Až budeš mít finální verzi, rád to do hry naklepu.
Popisy NPC a předmětů
|
05.11.2011 v 21:42
Nezkracuj, udělám tu úpravu s gumpem.
U železa doporučuji rozšířit větu: Díky jeho obtížnému získávání a širokému využití je to pravděpodobně nejžádanější klasický kov v celém světě. Jinak to vypadá že je vzácnější než zlato apod., a to by nebyly zlaťáky ale železňáky ![]()
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
06.11.2011 v 09:20
Heh no v současné době to tak skoro i vypadá, že by kováři byli radši aby se jim za výrobky platilo železňáky a ne zlaťáky :-D.
Jinak jsem snad opravil překlepy (kdyby tam ještě nějaké byly tak je klidně opravte nejsem z těch co by tak lpěli na autorských právech ![]() ![]() Kámen - Odštípnutý kus skály, který dokáže zručný řemeslník opracovat do nejrůznějších tvarů a podob. Hlína - Hromádka zeminy, která je směsí nejrůznějších zytků rostlin, rud a kamenů. Jejím promýváním je možné někdy získat drahé kameny a zbytky kovů. Sopečná hornina - Shluky krystalů, které se snadno rozpadají a drobí. Silně zapáchají sírou a mají červeno-oranžovou barvu, ve které místy prosvítá žlutá. Drcený led - Zbytky zmrzlé vody, které v sobě obsahují rozpuštěné části minerálů. Pokud se ponechá volně na vzduchu, tak taje. Ledový kámen - Malý bílý krystal, který na dotek působí mrazivým dojmem. Narozdíl od ledu již na vzduchu netaje. Je poměrně lehký a pro jeho vlastnosti ho často vyhledávají alchymisté a kouzelníci. Chalkopyrit - Masivní zrnitý agregát železa, síry a mědi, jehož tavením lze získat měď. Má červenohnědou hnědou barvu občas s nádechem zelené. Je poměrně těžký. Galenit - Tento minerál se vyskytuje nejčastěji ve tvaru kostek. Snadno se taví a je možné tím získat čisté olovo. Má šedočernou barvu a je velmi těžký. Krevel - Červenohnědé oválné, až kulovité útvary. Zkušenější řemeslník dokáže jejich tavením získat železo. Krevel je poměrně těžký a na dotyk působí chladně. Je dost obtížné ho v hornině rozeznat. Bauxit - Světle modře zbarvená hornina. Vyskytuje se poměrně hodně a nemá příliš velké uplatnění. Je celkem lehká a vyžaduje až překvapivě vysokou teplotu, než se začne tavit. Řemeslník z ní tavením dokáže získat čistý marcinit. Křemenný písek - Jemná drť křemene, která najde uplatnění především u sklářů. S trochou zručnosti je možné ji přepracovat v čiré sklo. Grafit - Najít ho dokáže jen zkušenější horník a to v podobě černých čočkovitých útvarů. Je poměrně měkký, lehký a černě špiní. Využití pro něj najdou metalurgové při výrobě složitých slitin. Ilmenit - Jeden ze vzácnějších minerálů, který má bílou barvu a je obtížné ho najít. Samotný není tavitelný, ale při smíchání s dalšími kovy tvoří jedny z nejpevnějších slitin. Millerit - Vzácný minerál, který má šedou barvu a je velmi lehký. Vyskytuje se v podobě malých jehliček. I ti nejzkušenější metalurgové ho nedovedou samotný přetavit v čistý kov, ale často ho používají v kombinaci s dalšími kovy. Chromit - Velmi vzácný minerál, který má bílou třpytivou barvu. Je velmi obtížné ho najít. Samotný uplatnění nenajde, ale zkušení metalurgové ho přidávají do těch nejvzácnějších slitin, kterým dodává až nadpřirozenou odolnost. Aurit - Tento minerál dokáží najít jen nejzkušenější horníci. Je velmi vzácný a jeho tavením lze získat čisté zlato. Barvu má zlatavou a je známá jeho velká hmotnost. Ingot mědi - Jeden z nejpoužívanějších kovů. Tvoří základ většiny nástrojů a některých zbraní. Má načervenalou barvu a velmi snadno se zpracovává. Ingot olova - Velmi těžký kov šedočerné barvy. V peci se taví jako jeden z prvních. Je velmi měkký, dobře kujný a odolný vůči korozi. Ingot železa - Je to asi nejpoužívanější kov při výrobě zbraní a zbrojí. Železo je poměrně měkké, má světle šedou až bílou barvu a při styku s vodou rezne. Díky jeho obtížnému získávání je to pravděpodobně nejžádanější klasický kov v celém světě. Ingot marcinitu - Světle modrý kov, který je velmi lehký, přesto velmi pevný. Dokáže ho vyrobit průměrný metalurg. Samotný nemá časté využití. Nejčastěji je používán pro výrobu vzácnějších slitin. Ingot zlata - Čisté zlato dovedou zpracovat jen ti nejzkušenější řemeslníci a v malých množstvích ho používají pro výrobu těch nejvzácnějších slitin.
06.11.2011 v 11:17
(06.11.2011 v 09:20)Meerman napsal(a): Heh no v současné době to tak skoro i vypadá, že by kováři byli radši aby se jim za výrobky platilo železňáky a ne zlaťáky :-D.Urcite ano, zlato je proti zelezu bezcenne. Na slitiny ho staci zcela minimalni mnozstvi, takze kovari vyssiho levelu uz maji dostatecnou zasobu na zbytek hrani na MW.. ![]() EDIT: Jinak fajn popisy primo od mistra, nezapomen napsat, na kterou postavu chces XP odmenu..
06.11.2011 v 12:32
(06.11.2011 v 11:17)Stig napsal(a):A nedalo by se o odměně diskutovat? Já a Hefi strašně dlouho toužíme po úplně jiné věci .... :-)(06.11.2011 v 09:20)Meerman napsal(a): Heh no v současné době to tak skoro i vypadá, že by kováři byli radši aby se jim za výrobky platilo železňáky a ne zlaťáky :-D.Urcite ano, zlato je proti zelezu bezcenne. Na slitiny ho staci zcela minimalni mnozstvi, takze kovari vyssiho levelu uz maji dostatecnou zasobu na zbytek hrani na MW..
06.11.2011 v 12:47
06.11.2011 v 13:12
(06.11.2011 v 12:47)Poutnik napsal(a):(06.11.2011 v 12:32)Meerman napsal(a): A nedalo by se o odměně diskutovat? Já a Hefi strašně dlouho toužíme po úplně jiné věci .... :-) ještě překlep ...... ách jo a to už jsem myslel, že je to dokonalé ![]()
06.11.2011 v 14:41
Přeneseno.
06.11.2011 v 15:22
06.11.2011 v 19:34
WD, mám na tebe otázku - řekněme, že chci popisovat lektvar. Budu popisovat čistě jen jeho vzhled (tedy jak jsem to obecně dělal dosud), nebo přihodím i jeho účinky?
06.11.2011 v 19:41
Myslím že můžeš i účinky, protože popis se zobrazí pouze u identifikovaného předmětu. Jen bych nezacházel do konkrétních hodnot, ať to není nutné po změnách přepisovat.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
07.11.2011 v 10:36
(06.11.2011 v 15:22)Stig napsal(a):Velkou radost by udelal treba recept na slitiny nebo i jinou vec ktere nejsou bezne ve hre... musim jeste dodat ze i kdyz sem popisky pisu ja tak nemalou merou se na nich podili i Janezz (Hefi) kterou neustale pumpuji o nejake informace a detaily..... a urcite by to byla zajimavejsi motivace(06.11.2011 v 12:32)Meerman napsal(a): A nedalo by se o odměně diskutovat? Já a Hefi strašně dlouho toužíme po úplně jiné věci .... :-)Zkus nam to trochu priblizit.. ![]() Za diakritiku se omlouvam (pisi z mobilu). Jinak nevim jestli to dnes stihnu, ale pokud ano tak dnes nebo zitra dodam zbyle rudy a slitiny.
07.11.2011 v 17:21
Odměna pro Meermana: Souhlasím. Popros někoho RT a vyberte pár receptů.
2Poutník: Staré rukávy, nebo nové? Ty staré to neopraví, pouze nové.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
07.11.2011 v 17:25
Hmm...nerikam, ze nemame odmenovat snazive hrace, kteri svr prispivaji, ale...20 popisku (= 1000 expu za odmenu) za PAR receptu, ktere nejsou ve hre a da se na nich vydelat majlant? To je celkem slusna cena
![]() Ale jak rikam, nemyslim si ze je to spatne...jen si myslim, ze je potreba nad tim taky trochu zauvazovat.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky
07.11.2011 v 17:40
Například zauvažovat nad tím proč nejsou pořád ve hře, ačkoliv jsem několikrát psal že mají být rozdávány za odměnu nebo strkány na dno dungu.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
07.11.2011 v 17:43
07.11.2011 v 18:04
Asi všechny, objevil jsem další místo kde se přebíjí název z ID jinými názvy - tentokrát CS3Armor.xml.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
07.11.2011 v 19:59
Me je to fuk...delejte si co chcete.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky
07.11.2011 v 22:33
(07.11.2011 v 17:40)Whitey napsal(a): Například zauvažovat nad tím proč nejsou pořád ve hře, ačkoliv jsem několikrát psal že mají být rozdávány za odměnu nebo strkány na dno dungu.Ale ne, nejake neprodejne recepty uz ve hre byly rozdany, neni jich zas tak malo na to, ze by to melo byt rozlozeno, at nerozdame vsechno behem 14 dni. Konkretne tech slitin - rozdany tak 4 recepty, mozna i vic. Dalsi cca 2-4 recepty na jidlo a cca 2-3 recepty pro alchymistu. Recepty jsou urcite jedna z odmen, na kterou i ja pravidelne vzpomenu. ![]() Ja nejsem proti napr. 1 receptu. A za nejakou dobu bych dal do prodeje (nebo aspon znovu do obehu) vsechny dosud vydane recepty.. mam docela prehled, co to bylo. |
« Další starší | Další novější »
|