Burcování
#2
Pokud jeden člověk bude MW brát jako prioritu číslo 1, evidentně to nestačí. Kdy to naposledy bylo dobré.. ty statistiky tomu odpovídají - leden 2016, leden 2017 - prakticky naprosto o tom samém. Tam není žádný podstatný rozdíl a hádám už si na to ti déle aktivní matadoři dávno zvykli. Dobrý status bez propadů na 1-2 hráče tu byl naposledy kdy - někdy v roce 2011? Na druhou stranu - dá se nějak pojmenovat, proč po těch výkyvech přišel vždy jakýs takýs vzestup, bylo to nějak cílené a úmyslně vyvolané, podnikli jsme pro to nějaké konkrétní kroky? Neřekl bych.. Jen prostě vždy se při tom vzestupu vrátilo X členů RT, kterým za to MW při nízké aktivitě hráčů nestálo, tím pádem se to zas rozjelo. V dobách bídy tu vždy zůstalo v RT tak 1-2 jakž takž (tedy aspoň na fóru) aktivních členů a zbytek čekal.
Jeden člověk sám nic nezmůže. A i kdyby bylo aktivních pět questařů, tak bez technický podpory dřív nebo později narazí na mantinely, který nejsou schopní nijak překonat. Jako třeba když během eventu pro 3 lidi odehráváme jednu a tu samou scénku desetkrát, protože to pokaždý spadne.
A ano, na MW se celou tu dobu čeká na zázrak. Ono totiž ani nestačí brát MW jako prioritu číslo 1. Dobrá vůle a dřít jak soumar samo o sobě je k ničemu. Ten projekt vyhnil a ve zlatých dobách, kdy si mohl a měl zaháčkovat hráče podobně jako třeba DP a další zavedené shardy, kde i v dnešních dobách je chvílema nějakých 100 nebo aspoň pár desítek hráčů (přesto - ten propad je globálně na UO scéně dramatický), jsme tuhle příležitost promarnili a místo toho se fackovali od ničeho k ničemu. DP1 jede převážně čistě setrvačností a není samo, ale MW takhle samospádem jet nemůže, protože ta hra je sama o sobě neudržitelná a hráče nezabaví bez zásahů RT.
Prostě měli jsme taky kout železo, dokud bylo žhavé. Ale my už ho dávno nechali vychladnout, to není otázka posledních měsíců nebo posledního roku. To je upřímná kritika do vlastních řad, ne outsourcing viny. Smile Paběrkovat teď hráče, kteří můžou hrát u konkurence a vydupat to z prachu je o to těžší. Každopádně je jisté, že bez práce více lidí není žádná šance.
Musím fakt souhlasit s tím, na co se tu čeká - to ale neplatí jen pro RT, ale i pro hráče. Čekat, palečkovat, kritizovat, nebo brečet nestačí. Když napíšu do interního fóra, nikomu to nestojí ani za jednu větu, když se vyhlásí akce, horko těžko dorazí 2-3 lidi a z toho jeden ještě dost možná bude člen RT, co logl herní postavu čistě jen ze solidarity.

A priority? Já hrál naposledy nějakou jinou hru někdy v listopadu. Nedokoukaný seriály mám asi 3 s vyhlídkou, že "snad někdy jindy". Když vidím, že v interním fóru mluvím do zdi, tak se radši v práci vytížím na dvojitej úvazek včetně víkendů, protože tam mám jistotu, že mi v pracovní dny aspoň přijdou lidi z oddělení na těch 8 hodin, je s čím pracovat a je z toho nějakej reálnej zisk, nejen pro mě, ale jasnej hmatatelnej užitek, kterej se dá kvantifikovat, můžeš se na něj podívat a můžeš si říct, že to byla dobrá práce i když kvůli tomu jen pendluješ mezi prací a postelí. Máš vděčný klienty, kteří si pochvalujou kvalitu a rychlost práce, buduješ služby, který denně využívají třeba stovky či ještě řádově více lidí. Ale bez těch dalších X lidí - pěšáků, který mají jasnou (minimálně finanční, ale často je za tím ještě víc) motivaci bych to i v tý práci mohl rovnou zabalit. Stejně tak pokud nebudou žádní klienti - co bychom tam asi tak dělali, koukali do zdi? MW je aktuálně projekt s prakticky nulovým personálním zajištěním a téměř nulovým počtem klientů.

Na druhou stranu co se vyřeší tím, že všichni definitivně odejdou, nebo všechny natvrdo povyhazujeme? Místo 1-2 to bude čistá 0 a ten poslední může leda tak zhasnout. A to by byla imho škoda, i kdyby jen kvůli těm +-5 lidem, co aktuálně projevují sebemenší zájem nebo třeba proto, že spláchnout těch X let práce se ještě nechce. Takže uříznout pod sebou větev je sice dobrý, ale jenom jako konečný řešení. To asi ještě zvládneme..



Příspěvky k tématu
Burcování - od Whitey - 05.03.2017 v 08:37
RE: Burcování - od Stig - 05.03.2017 v 14:24
RE: Burcování - od Whitey - 05.03.2017 v 20:11
RE: Burcování - od Thortogily - 05.03.2017 v 21:35
RE: Burcování - od Stig - 05.03.2017 v 21:45
RE: Burcování - od Stig - 05.03.2017 v 21:39
RE: Burcování - od Pietro - 06.03.2017 v 08:11
RE: Burcování - od Stig - 06.03.2017 v 09:26
RE: Burcování - od Pietro - 06.03.2017 v 11:37
RE: Burcování - od Whitey - 06.03.2017 v 12:30
RE: Burcování - od Stig - 06.03.2017 v 14:08
RE: Burcování - od Pietro - 06.03.2017 v 19:28
RE: Burcování - od Whitey - 06.03.2017 v 20:40
RE: Burcování - od Stig - 07.03.2017 v 04:15
RE: Burcování - od Biosek - 07.03.2017 v 05:49
RE: Burcování - od Whitey - 07.03.2017 v 06:41
RE: Burcování - od Stig - 07.03.2017 v 07:42
RE: Burcování - od Pietro - 07.03.2017 v 11:17
RE: Burcování - od Stig - 07.03.2017 v 11:28
RE: Burcování - od Thortogily - 07.03.2017 v 16:12
RE: Burcování - od Stig - 07.03.2017 v 17:20
RE: Burcování - od Whitey - 07.03.2017 v 20:23
RE: Burcování - od Stig - 08.03.2017 v 10:39
RE: Burcování - od Sokar - 08.03.2017 v 08:30
RE: Burcování - od Whitey - 08.03.2017 v 11:10
RE: Burcování - od Stig - 08.03.2017 v 11:12
RE: Burcování - od Whitey - 08.03.2017 v 17:53
RE: Burcování - od Stig - 08.03.2017 v 18:08
RE: Burcování - od Thortogily - 08.03.2017 v 19:03
RE: Burcování - od Stig - 09.03.2017 v 00:41
RE: Burcování - od Sokar - 09.03.2017 v 07:58
RE: Burcování - od Pietro - 09.03.2017 v 10:04
RE: Burcování - od Stig - 09.03.2017 v 13:03
RE: Burcování - od Rimoy - 09.03.2017 v 12:45
RE: Burcování - od Stig - 09.03.2017 v 13:13
RE: Burcování - od Gheed - 09.03.2017 v 17:13
RE: Burcování - od Whitey - 09.03.2017 v 20:20
RE: Burcování - od Stig - 10.03.2017 v 10:32
RE: Burcování - od Pilgrim - 09.03.2017 v 20:26
RE: Burcování - od Whitey - 10.03.2017 v 11:57
RE: Burcování - od Biosek - 10.03.2017 v 16:48
RE: Burcování - od Stig - 10.03.2017 v 13:22

Skok na fórum: