Hodnocení tématu:
  • 3 Hlas(ů) - 3.67 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[RT] Whitey
Proběhlo tu pár koleček dotazů ohledně učení zvířat příkazům.
Mylně jsem uvedl že to musí dělat ten kdo zvíře ochočil - udělat to může kdokoliv, kdo zvíře aktuálně vlastní.
Je tu ale podmínka dovedností, používají se stejné jako na ochočování.
Můžete tvrdohlavé zvíře na chvíli předat lovci, aby vám je vycvičil a pak vrátil.
Nebo můžete zkusit - farmáře! Farmář může učit všechna zvířata která lze chovat (a rozmnožovat) na farmách.
Farmář na to používá plnou výši skillu Znalost zvířat a perk Chovatel.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
Zdar tři lidi na serveru! Jsem rád že vás tam vidím.
Pokud vás něco ve hře aktuálně trápí, napište.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
(07.11.2022 v 20:17)Whitey napsal(a): Zdar tři lidi na serveru! Jsem rád že vás tam vidím.
Pokud vás něco ve hře aktuálně trápí, napište.

Ahoj, po dlouhé době mě zase manawydan chytl a drží dost pevně. Jediný co mě trápí, jsou občasný lagy (je to cca lag na 1 vteřinu) nic vážného, ale v dungu nás to už málem stálo život. Hrát se s tím samozřejmě dá.

Druhá věc co jsem si všiml, je přepálenej nemrtvej mág, má brutální resisty (nebo jsme tak weak Biggrin ?) nadruhou stranu ma větší odměnu. 

Třetí věc, jestli se perk Mistr Mrazu stackuje se spellem zpomalení ? Nebo se jeho účinek přepíše silnějším kouzlem? (Už se mi to nechtělo psát do tématu dotazy) 

Jinak si hru užívám a musím vám poděkovat, že ještě mnw běží. Díky
Odpovědět
Co se týče toho nemrtvého mága kde přesně Vám dělá problém? Tohle monstrum je v žebříčku těch opravdu top monster dalo by se říct.
Předpokládám, že Vám dělá problém z důvodu, že jste Mágové?
Se zbytkem už musí pomoct WD Smile
Odpovědět
(09.11.2022 v 07:55)Sokar napsal(a): Co se týče toho nemrtvého mága kde přesně Vám dělá problém? Tohle monstrum je v žebříčku těch opravdu top monster dalo by se říct.
Předpokládám, že Vám dělá problém z důvodu, že jste Mágové?
Se zbytkem už musí pomoct WD Smile

Ano mágové jsme, problém byl jen nedostatek dmg z naší strany (má velký resisty na všechno plus rychlá regenerace a hodně hp to je smrtelná kombinace), chápu, že se jedná o top monstrum, taky tomu odpovídá. Předpokládám, že zde je potřeba i jiného povolaní na zabití, než ho tam žužlat za 3 dmg 3/4 hodiny s dvěma mágy Smile
Neberte to jako důvod ke změně, jen jsem si chtěl postěžovat, když jsme už kvůli němu párkrát zařvali
Odpovědět
Postih ze Zpomalení a Mistra chladu se nesčítá, protože zdrojem obou postihů je kouzlo (podobně jako se nesčítají dva prsteny apod.).

Můžu u Mistra změnit zdroj na skupinu "Perk" (perk a kouzlo jsou různé zdroje, takže se sečtou)
Je to otázka vnímání, na jednu stranu jde říct jeden že perk přidal kouzlo vlastnost (a proto je zdroj efektu kouzlo), na druhou stranu se dá říct že je to vliv toho perku a zdroj by měl být perk.

Lagy: dějí se ve stejné situaci? Tj. na konkrétním místě, nebo když vás zahlédnou NPC? Nebo jen v boji?
Můžete mi zkusit aspoň přibližně napsat časThumb Up, až se to znovu stane?
Myslím že se řešil lag pathfindingu když má NPC body cesty moc daleko od sebe a že se to nedořešilo.
(pro GM - příkaz [Waypoint byl udělaný kvůli tomu, raportuje to vzdálenost víc než 35 polí, jinak jde zadat [Wypoint x kde x je limit vzdáleností)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
(13.11.2022 v 00:09)Whitey napsal(a): Postih ze Zpomalení a  Mistra chladu se nesčítá, protože zdrojem obou postihů je kouzlo (podobně jako se nesčítají dva prsteny apod.).

Můžu u Mistra změnit zdroj na skupinu "Perk" (perk a kouzlo jsou různé zdroje, takže se sečtou)
Je to otázka vnímání, na jednu stranu jde říct jeden že perk přidal kouzlo vlastnost (a proto je zdroj efektu kouzlo), na druhou stranu se dá říct že je to vliv toho perku a zdroj by měl být perk.

