18.02.2014 v 15:38
Sú to svitky čo som písal včera, alebo sú to svitky ktoré existovali ešte pred zmenou?
Magické svitky
|
18.02.2014 v 15:38
Sú to svitky čo som písal včera, alebo sú to svitky ktoré existovali ešte pred zmenou?
18.02.2014 v 16:26
Jsou to všechno staré a nevím jestli to bylo dřív nebo až teď .. nějak jsem na ty svitky prostě koukal až dneska
Jinak, pokud si MW spustím na windowsu, tak jsou šedé, pokud na linuxu, tak světle fialové.
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
18.02.2014 v 16:38
(18.02.2014 v 16:26)Gheed napsal(a): Jinak, pokud si MW spustím na windowsu, tak jsou šedé, pokud na linuxu, tak světle fialové.Screeny pls, to zní taky divně.. Myslíš jako fialová stuha nebo celý svitek? Přebarvené měly být staré (dosavadní) i nové (v budoucnu vyrobené), jak jsem psal, ale něco se asi někde mrví. Snad se podaří přijít na důvod. PS: Zatím jsem znovu přebarvil svitky kouzel s vlnou Ji a svitky bez vlny. Zkusím si vzpomenout a po restartu se podívat, jestli se náhodou neodbarvují tehdy. Jinak jsem zkoušel i sesílat z balíku a testovat stackování, ale zatím mi nezbugly.
18.02.2014 v 17:10
Tak jsem to teď všelijak zkoušel a došel k závěru, že jsou buglé jen staré, konkrétně se mi neobarvuje kouzlo paralyza a kamenná kůže (jsou šedé). Při koupi nového svitku "blesk" se mě odbugly všechny blesky.
nahoře vlevo - blesky dole vlevo - paralyza dole vpravo - kamenna kůže (ta jedna dobře obarvená je nově zakoupena)
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
20.02.2014 v 21:00
Hmm, vypadá že některý věci nedokážou vykreslovat Partial hue a obarvují to komplet. Týká se třeba i ID gumpu a výrobních návodů.
Btw. zbuglo ti to od té doby znovu? Já že bych to kdyžtak znovu přebarvil..
21.02.2014 v 12:11
znovu už né, všechny nově zakoupené (zatím) jsou už dobré
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Poznámky ku svitkom:
Bard a Hielo Bard vie zo svitkov použiť Mrazivý dotek a potom až kužel chladu. Prvý nieje skoro vôbec účinný, druhý je velmi náročný jak na použitie tak na písanie. Otázka je či je zámer aby v "strednom spektre" mal bard len oheň, blesk a van. Praktickosť svitkov: Denní světlo/noční videní - Vysoko použitelný spell Kamenná kůže - už nebuguje, dopyt klesol Zpráva - Velmi praktické pre RP účely. Koník - Praktické pre mágov bez Van a povolávania Býčí síla/kočičí obratnost - Bard má cez svitok len "Slabé volání" a nekrosumonov. Tieto dva spelly sú naprosto nepraktické (pokial viem neboostujú petov, len VAN summonov) Zruš kouzla - Vie zrušiť spelly ktorých zosielatel má skill magie menšiu ako ten čo sa snaží zosielať toto kúzlo. Kým ten svitok používam ja pre svoje účely tak viem že svoje kúzla nezruším (a je to otrava). Navrhujem zmeniť spell tak aby rušil spelly so skillom rovným/menším ako je magie zosielatela/pisatela svitku. Potom by som mohol rušiť aj svoje spelly. Spánek - Funguje na NPC. Aj ked sa ale tvári ako plošný spell, treba cieliť postavu. Má pomerne krátke trvanie a malú šancu na úspech aj pri vysokých hodnotách nekromancie. Aby toto kúzlo malo na svitkoch nejaký praktický efekt muselo by sa trochu posilniť - zvýšiť čas efektu na niekolko minút a zvýšiť úspešnosť. Okouzlení osoby - Na hráčov funguje. Má RP potenciál ale aj pri vysokých hodnotách nekromancie trvá len pár sekund s vysokou šancou na odolanie. Na použitie zo svitku by muselo mať lepšie parametre. Edit: Spánek, Okouzlení osoby, Býčí síla a Kočičí obratnost by som bud kompletne revidoval, alebo ich zo svitkov dal preč a nahradil inými spellmi. |
« Další starší | Další novější »
|