27.07.2010 v 17:55
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Pořád marně přemýšlím jak určit "Surovinu" věci ve výrobě. Zatím mě napadlo:
1, Volba ve výrobním návodu:
Jedna ze surovin bude označena jako základní - např. dýka bude mít základní surovinu 5x měď, jako další suroviny dřevo a kůži na jílec. Základní surovinu bude možné ve svitku přepnout na jinou, tj. tu měď na železo nebo stříbro, a tak vytvořit železnou nebo stříbrnou dýku.
2, Postupná výroba:
Vyrobí se základní čepel z jediné suroviny, např. Malá čepel = 5x ingot. Typ suroviny zvolíte tím co za ingoty použijete. Vyrobí se základní jílec, např. z dřeva. Nakonec se čepel, jílec a něco málo finálních surovin (např. kožené pruhy a lak) spojí do zvolené podoby. Zbraň převezme nastavení z čepele.
Nezávisle na tom z čeho věc vyrobíte bude ještě možnost ji upravit. Např. železný meč potáhnete stříbrem - meč bude mít odolnost železného (ale menší než čistě železný) a výhodu stříbrného (na nemrtvé, ale horší než čistě stříbrný).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
27.07.2010 v 19:11
Hodnocení:
49
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Dokonale....
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky
27.07.2010 v 19:37
Hodnocení:
147
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Postupná výroba je super, na Endoru to třeba funguje docela dobře, donutí to ke spolupráci třeba i tři řemeslníky. I když to má samozřejmě nároky na aktivní hráče.
27.07.2010 v 20:29
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Když na to koukám jak je to napsané, tak to asi bude ta postupná výroba. Surovina se halt bude dědit ze zdrojové suroviny (pokud bude jediná surovina na výrobu) nebo z předmětu který ji už má. Bude to složitější pro skripta, ale zas rozumnější pro výrobu, to přepínání na svitku by bylo divné.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
31.07.2010 v 10:16
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
1, Mám týden teoretickou dovolenou. ("Kdybych tě náhodou potřeboval tak zavolám").
2, Při průzkumu skript ohledně práce na surovinách mě napadl postup na opravy předmětů, uvidíme jestli se povede.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
31.07.2010 v 12:01
Hodnocení:
14
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Slo by se podivat i na moznost recyklace u zbroji ci zbrani?
31.07.2010 v 13:23
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
O recyklaci věcí zatím neuvažuji, byl by to moc snadný zdroj surovin (rozebírání lootu).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
31.07.2010 v 13:49
Hodnocení:
49
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Co dat rozebirani jen playercrafted itemum?
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky
31.07.2010 v 15:08
Hodnocení:
14
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
To by stacilo. Kolikrat se povede... teda spis nepovede vyrobek v prodejne kvalite a rad bych ho zrecykloval.
31.07.2010 v 16:30
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Tak ještě kontrolu nástrojů, animaci, a opravy budou hotové.
Ohledně recyklace si stále nejsem jist.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
01.08.2010 v 00:17
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Kontrola věcí, spotřeba věcí... chybí jen animace a vliv perků, pokud není podobný tak nový perk "Opravář" (sníží až zruší šanci na pokles kvality při opravě, podstatně sníží zmenšení maximální výdrže věci).
Oprava bere až 1/3 surovin potřebných k výrobě (2/3 pokud je to zcela zničené), plus potřebujete stejné vybavení jako k výrobě.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
01.08.2010 v 15:19
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Zapracován perk Opatrný řemeslník (CarefulCraftsman), měnící šanci na opotřebení věcí při výrobě (a asi i těžbě, pokud těm skriptům rozumím).
(na servru bude až commitnu celé Opravování)
Takže ještě ty animace + způsob jak při opravě zabraňovat degradaci předmětu.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
01.08.2010 v 20:27
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Po zralé úvaze nebudu vázat degradaci předmětu na dovednost, aby se začínající řemeslník mohl živit opravami.
Skill potřebný na opravu je stejný jako na výrobu, je ale snížen o opotřebení předmětu - málo poškozené věci by měl zvládnout i amatér.
Opravované předměty budou automaticky degradovat o 1/10 opravované durability, vždy alespoň o 1.
(bude tak jedno jestli věc opravíte 1x za 20 bodů, nebo 2x za 10 bodů; oprava po 1 bodu ale vadit bude
)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
01.08.2010 v 20:44
Hodnocení:
114
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Nedala by se třeba udělat i nějaká "kvalitní" oprava bez degradace, třeba za plnou cenu. Hodilo by se to hlavně k opravě rare předmětů, u kterých člověk chce, aby prostě vydrželi.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
01.08.2010 v 21:13
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Současná degradace je proto aby se všechno jednou definitivně zničilo, především upravené věci (zbraně s upravenými parametry apod.). Podporuje to lidi k výkonům, ne že jednou excelují na eventu a pak mají klid.
Starý mockrát opravovaný meč patří nad krb jako vzpomínka
Předmět lze teoreticky opravovat donekonečna, vždy zůstane alespoň 1 durabilita. (s jeho užitnou hodnotou to ale už je jiná, že...)
Pozor: důležitou podmínkou pro opravu předmětu je existující výrobní postup. Věci které nelze vyrobit nelze ani opravit! (z výrobního postupu se berou suroviny na opravu)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
02.08.2010 v 10:05
Hodnocení:
130
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Samozřejmě, u "unique" předmětů (jako je například Narsil - Aragornův meč v LOTR) je záhodné, aby je šlo opravit "v původní kvalitě"... ale to je spíše questová záležitost, nic běžného...
V současné době myslím postačí napsat GMkům, že něco takového má proběhnout - a ti si určí podmínky.
V budoucnosti by pro to mohl být nějaký automatický mechanismus a pevné podmínky, např. četnost, speciální požadavky...
02.08.2010 v 12:04
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Unikátní předměty (a artefakty) by spíš měly být nezničitelné, ne?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
02.08.2010 v 13:21
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Jak se to vezme.
Když budou nezničitelný, bude za chvíli každej druhej chodit na ptáčky s übermegabombadvouručákama a když neopravitelný, budou je mít všichni zašitý doma s další rare veteší.
Člen klubu spokojených hráčů
Lidi by měli míň mluvit a víc poslouchat
02.08.2010 v 16:25
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Unikátní nezničitelné artefakty pochopitelně nebudou na každém rohu, ne?
Geo: naprostý souhlas. Ale unikátní != nezničitelný...
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.