Lagy: dějí se ve stejné situaci? Tj. na konkrétním místě, nebo když vás zahlédnou NPC? Nebo jen v boji?
Můžete mi zkusit aspoň přibližně napsat časThumb Up, až se to znovu stane?
Myslím že se řešil lag pathfindingu když má NPC body cesty moc daleko od sebe a že se to nedořešilo.
(pro GM - příkaz [Waypoint byl udělaný kvůli tomu, raportuje to vzdálenost víc než 35 polí, jinak jde zadat [Wypoint x kde x je limit vzdáleností)

Díky za vysvětlení.

Lagy se vyskytují jak kdy, dneska (13.11.2022) jsem to zmapoval takto: 
9:56 boj ve skřítkově jeskyni
13:03 boj
13:23 boj
13:56 vstup do oblasti močálů
14:00 boj
14:07 boj


Jedná se vždy o vteřinu, dvě, ale když jste zrovna v souboji, je to hodně znát.
Odpovědět
Mrknu se, dík za časy!
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
*mrká na časy*
Zítra se pokusím pořešit pár věcí, vypadá že lagy buď opravdu vznikají na chodících NPC, nebo bude problém ještě někde hlouběji.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
Zatím se mi podařilo odhalit jeden problém se Smrdutým oblakem, kde zůstávala běžet skripta zůstával běžet i po vypršení kouzla.
Snažím se odhalit příčinu lagů které se v debugu projevují u AI když se NPC jen tak potuluje. Zatím bez úspěchu...
Divné je že ty lagy jsou téměř stejně dlouhé, kolem 2200ms.
Mám obavu že to bude něco jiného, třeba ze strany providera, a že se to projevuje v debugu AI ale s AI to nemá nic společného.
Navíc se to objevuje i když není nikdo na servru a AI jsou neaktivní. Náhodou to odhalil ten běžící skript Smrdutého oblaku.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
Mám tu něco na prozkoumání, v batohu jsem měl očarované náušnice, které jsem dropnul z mobky v dungeonu. Očarování bylo +3 odolnost proti kyselině na xx hodin, očarování dnes vyprchalo a v batohu jsem měl neočarované náušnice. Po dvojitém poklepání náušnice nasadit, mi zůstaly v batohu, a na postavě se mi duplikovaly náušnice úplně stejné, nepoškozené se stejným očarováním (odolností proti kyselině), ale nyní s hodnotou +5 na nových xx hodin, stejně jako bych je znovu dropnul z mobky.
Odpovědět
To je podivné, při nasazení by nemělo dojít k vytvoření nového předmětu...
Jsi si jistý že jsi neměl v batohu ještě jedny?

Omlouvám se za opožďenou reakci, mám toho teď trochu moc. Mrknu na to.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
(04.12.2022 v 10:53)Whitey napsal(a): To je podivné, při nasazení by nemělo dojít k vytvoření nového předmětu...
Jsi si jistý že jsi neměl v batohu ještě jedny?

Omlouvám se za opožďenou reakci, mám toho teď trochu moc. Mrknu na to.
Určitě jsem v batohu žádné neměl, moc očarovaných předmětů nedropuji, takže tohle mám pohlídané. A batoh mám hezky urovnaný, aby v něm nebyl bordel, takže přehlédnout by se taky nedaly. 

Za pár dní mi končí očarování na čelence a náramku, tak můžu vyzkoušet, jestli se to znovu nestane…
Před koncem očarování je hodím do batohu a uvidím po znovu nasazení, co to udělá.
Odpovědět
Děkuji. Připouštím chybu v očarování, že by se nějak restartovalo místo aby se zrušilo, ale ta duplikace je divná - netuším jak by k ní mělo docházet.
Moudřejší budu až mrknu do kódu.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
Průzkum veřejného mínění:
Lootboxy ANO/NE?
Klasický item (deed nebo truhlička) která po aktivaci vydá náhodný předmět.
Pochopitelně čistě ingame předmět, drop nebo nákup u NPC, žádné nákupy za reálné peníze Dry
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
(11.02.2023 v 10:10)Whitey napsal(a): Průzkum veřejného mínění:
Lootboxy ANO/NE?
Klasický item (deed nebo truhlička) která po aktivaci vydá náhodný předmět.
Pochopitelně čistě ingame předmět, drop nebo nákup u NPC, žádné nákupy za reálné peníze Dry
Jaký itemy by z toho měly padat? 
Kde ty lootboxy budeme nacházet?


