju, jak je naskriptované "světlo" drowa - ve dne klient ukáže tmu, v noci světlo, nebo je to normální jen ty postihy se počítají opačně? Počítají se mu vůbec ty postihy na kouzlení opačně? Teď jsem o to zavadil při úpravě určování světla, tak to můžu kdyžtak upravit aby to makalo jak má.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.