04.12.2014 v 23:24
Snad finální verze - podpora pro: náhodné fráze v dialozích (větší rozmanitost rozhovorů), Reputace (Ishar), Perky: Přesvědčování, Smlouvání, Chovatel, Rváč, Porozumění zvířatům.
Drobná XP odměna, ať to není úplná charita.
Testnu to ještě naposled a nahodím..
Drobná XP odměna, ať to není úplná charita.
Kód:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<Interaction ID="expedicni_vlk">
<Stage Name="maso_pro_psa" Title="Maso pro psa">
<Objective ID="1">Potkal##a# jsem psa před cechem Expedice. Vypadá hladově. Možná by uvítal aspoň dva kousky syrové svaloviny.</Objective>
<Objective ID="-1">Nakrmil##a# jsem psa před cechem Expedice. Byl vděčný.</Objective>
<Objective ID="-2">Potýral##a# jsem trochu čokla před cechem Expedice. Teď už snad přestane somrovat.</Objective>
</Stage>
<Procedure ID="see">
<Trigger WaitOn="See" Target="Any.Player" Range="5" />
<If>
<Req>this.IsExpired("pauza_vlk_emotes")</Req>
<Expire Target="this" Name="pauza_vlk_emotes" Seconds="15"/>
<Turn To="target"/>
<Emote>@RandomString("smutně kouká","schlíple stojí","kouká posmutněle","má svěšený ocas","kňučí")@</Emote>
<Sound Play="136"/>
</If>
<End/>
</Procedure>
<Procedure ID="start">
<Trigger WaitOn="Doubleclick" Range="3"/>
<Turn To="target"/>
<Show Dialog="start_convo"/>
</Procedure>
<Dialog ID="start_convo">
<Text>*@RandomString("vzhlédl k tobě v očekávání","zvedl hlavu","zbystřil","očuchává tě")@*</Text>
<Choice>
<Req>Stage("maso_pro_psa") = 0</Req>
<Text>Hodnej pejsek..</Text>
<After>
<Wait Time="1"/>
<Turn To="target"/>
<Emote>@RandomString("zaštěkal","olízl ti ruku","vrtí ocasem","kouká tázavě")@</Emote>
<Wait Time="2"/>
<Emote>@RandomString("vypadá hladově","vypadá zuboženě","koukaj mu žebra","kouká kolem, co by sežral")@</Emote>
<SetStage Name="maso_pro_psa" ID="1"/>
<Sound Play="136"/>
<End/>
</After>
</Choice>
<Choice>
<Req>target.Thug > 1</Req>
<Req>!target.Tag("expedicni_vlk_thug-dealt") == "true"</Req>
<Text>[Rváč] *nakopnout psa*</Text>
<After>
<Wait Time="1"/>
<Turn To="target"/>
<Emote>@RandomString("vrčí na tebe","štěká","vyjel po tobě")@</Emote>
<Sound Play="135"/>
<Trust Zone="Ishar" Take="10"/>
<AddExperience NoMessage="true" Amount="20"/>
<Message>Obdržel##a# jsi 20 zkušeností za použití perku Rváč.</Message>
<Set>target.Tag("expedicni_vlk_thug-dealt") = "true"</Set>
<SetStage Name="maso_pro_psa" ID="-2"/>
<End/>
</After>
</Choice>
<Choice>
<Text>@RandomString("Zlej pes!","Ošklivej čokl!","Mazej odsud!","Táhni, čokle!")@</Text>
<After>
<Wait Time="1"/>
<Turn To="target"/>
<Emote>@RandomString("štěká","ustoupil o krok a kouká zvědavě","pozoruje tě zaujatě")@</Emote>
<Sound Play="133"/>
<End/>
</After>
</Choice>
<Choice>
<Text>*@RandomString("zavrčet","pohrozit pěstí","zařvat na něj")@*</Text>
<After>
<Wait Time="1"/>
<Turn To="target"/>
<Emote>@RandomString("štěká","ustoupil o krok a kouká zvědavě","pozoruje tě zaujatě")@</Emote>
<Sound Play="133"/>
<End/>
</After>
</Choice>
<Choice>
<Text>*odejít*</Text>
<After>
<Wait Time="1"/>
<Emote>@RandomString("přestal si tě všímat","otočil hlavu jinam","sklonil hlavu a kouká do země")@</Emote>
<Wait Time="2"/>
<Emote>@RandomString("vypadá hladově","vypadá zuboženě","koukaj mu žebra","kouká kolem, co by sežral")@</Emote>
<End/>
</After>
</Choice>
<Choice>
<Req>HasItem("RawMeat", 2)</Req>
<Req>Stage("maso_pro_psa") > -1</Req>
<Text>*nabídnout dva kusy syrového masa*</Text>
<After>
<Req>GetItem("RawMeat", 2)</Req>
<Wait Time="1"/>
<Turn To="target"/>
<Emote>vzal si maso a @RandomString("vrtí ocasem","pustil se hladově do něj")@</Emote>
<AddExperience NoMessage="false" Amount="50"/>
<Outlaw Zone="Ishar" Take="10"/>
<SetStage Name="maso_pro_psa" ID="-1"/>
<If>
<Req>target.Persuation > 1 OR target.Haggling > 1 OR target.MasterAnimalHandler > 1</Req>
<Emote Target="target">drbe ho za ušima</Emote>
<Wait Time="1"/>
<Turn To="target"/>
<Emote>*radostně zaštěkal*</Emote>
<Sound Play="133"/>
<Outlaw Zone="Ishar" Take="5"/>
<AddExperience NoMessage="true" Amount="10"/>
<Message>Obdržel##a# jsi 10 zkušeností za použití pasivního perku.</Message>
<End/>
</If>
<If>
<Req>target.AnimalMastery > 0</Req>
<Emote Target="target">drbe ho za ušima</Emote>
<Outlaw Zone="Ishar" Take="5"/>
<AddExperience NoMessage="true" Amount="20"/>
<Message>Obdržel##a# jsi 20 zkušeností za použití perku Porozumění zvířatům.</Message>
<End/>
</If>
</After>
</Choice>
</Dialog>
</Interaction>
Testnu to ještě naposled a nahodím..