26.01.2014 v 12:52
Žádné návrhy rasových perků? Zase se akorát vynadalo RT že jsou idioti a nic neumějí a tím to hasne?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Rasové rysy a perky: konečné řešení
|
26.01.2014 v 12:52
Žádné návrhy rasových perků? Zase se akorát vynadalo RT že jsou idioti a nic neumějí a tím to hasne?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
26.01.2014 v 13:13
hmmm, co třeba Elfí krok? - Les je tvým domovem, umíš rozeznat každoz schůdnou cestičku i v tom nejhustším lese - na lesní půdě se elf pohybuje 5% 10% 15% procent rychleji
nevím jaké máte možnosti, jestli je vubec možné perk nastavit na typ země - jednalo by se perk od lvl 1, který by se sám vylepšil na lvl 10 a 20
Severus Gasel Snape - vyvolávač
Maniel - pyrofor bez expů:( Rarfu Mým hlavním cílem je - dotáhnout spolu s GM systém zakázek do hotové podoby
26.01.2014 v 15:03
Věcí podle typu terénu jsem navrhoval víc, určitě by se to dalo použít i jinde a jinak, ale momentálně to není technicky možné, muselo by se připravit.. Jen poznámka: v bylinkářství už se s typem terénu pracuje, možná by se nějak dalo převzít, upravit, použít?
26.01.2014 v 18:56
Bylinkářství pracuje s konkrétním podkladem (ID) v zacílené lokaci a těsně kolem ní.
Problém je že by pak všude kde jsou stromy na trávě byla stále pláň, a tam kde je lesní půda bez stromů byl les. U kytky záleží víc na té půdě - u postavy na těch stromech. Druhá věc které se (mírně) obávám je zátěž, kontrolovat při každém kroku elfí postavy políčka pod ní a kolem ní. Třetí věc které se obávám je že se okamžitě někdo ozve že je to na ... .:., protože to funguje jen v lese a postavy jsou přece nejvíc ve městech a v dungeonech. Elfí krok už jsem tady navrhoval, jako obecné zrychlení elfa, bohužel se to se souhlasem taky nesetkalo.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
26.01.2014 v 20:28
Odezva dřeva - 5% 10% 15% procentni vetsi sance pri boji se drevenou věcí? mě zrovna dneska spíše napadaj perky k povolání - třeba rychlejší skinning u hrany
Severus Gasel Snape - vyvolávač
Maniel - pyrofor bez expů:( Rarfu Mým hlavním cílem je - dotáhnout spolu s GM systém zakázek do hotové podoby
24.02.2014 v 18:54
tak co pohneme se?
hlavně bychom se měli řídit tímhle: …Lidé jsou obyčejná stvoření, narozdíl o gnómů, hobitů, orků i elfů a dalších bytostí. Nemívají vrozená předurčení. Člověk se může naučit mnoha povoláním a přizpůsobit se mnoha prostředím. Nikdy to však nědokáže tak dokonale jak elf v lese, hobit ve své vesnici či jako trpaslík nebo drow v podzemí… takže ty rasové perky vážně jenom to co danou rasu vystihnuje...člověk by zůstal s tím,že bude mít těch 10 perk bodů navíc...a nechci číst,že to se nedá vyvážit...no nedá ...ale zase jiné rasy budou mít jiné výhody a o těch se teď pobavme.....
01.07.2014 v 00:12
upřímně řečeno, chtěl jsem navrhnout svoje, ale naprosto by to překopalo manawydan od základů
tak jako napadlo mě následující, kromě rasových zbraní, by měli být i rasové suroviny, které může těžit jen jedna rasa. tak například trpaslící a gnomové, nějaký kov dostupný třeba od hornictví 110? orci, zase kůže a kosti pro nejlepší koštěné zbroje a zbraně a taky mě napadlo, že my měli mít možnost úplně suplovat černá řemesla, surovinama(místo chalkopirytu, krevele a slitin> kůže, kosti, lebky, zuby, kámen dřevo) pak mě k orkům napadl perk mrchožrout: možnost žrát mrtvoly Elfové by to samé měli se dřevem a narozdíl od mršin menší hlad Hobity s chovem zvěře a lidé zase navrhovaný talent 10 % do jakéhokoliv skillu nebo zvednu scill capu dle uvážení o 10 % ?
01.07.2014 v 03:50
DNES přednesu můj geniální návrh, nevím jak chcete pojímat perky, ale na co budou mít vlil je přeci na dovednosti! Ano nejsem proti perkům jako trpaslík notor který bude ale ve výsledku čistě rp perk XD nebo můj navrhovaný mrchožrout.
