22.05.2016 v 17:01
Restore mana - podle skillu promeny a 1:1 (napr az 30 many spotrebuje, 30 doda)
Restore stamina - to samy napr az 40 (spotrebovava manu)
Haste - je to jen napad jak kazdy postave dat nejakej zpusob zrychlenyho pohybu. ostatni povolani by do budoucna dostali perk
Low Invul - to se nebugne. bylo by to na krizovy situace (utek, prubeh, atd), predstavoval bych si to fakt s rychlym zacastenim
Cure - tamta existujici mi nefunguje. jed dostanu a dostavam dmg
Great Restore mana to samy, akorat vic napr az 40
Great Restore stam to samy, akorat vic napr az 60
High Invul - zamyslel jsem to jako skill do tandemu v nejakej krizovce. napr pro ten Mass Ress, predstavoval bych si to fakt s rychlym zacastenim. tzn Invul a hned potom Mass Ress
Mass Heal - potencialne muze healnout vic lidi, protoze i toho chainu se ten chain muze u nekoho rozpojit a skoncit driv nez healne vsechny, ale je taky tezsi (o kruh)
Mass haste - jako haste
Mass Para/Stun - jeste nevim, ale aby to blokovalo treba 50% par a stunu
Mass Share Life - cilil bych to jen mezi hracema a asi by to nebylo stejny rozdeleni, ale hitnutej target by dostaval treba trosku vic nez ostatni. (teoreticky podle nejakyho doplnkovyho skillu jako promenny. max promeny -> vsichni stejnej dmg, min promeny -> hitnutej dostava treba o 60% vic nez by bylo na max promennach)
Restore stamina - to samy napr az 40 (spotrebovava manu)
Haste - je to jen napad jak kazdy postave dat nejakej zpusob zrychlenyho pohybu. ostatni povolani by do budoucna dostali perk
Low Invul - to se nebugne. bylo by to na krizovy situace (utek, prubeh, atd), predstavoval bych si to fakt s rychlym zacastenim
Cure - tamta existujici mi nefunguje. jed dostanu a dostavam dmg
Great Restore mana to samy, akorat vic napr az 40
Great Restore stam to samy, akorat vic napr az 60
High Invul - zamyslel jsem to jako skill do tandemu v nejakej krizovce. napr pro ten Mass Ress, predstavoval bych si to fakt s rychlym zacastenim. tzn Invul a hned potom Mass Ress
Mass Heal - potencialne muze healnout vic lidi, protoze i toho chainu se ten chain muze u nekoho rozpojit a skoncit driv nez healne vsechny, ale je taky tezsi (o kruh)
Mass haste - jako haste
Mass Para/Stun - jeste nevim, ale aby to blokovalo treba 50% par a stunu
Mass Share Life - cilil bych to jen mezi hracema a asi by to nebylo stejny rozdeleni, ale hitnutej target by dostaval treba trosku vic nez ostatni. (teoreticky podle nejakyho doplnkovyho skillu jako promenny. max promeny -> vsichni stejnej dmg, min promeny -> hitnutej dostava treba o 60% vic nez by bylo na max promennach)
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!