20.07.2014 v 19:04
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Poslední poslaný gump vždy překrývá ostatní. Jediná možnost jak ho zakrýt je otevřít jiný gump.
"AlwaysOnTop" feature by bylo možné jedině s úpravou klienta.
Plnění klienta je hotové během pár vteřin. Stačí si nechat vygenerovat seznam zboží (zakázku) a naplnit ji zacílením kontejnerů. Jen musíš mít nastavená množství.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
20.07.2014 v 19:18
Hodnocení:
379
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
A vycentrování na střed by šlo? Funkce AlwaysOnTop je přesně to, o čem jsem mluvil.
Ještě by to mohlo házet hlášky psaný velkými písmeny do deníku. Něco ve smyslu "AFK KONTROLA!!!".
20.07.2014 v 19:42
Hodnocení:
326
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
A co rovnou udelat blikani obrazu jak o zivot. aby si toho vsimnul i slepej ? To muzem afk kontrolu rovnou zrusit, protoze bude uplne zbytecna ...
Je divny, ze ja s AFK kontrolou nikdy problem nemel, kdyz jsem aktivne hral.
20.07.2014 v 19:54
Hodnocení:
379
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
I kdyby měla blikat tak co? AFK kontrola má za účel zjistit, jestli je hráč u počítače, nebo ne. Myslím že vycentrování na střed a AlwaysOnTop je fakt maličkost, díky který se ale zabrání takovejmhle nedorozuměním.
20.07.2014 v 20:05
Hodnocení:
150
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(20.07.2014 v 19:04)Whitey napsal(a): Poslední poslaný gump vždy překrývá ostatní. Jediná možnost jak ho zakrýt je otevřít jiný gump.
jo,ale když koukáš na vendora a dáš další stránku = otevření nového gumpu
20.07.2014 v 20:08
Hodnocení:
326
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Hmm, celou dobu jsem mel za to, ze AFK kontrola je tu hlavne pro to, aby lidi netrenovali postavu a sbirali XP aniz by aktivne sledovali hru.
Pokud teda AFK kontrola slouzi k tomu, co si napsal, tak pak se neni cemu divit.
20.07.2014 v 20:24
Hodnocení:
1 184
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Když dáš další stránku.. opravte mě, jestli se pletu, ale v tu chvíli máš v popředí tu AFK kontrolu (její gump). Takže vlastně aby k tomu mohlo dojít, musíš napřed překliknout do gumpu vendora, který je v tu chvíli v pozadí. No, trochu nesmyslná situace.
20.07.2014 v 22:18
Hodnocení:
150
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
20.07.2014 v 22:18
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20.07.2014 v 22:24 od Pietro.)
jáj vy si hned všechno překroutíte... hrůza ale prostě může nastat situace,že zroovna kliknu a zroovna bude kontrola ne? ...a ano RadstaRe není to určene k tomu,ale může se zase stát,že když budu dlouho stát u vendora,tak mi příjde afk kontrola...
jen se snažím pomoct,aby se předešlo nějakým situacím, tak se omlouvám jestli šířím flame...
20.07.2014 v 23:12
Hodnocení:
388
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
20.07.2014 v 23:12
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20.07.2014 v 23:13 od Biosek.)
(20.07.2014 v 17:18)Brak napsal(a): Já bych řekl, že i když se člověk věnuje naplno hře, například plní vendora, tak mu může uplně normálně ta AFK kontrola uniknout.
Presne o tomhle jsem mluvil.
Pokud chcete AFK kontrolu oznacovat jako AFK kontrolu, tak kazdy clovek, co neni AFK, by mel AFK kontrolou projit. Coz zahrnuje i vsechny krajni pripady. napr: afk kontrola vlevo v hornim rohu a hrac si plni vendora/prendava veci z batohu do batohu v pravem dolnim rohu.
Opravdu nechapu, proc z toho delate takovou vedu, kdyz nejde o zadny alarmy, mobilni notifikace a tak ruzny, ale jen o jednoduchou normalizaci na stred obrazovky nebo male zvetseni gumpu..
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
21.07.2014 v 10:40
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Afk gump se upravovat nebude. Všechny důvody (technické i logické) zde již zazněly.
Nevěřím že doplňujete všichni vendory tak často, aby jste se u toho vždy potkali s Afk gumpem.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
21.07.2014 v 10:43
Hodnocení:
379
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Samotný gump se nebude upravovat, nebo jsi tímhle zamítl veškeré úpravy, které tu padly?
Myslím že nejde jen o doplňování vendora, ale i interakce kde se hráč proklikává dialogem, nakupuje u vendora a další okna...
21.07.2014 v 18:32
Hodnocení:
1 184
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Tak ona většina věcí ani nemusí být tak jednoduchá, jako zní.. Always on Top třeba nemusí znamenat, že na zvolené místo ve skriptu dopíšeš "AlwaysOnTop", ale že se s tím někdo bude muset X hodin dělat, nemluvě o tom, že by to třeba taky mohlo chtít úpravu klienta, kterou nám třeba momentálně nejspíš nikdo neudělá.. anebo tedy že je to prakticky dost těžko nebo vůbec realizovatelné.
Věřím tomu, že kdyby šlo o dopsání tří slov na vybrané místo skriptu, tak tu nikdo neztrácí X minut diskuzema.
Ve výsledku se ta úprava vůbec nemusí vyplatit, protože na AFK kontroly si někdo bude stěžovat už prostě z principu, že neprošel (nic proti nikomu).
21.07.2014 v 18:45
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Zvětšovat se nebude, natož dělat x rozdílných velikostí podle rozlišení obrazovky. Bez úpravy klienta (aby posílal info o rozlišení herního okna) je to stejně zbytečné.
Centrování možná, nyní jsem zjistil že je gump nepohyblivý.
"Vždy nahoře" je bez úpravy servru a klienta nemožné.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
21.07.2014 v 22:43
Hodnocení:
379
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Myslím že vycentrování a hláška do deníku bude bohatě stačit .
28.07.2014 v 14:44
Hodnocení:
425
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Zdravim,
Dneska mě někdo afk pingoval a ten odpočítávací čas se mi totálně překrýval s číslem počtů. Screen jsem nestihl, protože mi dalo dost práce v tom myšmaši přijít na to jestli se jedná o jedno určitý číslo a kdybych to zkoušel řešit ingame, tak je mi jasny, že by mi byl bez milosti dán trest.
28.07.2014 v 15:50
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Opraveno, SVN 2723, bylo restartováno.
Text jsem zároveň posunul aby nebyl na spodním kraji okna ale ve volném prostoru pod vzorcem.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
28.07.2014 v 17:13
Hodnocení:
1 184
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(28.07.2014 v 14:44)Thortogily napsal(a): tak je mi jasny, že by mi byl bez milosti dán trest.
To je omyl, pokud hráč projeví aktivitu jiným způsobem nebo je GM jasné, že hráč je v tu chvíli aktivní a u PC, trest se ruší. Byli tu lidé, co to x-krát odklikli špatně, hned nalogli, psali na chat, že to prostě nespočetli nebo že se překlikli atd. - tresty jsem už takovým rušil, někteří hned po prvním neúspěšném pokusu psali na chat pobaveně, že neuměj počítat nebo klikat. Potom je to docela průkazné. Je to samozřejmě vždy na úvaze GM a hlavně jestli pozná, že si opravdu neprošel jen omylem nebo technickou chybou, ale zas takhle krutě to tu nechodí.
Jenom těm, co nijak neprokážou aktivitu za celou tu dobu kontroly a pak se jen vymlouvaj už nikdo nepomůže..
Takže reálně by člověk měl tu automatizovanou kontrolu projít, ale pokud má problémy, je dobré třeba napsat na chat ihned, v době trvání kontroly. Je to pak vidět i v logu a máš tak dobrou vyjednávací pozici pro odpuštění trestu, protože je velmi snadno poznat, že si v tu dobu byl aktivní.
29.07.2014 v 06:19
Hodnocení:
407
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Přesně, PŘESNĚ jak říká Stig.. nikdo nikomu nedá trest, když vidí, že hráč normálně reaguje na chatu s tím, že má například s tou kontrolou nějakej problém..
Možná místo toho "kdyby" jsi to měl vážně zkusit a ne se jen domnívat. Už mě nebaví číst, jak je tady každej hned strašně ukřivděnej a dělá ze sebe mučedníka..
|