20.09.2011 v 11:45
Máte částečně pravdu, že by takové věci měli být konzistentní.
Avšak herní logika a logika ve hře jsou dvě docela odlišné věci a ta první má minimálně dle mého skromného názoru větší váhu.
Nemá smysl, aby například při útoku mravenců mezi sebou bojovali npc. A zároveň by nemělo smysl, aby bylo například 10 aktivních hráčů od orků a při součaném počtu ostatních hráčů mohli obsadit například Ishar.
Zároveň je neaktuální mluvit do spravování Isharu a používat jako příklad incident s Bratrstvem, kdy byla už nějakou dobu Tereza neaktivní a město nemělo řádného vůdce.
Pokud se vám nedostatek vynaložené aktivity nelíbí, tak místo brečení na fóru můžete něco dělat ve hře.
Avšak herní logika a logika ve hře jsou dvě docela odlišné věci a ta první má minimálně dle mého skromného názoru větší váhu.
Nemá smysl, aby například při útoku mravenců mezi sebou bojovali npc. A zároveň by nemělo smysl, aby bylo například 10 aktivních hráčů od orků a při součaném počtu ostatních hráčů mohli obsadit například Ishar.
Zároveň je neaktuální mluvit do spravování Isharu a používat jako příklad incident s Bratrstvem, kdy byla už nějakou dobu Tereza neaktivní a město nemělo řádného vůdce.
Pokud se vám nedostatek vynaložené aktivity nelíbí, tak místo brečení na fóru můžete něco dělat ve hře.