19.02.2016 v 15:34
Jasné, jak říkám, hlavní je, že lidi píšou a že se objevují dobré nápady.. 
Upřímně můj styl hraní je trochu jiný - jak si sám nastínil, hrát crafta je docela náročné a není až taková zábava, kdyby šlo jen o výrobu a doplňování zboží. Proto já třeba hraju trochu jinak - jednou za X týdnů/měsíců doplním zboží, ale je toho tolik, že to na to časové období bohatě vystačí. Logovat častěji kvůli doplňování zboží a craftingu, to by mě upřímně ani nebavilo, na craftovi je zábava hlavně kecat s lidma, budovat síť kontaktů, obchod mezi hráči z očí do očí, ale rozhodně ne přetahování věcí mezí výrobníma kontejnerama, vendorem a skladištěm.
Myslím si, že hráčům by se hlavně měla poskytovat zábava a ne je za každou cenu nutit chodit pravidelně do vendora. Opravdu je to spíš taková provozní nutnost a i ta potřeba chodit klikat na vendora alespoň jednou za stanovené časové období ve výsledku selhala a vendoři byli smazáni. Z toho pro mě plyne, že tudy cesta nevede - lidi nechtěj chodit klikat vendora, lidi chtěj hrát tak, aby je to bavilo a ne řešit co nejčastěji provozní a administrativní záležitosti.
Jinak ještě jednou dík, musím říct, že zbytek pro mě má víceméně hlavu a patu a jsou to dobré nápady.
Ten craft je holt něco jiného, než mág a kněz - ta akční část hry je u crafta spíš jen konverzace s hráči a kontakty. Proto bych právě pro tuhle část hry poskytoval co největší prostor a nenutil lidi investovat čas do toho, co dělají jen z nutnosti.

Upřímně můj styl hraní je trochu jiný - jak si sám nastínil, hrát crafta je docela náročné a není až taková zábava, kdyby šlo jen o výrobu a doplňování zboží. Proto já třeba hraju trochu jinak - jednou za X týdnů/měsíců doplním zboží, ale je toho tolik, že to na to časové období bohatě vystačí. Logovat častěji kvůli doplňování zboží a craftingu, to by mě upřímně ani nebavilo, na craftovi je zábava hlavně kecat s lidma, budovat síť kontaktů, obchod mezi hráči z očí do očí, ale rozhodně ne přetahování věcí mezí výrobníma kontejnerama, vendorem a skladištěm.
Myslím si, že hráčům by se hlavně měla poskytovat zábava a ne je za každou cenu nutit chodit pravidelně do vendora. Opravdu je to spíš taková provozní nutnost a i ta potřeba chodit klikat na vendora alespoň jednou za stanovené časové období ve výsledku selhala a vendoři byli smazáni. Z toho pro mě plyne, že tudy cesta nevede - lidi nechtěj chodit klikat vendora, lidi chtěj hrát tak, aby je to bavilo a ne řešit co nejčastěji provozní a administrativní záležitosti.
Jinak ještě jednou dík, musím říct, že zbytek pro mě má víceméně hlavu a patu a jsou to dobré nápady.

Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony