21.08.2015 v 23:02
Většina "superbuildů" mágů je tvořená pomocí kouzel 5 a vyššího kruhu, která nejsou (už léta) správně nastavená - proto ani nejsou na fóru. Mám pocit že mě konečně dokopete k tomu abych je prostě zablokoval... to zas bude prskání že se něco vyplo, i když se to nesmí používat.
Mág se bude dělat hned po CS4.
Hm, doufám že to nezní jako "nikdy" při tom jak se CS4 táhne... za poslední dva týdny jsem celkem pokročil, ale mám teď strašně málo času.
Každopádně na kouzla se uplatní stejný systém jako je u CS4 zbraní, tj. kouzlo bude spadat do kategorie která určí jeho základní vlastnosti (dmg, rychlost sesílání...) + vlastnosti kouzla.
Fireball, pokud bych ho stavil podle současného stavu CS4 by vypadal například takhle: Kategorie 4 (-> dmg 12-19, 20 many, nárok na Magery 75, seslání jednou za 3.3s), vlastnost Plošné (-1 kategorie tj. výsledné dmg 9-15, ale +3 rozsah) a Zápalné (2dmg ohněm po 4s).
Celé kouzlo se tak nastaví pár parametry, s možností kdykoliv ho upravit pŕes stejný gump jako vidíte na "[test zbranecs4".
Mág se bude dělat hned po CS4.
Hm, doufám že to nezní jako "nikdy" při tom jak se CS4 táhne... za poslední dva týdny jsem celkem pokročil, ale mám teď strašně málo času.
Každopádně na kouzla se uplatní stejný systém jako je u CS4 zbraní, tj. kouzlo bude spadat do kategorie která určí jeho základní vlastnosti (dmg, rychlost sesílání...) + vlastnosti kouzla.
Fireball, pokud bych ho stavil podle současného stavu CS4 by vypadal například takhle: Kategorie 4 (-> dmg 12-19, 20 many, nárok na Magery 75, seslání jednou za 3.3s), vlastnost Plošné (-1 kategorie tj. výsledné dmg 9-15, ale +3 rozsah) a Zápalné (2dmg ohněm po 4s).
Celé kouzlo se tak nastaví pár parametry, s možností kdykoliv ho upravit pŕes stejný gump jako vidíte na "[test zbranecs4".
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.