Shodněme se na tom, že rasový perk, je více méně rysem rasy a je universální. Moje pojetí perku je ten, že je globální pro danou rasu a ovlivňuje startovní bonus(ze začátku tedy i celkem výhoda) a finální levelcap dovednosti! příklad: třeba Ork dejme tomu že jsou přeci jen bojově založení a tak přeci každý ork i ten blbej farmář tento rys v sobě musí mít(+10 hlavní zbran), zároveň jsou to kočovníci a lovci(+10 znalost zvěře)(+5 jízda na "koni) a tak at si vezme jakékoliv povolání, bude začínat s tímto navýšeným bonusem který zároven posune celý level cap! Proto tyto bonusy musí bý tohledněny u všeho!!! můj návrh ORK(O) Hobit Gnom, Elf, trpaslík, Drow UKáZKOVÝ PŘÍKLAD NÁVRHU Hlavní dovednosti ------------------------------------D----E----G-----H-----O-----T Alchymie-------------------------------- 10------------------- Bylinkářství -----------------5-----5----------10------------- Znalost jedů --------------10---------5--------------------- Zdravověda -----------------------E-------------------------- Výbušniny -----------------------------10-------------------- Očarování--------------------------------------10----------- Vzdělání -------------------10----10---5-------5----------5 Všímavost-----------------10----------10-----------------10 Kartografie--------------------------------------------------- Zápasení----------------------------------------------5------ Sečné zbraně--------------5----10------------------------- Tyčové zbraně----------------------------------------------- Hole---------------------------------------------------------- Bodné zbraně------------10-----------------10------------- Drtivé zbraně--------------------------5-------------10----- Sekery 100------------------------------------------------10 Střelné zbraně--------------5----10---------5-------------- ------------------------------------D----E----G-----H-----O-----T Hudebnictví------------------------10----------------------10 Kartografie----------------------------------------------------- Vzdělání----------------------5----5----5--------------------- Kradení ----------------------------------------10-----------5 Všímavost-------------------10--------10-----------------10 Ukrývání---------------------10---5-----------10------------ Pasti-------------------------------------10-----------15------ Zámky-------------------------5---------10---------------------- Zálesáctví-------------------------10-----------------10------- Znalost zvěrě---------------------10-----------------10-------- Magická odolnost----------10---------5-------------------10-- Taktika--------------------------------------------------5-------- Přesnost---------------------------5----------5--------------- Uhýbání --------------------10----10--------5----------------- Anatomie-------------------10--------------------------------10 Léčení ---------------------------10----------------------------- Jezdectví----------------------------------------------10-------- ------------------------------------D----E----G-----H-----O-----T Ochočování -----------------------5------------------5-------- Meditace 100-------------------------------------------------- Víra 100---------------------------10------------------------- Povolávání 100------------10------------------------------- Astrální rovina-------------------------10------------------- Nekromancie----------------------------------------10------- Astrologie------------------------------10------------------ Proměny------------------------------------------------------ Léčení ------------------------------------------------------ POZN: jde o to že bonusy musí být zohledněno kvantum dovedností, protože a dotýkat se tak přímo každého povolání(minimálně hlavní a vedlejší), protože spousta dovedností jde zase u jednotlivých povolání vniveč uvedu příklad víte jaký bude rozdíl mezi zloději Jednotlivých ras?
DNES přednesu můj geniální návrh, nevím jak chcete pojímat perky, ale na co budou mít vlil je přeci na dovednosti! Ano nejsem proti perkům jako trpaslík notor který bude ale ve výsledku čistě rp perk XD nebo můj navrhovaný mrchožrout.
Shodněme se na tom, že rasový perk, je více méně rysem rasy a je universální. Moje pojetí perku je ten, že je globální pro danou rasu a ovlivňuje startovní bonus(ze začátku tedy i celkem výhoda) a finální levelcap dovednosti! příklad: třeba Ork dejme tomu že jsou přeci jen bojově založení a tak přeci každý ork i ten blbej farmář tento rys v sobě musí mít(+10 hlavní zbran), zároveň jsou to kočovníci a lovci(+10 znalost zvěře)(+5 jízda na "koni) a tak at si vezme jakékoliv povolání, bude začínat s tímto navýšeným bonusem který zároven posune celý level cap! Proto tyto bonusy musí bý tohledněny u všeho!!! UKáZKOVÝ PŘÍKLAD NÁVRHU Drow Elf Gnom Hobit Ork Ttrpaslik Hlavní dovednosti --------------------------------D----E----G-----H-----O-----T Alchymie-------------------------------- 10------------------- Bylinkářství -----------------5-----5----------10------------- Znalost jedů --------------10---------5--------------------- Zdravověda -----------------------E-------------------------- Výbušniny -----------------------------10-------------------- Očarování--------------------------------------10----------- Vzdělání ------------------10----10---5-------5----------5 Všímavost-----------------10----------10-----------------10 Kartografie--------------------------------------------------- Zápasení----------------------------------------------5------ Sečné zbraně--------------5----10------------------------- Tyčové zbraně----------------------------------------------- --------------------------------D----E----G-----H-----O-----T Hole---------------------------------------------------------- Bodné zbraně------------10-----------------10------------- Drtivé zbraně--------------------------5-------------10----- Sekery 100------------------------------------------------10 Střelné zbraně--------------5----10---------5-------------- ----------------------------------D----E----G-----H-----O-----T travičství----------------------10----------5------------5------- Hudebnictví------------------------10----------------------10 Kartografie----------------------------------------------------- Vzdělání----------------------5----5----5--------------------- Kradení ----------------------------------------10-----------5 Všímavost-------------------10--------10-----------------10 Ukrývání---------------------10---5-----------10------------ Pasti-------------------------------------10-----------15------ Zámky-------------------------5---------10---------------------- Zálesáctví-------------------------10-----------------10------- Znalost zvěrě---------------------10-----------------10-------- Magická odolnost----------10---------5-------------------10-- Taktika--------------------------------------------------5-------- Přesnost---------------------------5----------5--------------- Uhýbání --------------------10----10--------5----------------- Anatomie-------------------10--------------------------------10 Léčení ---------------------------10----------------------------- Jezdectví----------------------------------------------10-------- ------------------------------------D----E----G-----H-----O-----T Ochočování -----------------------5------------------5-------- Meditace 100-------------------------------------------------- Víra 100---------------------------10------------------------- Povolávání 100------------10------------------------------- Astrální rovina-------------------------10------------------- Nekromancie----------------------------------------10------- Astrologie------------------------------10------------------ Proměny------------------------------------------------------ Léčení ------------------------------------------------------ POZN: jde o to že bonusy musí být zohledněno kvantum dovedností, protože a dotýkat se tak přímo každého povolání(minimálně hlavní a vedlejší), protože spousta dovedností jde zase u jednotlivých povolání vniveč uvedu příklad víte jaký bude rozdíl mezi zloději Jednotlivých ras? a které rasy mají nejlepší předpoklady? Zloděj: HOBIT jako zloděj spoléhá na svou malou postavu co by nenápadnou(+10 ukrývání) čehož bravurně využívá ke krádežím(kapsářství +10), které má nejlepší s trpaslíky, jelikož ti sice nejsou tak motorní, ale vidina zlata a bohaství je vedla k vynalézavosti a pečlivému tréninku(+10). Oproti tomu gnomové, kteří jsou více technicky založeni volí bezpečnější variantu(zámky +10 a pasti 10). Orčí zloději zase jsou spíše bandity, kteří pestře využívají znalosti pastí(+15!), co by loveckou techniku, kterou hojně používají k lovu zvěře, se ji dokonale naučili využívat ke své činnosti. Drowové, zase využívají té nejzákeřnější cesty a svou obět raději otráví(travičství +10) a pak nenápadně zmizí ve stínů(ukrývání + 5) METODA Tímto způsobem když se prokoušeme každým povoláním a zohledníme jeho vztah k dané rase, tak jsem si zcela jist že se dopracujeme k bonusům rasy co by perků,( které zohledníme buď mou navrhovanou formou(globální perk) nebo vaší selektivní!!) co mají zohledňovat!!! Ukázal jsem návrh zloděje(hodnoty jsou diskutabilní) MŮJ NÁVRH NA POSTUP omlouvám se za prasečí tabulu XD Brak: Převeď si prasečí tabulu do kódu a nebude prasečí .
01.07.2014 v 05:46
Chápu to dobře, že počítáš s možností zvýšení skillu nad 100. Protože jinak to pro horu povolání (typu mág, war) nemá cenu.
Jinak nevím, myšlenka to podle mě tak zlá není. Nebo no rozdíli jsou dost malé, ale to mi nevadí. Tedy až na fakt, že tam chybí člověk což mě vede k domnění, že mu asi mají zůstat bonusové perky, což znamená že je vpodstatě ve všech odvětvích v nechutné výhodě. Jinak dobrovolně se přiznám, že mi některá čísla v té tabulce dost nesednou, plus je fakt prasácká (čísla jsou v 90% případů na pomezí dvou sloupců a pak si vyber).
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
01.07.2014 v 06:00
(01.07.2014 v 05:46)Ilicius napsal(a): Chápu to dobře, že počítáš s možností zvýšení skillu nad 100. Protože jinak to pro horu povolání (typu mág, war) nemá cenu. jj je prasácka, nemůžu za to, že se jinak formátuje text, než když píšeš tak já nevím...nebyl to whitey a ty kdo trdil že válečník s perkem znalosti zbraní může mít znalost sekery na 150 ? když jsem se ptal k čemu mu to jako bude? tak jste naznačovali že by měl mít z otho bonus, ne? copak perky nefungujou jinak než, že zvedat dovednosti?
