10.03.2017 v 13:22
Pokud jde o odpověď na to, co se událo, sice to nebyla odpověď prostá, ale je to tu popsané několikrát (eventy pro lidi, kteří nechodili) spolu se závěrem, že by to chtělo přehodnotit a začít tentokrát aspoň trochu jinak (na čemž aktuálně děláme).
Pokud je řeč o herním serveru, tak tam přístup nemám, ačkoliv jsem o něj v minulosti žádal.. Přístup mám pouze na stavák.
Co se týče analýz, já bych hlavně rád viděl, co máme a v jakém stavu, jaké systémy jsou prioritní a jaké jsou v nich plánované změny předtím, než to budeme považovat za uspokojivé. Co je "must have" a co je "nice to have". Hudebnictví bych osobně viděl jednak jako poměrně dobré (pokud tam nejsou třeba blbé hodnoty pro trvání apod.), druhak v celkovém kontextu poměrně málo prioritní.
Pokud něco takového máme i obecně (nejen jeden sub-sub-sub-systém s nízkou prioritou), tak se na to samozřejmě rád podívám. Pokud ne, o práci bez konceptu jde. Jde taky o to, že evidentně k tomu nikdo přístup nemá, takže i kdyby ta analýza existovala, tak je třeba ostatním úplně k ničemu. Ideálně, aby o tom měli všichni představu, protože analýzy "do šuplíku" jsou prd platné.
Pokud je řeč o herním serveru, tak tam přístup nemám, ačkoliv jsem o něj v minulosti žádal.. Přístup mám pouze na stavák.
Co se týče analýz, já bych hlavně rád viděl, co máme a v jakém stavu, jaké systémy jsou prioritní a jaké jsou v nich plánované změny předtím, než to budeme považovat za uspokojivé. Co je "must have" a co je "nice to have". Hudebnictví bych osobně viděl jednak jako poměrně dobré (pokud tam nejsou třeba blbé hodnoty pro trvání apod.), druhak v celkovém kontextu poměrně málo prioritní.
Pokud něco takového máme i obecně (nejen jeden sub-sub-sub-systém s nízkou prioritou), tak se na to samozřejmě rád podívám. Pokud ne, o práci bez konceptu jde. Jde taky o to, že evidentně k tomu nikdo přístup nemá, takže i kdyby ta analýza existovala, tak je třeba ostatním úplně k ničemu. Ideálně, aby o tom měli všichni představu, protože analýzy "do šuplíku" jsou prd platné.