20.05.2016 v 10:15
Co jsem psal interně napíšu i tady - spíš než postihovat absolutně už i rozdíl 5 levelů bych se přikláněl k mírnějšímu "level 10 -> 5-15 normál, pak -20% za každý další level (tj. level 20 = nic)" a jen místo toho, abych dával úplnou nulu, bych dal třeba 20 procent minimum.
Naproti tomu např. za craftění/farmaření a třeba i těžbu/sekání/rybolov atd. atp. bych craftům bohatě navýšil strop XPFA za den a hodil vyšší marže (i ty expové) na řemeslnických zakázkách, ať je to postavené tak, že sice ano - můžu se nechat protáhnout za crafta dungem a něco málo z toho mám, ale mnohem mnohem víc dostanu na zakázkách, v dole a v dílně -> motivace hrát to tak, jak bylo myšleno.
Sice to tak možná nevypadá, ale rozhodně souhlasím s názory, že důležitější než perzekuce je pozitivní motivace, která by ideálně měla přijít jako první nebo současně, třeba že pro začátek "pouze" navýšením pár aktuálních hodnot.
Naproti tomu např. za craftění/farmaření a třeba i těžbu/sekání/rybolov atd. atp. bych craftům bohatě navýšil strop XPFA za den a hodil vyšší marže (i ty expové) na řemeslnických zakázkách, ať je to postavené tak, že sice ano - můžu se nechat protáhnout za crafta dungem a něco málo z toho mám, ale mnohem mnohem víc dostanu na zakázkách, v dole a v dílně -> motivace hrát to tak, jak bylo myšleno.
Sice to tak možná nevypadá, ale rozhodně souhlasím s názory, že důležitější než perzekuce je pozitivní motivace, která by ideálně měla přijít jako první nebo současně, třeba že pro začátek "pouze" navýšením pár aktuálních hodnot.