Ano, tohle bylo o zbroji. A podle toho co píšeš jinde, zdá se že nově tunika bude krýt jen hrudník:
http://forum.manawydan.eu/showthread.php...5#pid98335
V CS3 kryla Ringmail a StrongRingmail (teď z hlavy nevím, jestli neexistuje i něco jako Chain a StrongChain, nebo jak je to s tím v CS4, asi by stálo za to ověřit, protože to nejspíš bude ten samý případ) Chest tuším hrudník i ramena. Ale nasadit šlo v CS3 oboje tak jako tak. Někteří si ramena kupovali a někteří si ramena nekupovali (ti, co věděli, jak to funguje, a chtěli trochu ušetřit - bylo to zbytečné).
Pokud chápu správně, CS4 prostě znemožní obléct dva armory kryjící stejnou část těla. Ale vzhledem k tomu, že tuniky si upravoval, tak tunika s ramenama do budoucna nasadit půjde a kdo bude chtít mít krytá i ramena, musí si je prostě koupit ještě navíc k tunice.
Oblečení teď tuším neřešíme, pokud by měla jít nasadit "hadrová tunika" jakožto část oblečení ještě přes hrudní část brnění, pak se musí jejich layery prostě odlišovat (pro hrudník se dají použít Layery tuším třeba jako: Shirt, InnerTorso, MiddleTorso, OuterTorso). Ideálně tak, že layer pro hadrovou tuniku se vykreslí v popředí před layerem pro tu hrudní část brnění, aby ta hadrová tunika byla vidět. Pokud se ty layery odlišovat nebudou, tak na daný layer půjde navléct vždy jen jedno z toho - hadr, nebo brnko.