17.04.2016 v 18:44
Vyloženě HC dungy, kde získat věci je nemožné tu moc nemáme a když už, tak je nikdo nechodí, nebo je jednou do roka jde prolítnout partička max lvlů a odměny tam bývají vysoké, tj návod, cenné kovy, nebo magické předměty. V interním mylsím WDy nebo někdo navrhoval, aby se zavedly itemy které by měli random nějaký bonus do skillu nebo statu, tohle bych viděl jako dobrou odměnu do pokladů v dunzích, samozřejmě, může se stát že půjde střelec a padně mu meč, ale furt, ten meč se dá prodat.... Dungeony bych rád upravil jakmile bude zavedeno CS4, to nejvíc ukáže jak náročné co bude.
Co se týče opakovaného omráčení, tak muže se stát a stalo se mi když je někde skupinka silnych a slabych NPC, tak sundám ty silné tak tak, ale pak třeba vykrvácím a bouchaj do mne třeba Rozpadlé kostry, které se trefí 1 z 10 ran, když je jich třeba 5, tak mne jsou schopné bloknout a udržovat mezi 90-100%, pokud jsem řekněme lvl 20 nebo nemám skill Uhýbaní.
Tyhle postihy za omráčení by také měly odradit od sólování dungů, doposud smrt a omráčení vzalo jen životní energii, která se dá rychle načerpat spánkem, dále po smrti tu jsou duchové zrychlení takže nemaj problém rychle doběhnout k Resu, jinde takovej luxus není, a musíte třeba běžet 5 nebo víc minut normal rychlostí do města, popřípadě najít potulného léčitele, které tu my nemáme.
Edit: To se Zelenýma adeptama, bude Pevnost nekromantů, přidal jsem tam spojenecká NPC navíc, Mágové se boostovali tak proto ho pokosili, projdu ještě zbytek lokací s Mágama kdyžtak.
Co se týče opakovaného omráčení, tak muže se stát a stalo se mi když je někde skupinka silnych a slabych NPC, tak sundám ty silné tak tak, ale pak třeba vykrvácím a bouchaj do mne třeba Rozpadlé kostry, které se trefí 1 z 10 ran, když je jich třeba 5, tak mne jsou schopné bloknout a udržovat mezi 90-100%, pokud jsem řekněme lvl 20 nebo nemám skill Uhýbaní.
Tyhle postihy za omráčení by také měly odradit od sólování dungů, doposud smrt a omráčení vzalo jen životní energii, která se dá rychle načerpat spánkem, dále po smrti tu jsou duchové zrychlení takže nemaj problém rychle doběhnout k Resu, jinde takovej luxus není, a musíte třeba běžet 5 nebo víc minut normal rychlostí do města, popřípadě najít potulného léčitele, které tu my nemáme.
Edit: To se Zelenýma adeptama, bude Pevnost nekromantů, přidal jsem tam spojenecká NPC navíc, Mágové se boostovali tak proto ho pokosili, projdu ještě zbytek lokací s Mágama kdyžtak.