29.09.2019 v 19:16
(29.09.2019 v 18:49)Whitey napsal(a): Upravuji teď něco v očarování, přemýšlel jsem i nad jídly.
Zavedl bych je jako další zdroj, tj. efekt jídla by se sčítal s efekty z jiných zdrojů (item/potion/spell/prayer).
Představoval bych si to jako slabší, ale dlouhodobější efekty - efekt by trval minimálně tak dlouho, jak dlouho bude postavě trvat strávit hodnotu daného jídla.
Efekty jídel se sčítat nebudou, ale pokud sníte jídlo s různými efekty tak poběží souběžně.
Pozvedne to i význam Jedlíkovy záchrany
Nejhorší bude projít recepty a rozumně je přidělit do skupin: resisty elementů, resist fyzický, regenerace many, staminy, životů, bonusy síly/obratnosti/inteligence - tj. jedenáct skupin, pokud dobře počítám.
Hodnoty si představuji 2 až 10, s vlivem kvality (tj. nejsložitější jídlo v mistrovské kvalitě dá +13).
Jsem pro cokoliv co donutí hráče kupovat rozličný druhy jídel a nebude to jen o tom koupit jídlo s co nejvíc slotama co ve hře. Taky by stálo přemýšlet nad těma bonusama podle toho jestli se daný jídlo považuje z "teplý pokrm" nebo "studený"
Denetrius Aho - Radní Svobodných, Válečník
Drsnej Jakšmirgl - Vévoda ze Šmirglu, Vynálezce Pepřového Cvelfa a Gnomí haxny na česneku, ale hlavně Farmář
Spiritea - Knihovnice a opatrovnice Arcana, Bardka