05.12.2010 v 21:06
Hodnocení:
7
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(05.12.2010 v 20:26)Marina napsal(a): To uz vidim, jak si pak nekdo bude stezovat, ze SF to ma za 1/3 ceny a ostatni treba za rok to budou mit s cenou normalni...to bude zase support! support!...fakt ne. tomu nerozumim. Tady snad nejde o SF ale o stavbu v ramci BoC, o ktere bylo prohlaseno ze budou ceny nizsi. To snad neni zadnej support ne?
Kdyby to dopadlo tak ze by stagnovalo SF a vyhrala Gora tak by situace byla stejna ne?
A proc by to pak za rok melo byt jinak?
Inara, Kouzelník|Gwen, ledová princezna|Lisanna, tichý bard|Prune, kněžka Helmova|Taranel, stopař(†)|Tibauld, Velitel Armády(†)|Béda Trávníček, hobit neposeda(?)
05.12.2010 v 22:29
Hodnocení:
49
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Nevim, kde jste vzali, ze stavby budou levnejsi...ten cely cenik byl puvodne navrzen prave pro BoC.
Kdyby vyhrala Gora, tak je to zase support Gory...to si proste nevyberes. Jako bys neznal hrace.
Protoze za rok uz bude Cyprona treba postavena...co ja vim...kazdopadne ostatni by meli ceny o hodne vyssi a jen v Cyprone by mely byt nizsi. Ja nevim no...
Jak rikam, ten kamen se da vyresit tim kamenolomem, jen co budu mit chvili casu, tak se na to podivam. Drevo je snad v pohode a dalsi material moc neni potreba, tak proc to porad resite? Nelibi se vam kamenolom?
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky
05.12.2010 v 23:39
Hodnocení:
7
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
05.12.2010 v 23:39
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 05.12.2010 v 23:43 od sarja.)
Kde sem to vzal to uz nevim(na foru se mi to nedari najit), kazdopadne jsem doted zil v tom dojmu ze to nekde psal Whitey nebo nekdo jinej (omlouvam se pokud kecam).
Reagoval jsem na to "za rok nekdo bude rvat", protoze mi nebylo jasny proc by mel mit za rok nekdo jinej cenik (v ramci DL staveni cyprony).
Natoz jak by mohlo vzniknout narceni ze supportu pokud ty cenny byly avizovany...
(nehlede na to ze stavet se momentalne muze jen v cyprone a i kdyby, tak pak uz je to jejich chyba|smula ze se do BoC nezapojili...).
Ale pokud ten cenik vznikal jen pro cypronu tak se s tim asi uz pocitalo ...
Jinak ten prispevek nemel byt "Mrceci" (i kdyz asi tak byl pochopen). Jsem rad i za ustupek v podobe kamenolomu.
Inara, Kouzelník|Gwen, ledová princezna|Lisanna, tichý bard|Prune, kněžka Helmova|Taranel, stopař(†)|Tibauld, Velitel Armády(†)|Béda Trávníček, hobit neposeda(?)
05.12.2010 v 23:42
Hodnocení:
147
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
05.12.2010 v 23:42
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 05.12.2010 v 23:44 od Poutnik.)
Kamenolom je určité řešení. Není to řešení, které bychom si vybrali, ale je to alespoň nějaké řešení. Nicméně většina z nás, co opravdu trávila svůj čas ve hře a materiál získávala kvanta a kvanta materiálu, stále považuje úpravy v ceníku za lepší řešení.
Argumentuješ tím, že nelze snižovat ceny podle počtu hrájících hráčů - to je přinejmenším zavádějící. Už bychom se mohli pomalu smířit s tím, že tady nikdy těch šedesát hráčů ve špičce nebude a dost možná jich nebude ani těch třicet. Je čas začít počítat s dvacítkou a dimenzovat ceny podle toho.
05.12.2010 v 23:48
Hodnocení:
1 184
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Ale v tomhle ma Marina zcela pravdu a je to logicke.
Ceny musi byt nezavisle na poctu hracu. Tedy kdyby tu bylo trikrat vic hracu, dost mozna se trikrat vic stavi, nelze spolehat na to, ze za libovolneho poctu hracu proste Semper Fidelis vykoupi vsechny ziskane suroviny a bude za vodou, takhle to nechodi.
Ceny nemaji mit vztah k poctu hracu (kolik lidi je schopno produkovat), ceny museji mit vztah k zisku za hodinu/ den/ tyden prace jednoho cloveka (neco jako v DrD cloveko-dny). Tedy kdyz hodinu kopes kamen, mel bys nasetrit na tolik a tolik metru toho a toho z kamene, aby investovane usili a cas odpovidalo ziskanemu. To je to, co se musi zohlednit a v tomhle smeru se musi delat upravy, ne v tom, jestli tu hraje 20 nebo 60 hracu, protoze pak bysme mohli ten cenik upravovat a upravovat (zvlast pokud tu hraje tolik hracu, ze se temer kazdy jednotlivec navic nebo min projevi).
PS: A tady by mozna stalo za to otestovat, kolik ceho s jakym skillem a ucinnosti tezby+trideni vykopete/ nasekate za hodinu, za dve, za tri. Co nejpresnejsi, nejkonkretnejsi, nejuplnejsi informace, jake muzete ziskat. A nema cenu to testovat 10 minut a na zaklade toho delat zavery (statisticky k nicemu), je potreba co nejvic lidi s ruznyma hodnotama, kteri jsou ochotni to monitorovat treba tri, pet, deset hodin (samozrejme ne v kuse, zato vsak peclive).
Minimalne az bude kamenolom, muzete test zopakovat a budem videt, na cem sme a jestli to ma zamysleny dopad. Taky kdyz uvidime, ze na jedno policko zdi musite kopat deset hodin, pravdepodobne bude taky vule zmeny provest.
Myslim, ze k tem testum vyteznosti uz vas Marina vyzyvala, ujme se toho nekdo?
06.12.2010 v 02:29
Hodnocení:
7
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
muzu to pristi vikend zkusit, snad na to bude cas.
Inara, Kouzelník|Gwen, ledová princezna|Lisanna, tichý bard|Prune, kněžka Helmova|Taranel, stopař(†)|Tibauld, Velitel Armády(†)|Béda Trávníček, hobit neposeda(?)
06.12.2010 v 10:04
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Tohle se mi velmi líbí. Mnoho jiného se testuje. A když vezmeme že většinou těží materiály (dřevo, kámen a rudy) neřemeslnické postavy, tak bude zajímavé otestovat jaká je jejich účinnost těžby. A není orientační přehled při daných schopnostech neřemeslnické postavy účinnost těžby jednotlivých materiálů.
Jistě pokud by tady bylo deset a víc řemeslnických postav zabývajících se těžbou a tím plnících trh materiálem, tak by jistě situace byla úplně jiná.
Od výsledků testů jak je navrhl Stig je možné pak odvíjet potřebné. Jako například ceny staveb, nebo rychlost realizace staveb.
Ragiowan, člověk - Mág, knihovník, badatel
Čím je člověk rozumnější a lepší, tím více dobra v lidech pozoruje.
Jabber & ICQ přes SZ (WinXP/32, CPU Intel Pentium 3 - 1GHz (Coppermine)-(jednojádro), 80GB HDD, GeForce 5200-128MB/400MHz, RAM SDRAM 512MB)
|