02.12.2014 v 21:37
Uff takže to zkusim... aspoň z toho někdo pochopí můj nápad.
Musel bych ty skripty číst tak hodinu a učit se to, je to jine než sphere, ale tohle sem si nějak vycucal z prstu z toho co tam je (neznam jmena itemů v DB, ani způsob všech možných kombinací)
čize funkce lajcky by byla asi taková
v dosahu (range) 5 jakéhokoliv hráče by se zpustil emote *Smutně kouká*
při doubleclicku, by se zpustil emote hráče *Vypadá hladově, co mu něco dát*
při dalším emotu hráče *Položil maso* nebo *Dal vlkovi maso*
se zpustí podmínka, která bude hledat, jestli hráč má 2x Syrové maso (žebro)
pokud ano, zpustí se emote *Vděčně zaštěkal a dal se do jídla*
player gain exp (nebo jak je ten příkaz) 75 +
if no - tak emote hráče *Jsem si jistý, že mám to co chce?*
konec scriptu...
Kód:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<Interaction ID="Expediční_Vlk">
<Procedure ID="doubleclick">
<Trigger WaitOn="Doubleclick" Range="3" />
<emote>*Smutně kouká*</emote>
</Procedure>
</Interaction>
<Trigger WaitOn="emote" Text="Položil maso">
target.CountItems("Syrové Maso")
<Req>HasItem("Meat", 2, "Syrové Maso", "")</Req>
<emote>Vděčně zaštěkal a pustil se do jídla>
</Trigger>
Musel bych ty skripty číst tak hodinu a učit se to, je to jine než sphere, ale tohle sem si nějak vycucal z prstu z toho co tam je (neznam jmena itemů v DB, ani způsob všech možných kombinací)
čize funkce lajcky by byla asi taková
v dosahu (range) 5 jakéhokoliv hráče by se zpustil emote *Smutně kouká*
při doubleclicku, by se zpustil emote hráče *Vypadá hladově, co mu něco dát*
při dalším emotu hráče *Položil maso* nebo *Dal vlkovi maso*
se zpustí podmínka, která bude hledat, jestli hráč má 2x Syrové maso (žebro)
pokud ano, zpustí se emote *Vděčně zaštěkal a dal se do jídla*
player gain exp (nebo jak je ten příkaz) 75 +
if no - tak emote hráče *Jsem si jistý, že mám to co chce?*
konec scriptu...