08.02.2015 v 21:22
A to jsem asi tak ve třetině, je toho fůra co šlo skrz efekty. Teď začínám narážet na efekty hudby, odvozené z normálních efektů.
Navíc při zpracování do SOE řeším některé věci které se ignorovaly nebo jsou zastaralé - správné sčítání hodnot nezávisle na tom co je vyvolalo, jiné zobrazování buffikon.
V SOE když máš prsten +5 síly tak vidíš ikonu Síly s popiskem "Prsten síly: síla +5". Vypiješ Lektvar obří síly, dostaneš +20, a ikona jen změní popisek na "Prsten síly, Lektvar obří síly: síla +25" a zobrazí odpočet. Po vypršení se vrátí původní popisek.
Takhle to teď bude se vším, místo jedné ikony symbolizující jeden efekt budou pouze ikony symbolizující vliv efektů. Je to protože klient rozlišuje ikony jen podle gumpu, a pokud se použije pro dvě různá kouzla tak se přebíjí stará hodnota novější. Pak mizí předčasně ikony apod.
Navíc při zpracování do SOE řeším některé věci které se ignorovaly nebo jsou zastaralé - správné sčítání hodnot nezávisle na tom co je vyvolalo, jiné zobrazování buffikon.
V SOE když máš prsten +5 síly tak vidíš ikonu Síly s popiskem "Prsten síly: síla +5". Vypiješ Lektvar obří síly, dostaneš +20, a ikona jen změní popisek na "Prsten síly, Lektvar obří síly: síla +25" a zobrazí odpočet. Po vypršení se vrátí původní popisek.
Takhle to teď bude se vším, místo jedné ikony symbolizující jeden efekt budou pouze ikony symbolizující vliv efektů. Je to protože klient rozlišuje ikony jen podle gumpu, a pokud se použije pro dvě různá kouzla tak se přebíjí stará hodnota novější. Pak mizí předčasně ikony apod.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.