Teď už je šance na drop očarovaného předmětu z mobky, tak aby se to zbytečně nepřekombinovalo. Ale klidně to můžeme vyzkoušet. (A kdy teda dojde k tomu přechodu na měsíční předplatné?  Biggrin Vtip)
Odpovědět
Hodím sem myšlenkový postup který mě k nim dovedl:
Jde parta do dungu, na závěr bedna nebo boss s respawnem 1x/24h a mimo jiné šance 20% na některou vzácnou surovinu.
(pohrával jsem si s myšlenkou na lektvar +10%XP, takže surovina na něj)
Je lepší přijít a zjistit "zase tu není" (šance 20% nepadla), nebo "Starý pytel" je tu, doufám že z něj vypadne?
(Starý pytel = lootbox s 20% šancí na tu surovinu, 80% na nějakou obyčejnou).

V obou případech je stejný výsledek (šance 20% jednou denně), ale v tom druhém případě je hmatatelnější výsledek, vím že se to dnes respawnovalo (protože pytel tu je).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
(11.02.2023 v 17:35)Whitey napsal(a): Hodím sem myšlenkový postup který mě k nim dovedl:
Jde parta do dungu, na závěr bedna nebo boss s respawnem 1x/24h a mimo jiné šance 20% na některou vzácnou surovinu.
(pohrával jsem si s myšlenkou na lektvar +10%XP, takže surovina na něj)
Je lepší přijít a zjistit "zase tu není" (šance 20% nepadla), nebo "Starý pytel" je tu, doufám že z něj vypadne?
(Starý pytel = lootbox s 20% šancí na tu surovinu, 80% na nějakou obyčejnou).

V obou případech je stejný výsledek (šance 20% jednou denně), ale v tom druhém případě je hmatatelnější výsledek, vím že se to dnes respawnovalo (protože pytel tu je).

Jsem pro na tu vzácnou surovinu (různé top ingoty), s tou 20% šancí na vzácnější a 80% obyčejnou.

Za mě bych lektvar na expy nedělal, pokud bychom měli možnost nějak ovlivnit expy, zaměřil bych spíše na vlastnictví domů.
->Nyní tu nemají zlaťáky/stříbrňáky skoro žádnou hodnotu, a s tím je spojené vlastnictví domu, které je v podstatě jen větší a prostornější skladiště.
Využil bych proto vlastnění domu k tomu, aby to zvedalo určitý bonus, třeba k těm expům za přespání v domě (8 reálných hodin).
Hráče to tak motivuje ke koupi domu (utrácení peněz) a tím získají bonus do expů. (nebo jakýkoliv jiný bonus do nějaké dovednosti).
Něco jako ve skyrimu, když se hráč vyspí ve své vlastní posteli dostane 10% expů navíc po dobu xx hodin.
Odpovědět
V případě, že se zavedou boxy kde se odkazujete na vzácnou surovinu tak budu rád, když rovnou navodíte co je pro Vás vzácná surovina a popřípadě do vymyslíte všechny napojující aspekty, protože podle mého tu v tuhle chvíli nic takového jako "Rare itemy" tak jak to známe z jiných her vesměs neexistují a na to navazuje neexistence "Rare surovin" (dá se říct, že až na vyšší recepty je naprosto všechno dosažitelné). Osobně se mi nechce rychle patlat dohromady nějaké suroviny a itemy (protože to nemůže zůstat u jednoho), které rozházím jen kvůli využití nového systému.
Odpovědět
(12.02.2023 v 12:43)Sokar napsal(a): V případě, že se zavedou boxy kde se odkazujete na vzácnou surovinu tak budu rád, když rovnou navodíte co je pro Vás vzácná surovina a popřípadě do vymyslíte všechny napojující aspekty, protože podle mého tu v tuhle chvíli nic takového jako "Rare itemy" tak jak to známe z jiných her vesměs neexistují a na to navazuje neexistence "Rare surovin" (dá se říct, že až na vyšší recepty je naprosto všechno dosažitelné). Osobně se mi nechce rychle patlat dohromady nějaké suroviny a itemy (protože to nemůže zůstat u jednoho), které rozházím jen kvůli využití nového systému.

V momentální hře, bych za top surovinu bral ingot zlata a ingot elenrinu, jedno na výrobu lamelové a druhé na výrobu tvrzené plátové zbroje.
Absence rare setů je hlavně znatelná na vysokém lvl, kde hráč vlastně nemá za čím se "hnát".
Vytvořit vyvážené top rare sety pro každé povolání, a k tomu patřičné suroviny na výrobu bude na hodně dlouho.
Když už bychom tedy chtěli dělat lootboxy, tak mi přijde lepší, se zamyslet nad sety pro povolání a k nim vyrobit recepty se surovinami a až poté aplikování lootboxových beden.
Odpovědět



Skok na fórum: