Magické svitky
#41
Ono házel blesk za X zlatek + manu taky není žádná sranda.
Upravil jsem spotřebu svitků, po restartu prosím o test. Svitek by se měl spotřebovat až po seslání kouzla.
Akorát se ještě budu muset podívat jestli teď svitek nepůjde pustit několikrát, když nezmizí z batohu...
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#42
Mág je momentálne OP výhradne v PVM situáciách a aj tam dosť vela dokáže sám klerik.

Bard je zhruba rovnako silný ako bol vždy... Otázka je či šance na zoslanie ktoré boli predtým boli správne a tie čo sú teraz sú bugové.
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
Odpovědět
#43
Jo brecim Biggrin ne at sesila,jen at se sance zvysujou s perkem Smile treba 1.st perku kouzla 75%sance na ty 0-1 kruhy a s 2.st perku by na ne meli 95% uz,ale zase na 2-3 kruh 75% :-P a tak dale... jako ja nezavidim,jen se mi to nelibi Biggrin
Odpovědět
#44
Šance je podle svitku (zaznamenaný skill Magie). Sežeň kvalitní svitky, budeš mít vyšší šanci (stejnou jako mág co je psal).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#45
Nemohol update ktorý si spravil ovplyvniť úplne všetky svitky ktoré už boli v hre?

Gheed, večer lognem, napíšem nové svitky a môžeš ich skúsiť.
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
Odpovědět
#46
Zmena skillu 80 na 50 se týká pouze svitků které nemají vyplněného výrobce. Stahoval jsem save a kontroloval - tvoje skilly se u tebou vyrobených svitků ukládají a nahrávají správně.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#47
Je to ale divný, teď sem si jeden ten svitek co psal Mir [dupe -nul z Bumhugova invu.. Kamenná kůže, šance seslání 52,42% (Crafter zkontrolován, vyplněn, = Mir). A pak sem seslal Kamenná kůže ze svitku přidaného skrz [add (bez vyplněného Craftera) a šance byla stejná - 52,42%.
Odpovědět
#48
hm ..tak proč mě najednou, tak brutalně klesla šance na seslání ? Biggrin
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Odpovědět
#49
Nový test:
- udělal jsem si mága se skilly 100
- napsal jsem si svitek Kamenná kůže - šance seslání po přečtení 95%
- přidal jsem si svitek Kamenná kůže přes [add - šance seslání po přečtení 64,12%

Není teda možné, že něco z té změny se aplikuje pouze na nově vytvořené/napsané svitky?
Odpovědět
#50
Při načítání svitku, načte uložené skilly.
Pokud svitek nemá vyplněného Craftera, tak se skilly přepíšou na defaultní. Nic jiného jsem neměnil. Mrknu do procesu.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#51
Kouzlíš ze svazku více svitků, nebo je od sebe odděluješ?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#52
Při oddělování svitku z hromádky dochází k dupnutí oddělované části - do ní se nezkopírovaly vlastnosti svitku. Po restartu opraveno.

PS: Tohle bylo i předtím - tj. jakýkoliv stacknutý a pak rozdělený svitek se (ten oddělený) resetoval na defaultní skilly.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#53
Jo, vypadá to asi přesně tak jak píšeš.
Supr, dík moc.

Mimochodem "Sledované zásoby" v klientu jedou podle grafik itemu (ItemID) a ta je vždy shodná pro několik typů kouzel na svitcích. Takže se pak dělá obtížně makro.. a když to člověk chce hodit do Nástrojů, tak těch může mít jen omezený počet.
Dá se to řešit několika způsobama, kdyžtak bych něco z toho mohl udělat:
1. obarvit různá kouzla na svitcích natvrdo skrz Hue, potom jsou rozlišována.. problém je, že daná grafika nemá podporu Partial Hue, takže se vždy obarví celý svitek a nejen "stuha", nevypadá to tudíž nejlépe
2. přidat novou grafiku svitku s podporou Partial Hue, aby se v případě Hue odlišné od 0 obarvovala jen stuha a nikoliv celý svitek
3. upravit v klientovi, aby sledované zásoby rozlišovaly krom grafiky i typ itemu, nebo něco takového.. tahle možnost asi je momentálně nejobtížněji realizovatelná, takže je asi zbytečné jí brát v potaz
Odpovědět
#54
Nikdo nic k tomu nemá? Zprovozním tedy asi možnost 2..
Odpovědět
#55
Volba 2 je dobrý nápad.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#56
Ok, dík za názor, bude v příštím patchi (nevím kdy, zkusím tam zas zapracovat víc nápadů a věcí, když už se to bude dělat).
Odpovědět
#57
Právě jsem vydal patch. Je tam ten nový svitek, který přebarvuje pouze stuhu. Bohužel je to ve dvou patchích - napoprvé chybně nastavená tiledata - ale holt co se dá dělat. Sad
Stávající grafiky svitků s kouzly budou změněny na tuto novou. Bude platit pro nově napsané i staré svitky.
Odpovědět
#58
(10.02.2014 v 15:04)Stig napsal(a): Stávající grafiky svitků s kouzly budou změněny na tuto novou. Bude platit pro nově napsané i staré svitky.

Mělo by být hotové, právě jsem to dokončil. Snad sem na nic nezapomněl, muselo se měnit ručně pro každý typ v ID a následně pro každý typ změna všech barev a grafik pro itemy ve světě, takže je to docela náchylné na chyby z nepozornosti.
Barva stuhy by nyní měla aspoň trochu odrážet vlnu daného kouzla. Někde to není úplně jednoznačné či přesné, ale to je asi vedlejší, hlavně aby fungovaly ty makra a sledování zásob (což by teď už mělo - každá barva je jiná).
Také jsem rovnou i upravil systémové ceny svitků tam, kde neodpovídaly minimálním nákladům na výrobu.

EDIT: Screen pro představu:
   
(řady zezhora: bez vlnového WoP, Ji, Van, Hielo, Pyro, Evart)

EDIT2: Pokud byste si někdo všiml, že sledování zásob vám plete dohromady různé typy svitků anebo že makro na určitý svitek kouzla ze zásob vám seslalo jiné kouzlo, než mělo, tak prosím hlásit.
Ideální hlášení: "CO se plete S ČÍM" (názvy kouzel).
Odpovědět
#59
ajajaj, něco je špatně, všechny svitky se mi přebarvily na šedo a hodily do jedné kupy Biggrin

[Obrázky: ZMiFAP0.png]
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Odpovědět
#60
To je dost divné.. To se stalo z ničeho nic, jakože předtím byly obarvené a najednou bezdůvodně tohle, anebo nevíš? Já jsem totiž stál na Greenu a jak jsem hromadně měnil barvy a grafiky těch existujících svitků, tak se mi všechny ty svitky postupně měnily před očima, takže nastaveno to (předtím) bylo správně.
Ty upevněné svitky na Greenu (viz screen) tam dosud jsou a jsou obarvené správně. Biggrin Hue v ID jsou taky správné.

No nic, radši zkusím napřed zjistit, než to budu znovu přenastavovat (trvá to fakt docela nějakou dobu a je to pakárna, takže bych to nerad dělal třikrát Biggrin), jestli něco není někde špatně (možná je někde bug).
Odpovědět



Skok na fórum: