13.12.2020 v 11:23
Zdravím,
nebylo by možné nějakým způsobem oživit skill nebo ho aspoň reworknout? Momentální situace je taková, že oproti těžbě rud/dřeva a zápasu je to skill, který je časově pro vytrénování nejnáročnější díky neustálému nasazování návnad. Už třetí den se snažím skill nějak zvednout a běžná situace je taková, že na jednu hodinu připadá cca 0,3 - 0,5 % skillu a nepočítatelný počet úspěšně ulovených ryb (cca 42% celkový skill). Oproti třeba těžbě v dole je to opravdu málo, kde je ten průměr zisku skillu za hodinu mnohem větší.
Navrhuju buď udělat item "Košík s návnadou", který poslouží k automatickému doplňování návnady na udici při úspěšném odlovu a nebo udicím přiřadit vlastnost, která automaticky doplňuje zvolenou prvotní návnadu při úspěšném odlovu.
Další věcí je přidat nějakou "zajímavost", která celý Rybolov oživí. Mít nějakou šanci na odlov láhve s mapou pokladu nebo truhlou pro zloděje je krom neustálého harvení ryb příjemný zpestření (a nebo troll itemy ala mizerný boty a bordel). Při těžbě a následným přemývání hlíny mají hráči taky šanci najít drahé kameny apod.
nebylo by možné nějakým způsobem oživit skill nebo ho aspoň reworknout? Momentální situace je taková, že oproti těžbě rud/dřeva a zápasu je to skill, který je časově pro vytrénování nejnáročnější díky neustálému nasazování návnad. Už třetí den se snažím skill nějak zvednout a běžná situace je taková, že na jednu hodinu připadá cca 0,3 - 0,5 % skillu a nepočítatelný počet úspěšně ulovených ryb (cca 42% celkový skill). Oproti třeba těžbě v dole je to opravdu málo, kde je ten průměr zisku skillu za hodinu mnohem větší.
Navrhuju buď udělat item "Košík s návnadou", který poslouží k automatickému doplňování návnady na udici při úspěšném odlovu a nebo udicím přiřadit vlastnost, která automaticky doplňuje zvolenou prvotní návnadu při úspěšném odlovu.
Další věcí je přidat nějakou "zajímavost", která celý Rybolov oživí. Mít nějakou šanci na odlov láhve s mapou pokladu nebo truhlou pro zloděje je krom neustálého harvení ryb příjemný zpestření (a nebo troll itemy ala mizerný boty a bordel). Při těžbě a následným přemývání hlíny mají hráči taky šanci najít drahé kameny apod.
Denetrius Aho - Radní Svobodných, Válečník
Drsnej Jakšmirgl - Vévoda ze Šmirglu, Vynálezce Pepřového Cvelfa a Gnomí haxny na česneku, ale hlavně Farmář
Spiritea - Knihovnice a opatrovnice Arcana, Bardka