01.07.2014 v 06:06
Nemůže, skillu bude mít vždy pouze 100 (vyjma AD postavy). Jen díky perku znalost zbraně, se mu pokud bude mít dva zbraňové perky na 100, budou při některých věcech počítat jako 150.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
(01.07.2014 v 06:06)Ilicius napsal(a): Nemůže, skillu bude mít vždy pouze 100 (vyjma AD postavy). Jen díky perku znalost zbraně, se mu pokud bude mít dva zbraňové perky na 100, budou při některých věcech počítat jako 150. jak dva zbranové perky na 100 ?? co to je za blbost, můžete mi do pytle konečně někdo dát kompletní popisek toho perku a jak funguje? MOŽNÉ ŘEŠENI v tom případě standartně level cap dát na 90 ? a u všech povolaní a ras, s tím že stovky dosáhne jen s rasovým bonusem nebo perky?
01.07.2014 v 14:04
Popisek už asi nikde není. Apoň s čísly.
Ale tak, ten perk dělá to. Že k efektivní hodnotě všech bojových skillů, se ti přičte X% tvého nejvyššího zbranového perku. Kde X je dané stupněm perku a na 4. stupni je 50 (nižší stupně si už boužel nepamatuji a na mantisu buď už ten popis není, nebo ho neumím najít). Takže pokud mám 4. stupeň perku a řekněme sečný 100 a všechny ostatní 1,tak se mi při výpočtu zásahu ke všem ostatním perkům přičte 50%, k sečným samotným 50% z 1 (druhý nejvyšší skill), tedy 0,5. Pokud bych ale měl 2 skilly na 100 (řekněme sečný a drtivý) a všechny ostatní 1. Tak se mi bude při určení zásahu počítat +50 u všech skillů (neb při určení bonusu k sečným to bude uvažovat 50% drtivých a naopak).
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
dávat skilly za rasu je divné, chce to vlastnosti....trpaslik a ork mají robustní těla,více vydrží, takže třeba bonusové HP či fyzickou odolnost (aby šlo poznat,že když narazí člověk válečník na trpa wara,aby věděl,že s ním bude mít co dělat,ale zase trp musí vědět,že ho tenbčlověk může překvapit nějakým perkem na který on neměl body)..elfové jsou lehcí,takže rychleji běhají...mohli by mít i nějaký bojový bonus v lese apod (zase aby jste si na elfa v lese moc nedovolovali)
01.07.2014 v 14:15
Tak to opravdu nechápu co je to za systém. Když je teda absolutní strop 100 - vždycky jsme měl za to, že s perkem ho můžeš zvednout přes tuto hodnotu a né, že se to bude pak připočítávat k uplně jiným skillům, možná to špatně chápu, ale jestli ne, tak větší blbost sem neviděl.
It's good to be bad.
Karlos Strench - Elf, hraničář
01.07.2014 v 14:29
jaj srop je 100, zn. Zbraní je na to,aby jste mohli používat i jiné zbraně a trefili se (zveda teoreticky skill) když si dáte i jiný bojový skill zvedne se vám i ten hlavní (což nevidíte).... díky tomu se stanete mistry boji jak s tou vašivzbraní,tak i ostatními....
Příklad: máte 100 sekery, 60 bodné... 4.perk zn zbraní..... ve výsledku budete ovládat sekery na 110 a bodné 80 (příklad,nevím ted jak to je,jsem na tabletu :-D )
01.07.2014 v 15:29
(01.07.2014 v 14:04)Ilicius napsal(a): Popisek už asi nikde není. Apoň s čísly. takže jednoduše primitivovi jako já řečeno perk znalost zbraní na 4 levelu dává všem nejnižšímu a 2 nejvyššímu 50 % ? pokud jsou teda jen nejnižší 1 a druhý nejvyšší(i jako jediný) 100 = 150 pro hlavní skill na 100 ? a u všech ostatních 50 ?
01.07.2014 v 15:33
(01.07.2014 v 14:29)Pietro napsal(a): jaj srop je 100, zn. Zbraní je na to,aby jste mohli používat i jiné zbraně a trefili se (zveda teoreticky skill) když si dáte i jiný bojový skill zvedne se vám i ten hlavní (což nevidíte).... díky tomu se stanete mistry boji jak s tou vašivzbraní,tak i ostatními.... Sekery na 110? Jsi psal, že strop je 100, tak teď fakt nevím
It's good to be bad.
Karlos Strench - Elf, hraničář
01.07.2014 v 15:34
Prostě to na 4. stupni přičte ke všem skillům vyjma nejvyššího 50% nejvyššího a k nejvyššímu 50% druhého nejvyššího.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
|
« Další starší | Další novější »
|