11.04.2015 v 15:46
Hodnocení:
388
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Velmi snadno mi to nefunguje
.
Pri jakymkoliv revertu mi to vyhazuje neskutecne konflictu...
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
11.04.2015 v 16:34
Hodnocení:
1 184
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Hehe, tak to nevím, ale logicky pokud máš shodu s aktuální revizí u všech souborů a začneš odzhora odmazávat postupně nejnovější úpravy, nenapadá mě proč by to konfliktovalo. Konflikt se dá většinou resolvovat prostě použitím dané revize ze serveru "using theirs".
13.05.2015 v 11:58
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Mírně nestíhám a právě jsem se dozvěděl že mi byl naplánován víkend jinak než jsem chtěl. Veškeré slíbené termíny prodlužte o 1 týden.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
17.05.2015 v 19:54
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Snad už zas budu mít čas na MW.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
30.05.2015 v 17:07
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Vypadá že nám to zas chvíli poběží stabilně, je na čase zase něco rozvrtat - vracím se na CS4 (od kterého mě vyrušila nutnost přepracovat efekty kouzel).
Jako součást práce chci přidat válečníkovi pár schopností, které bude mít automaticky - schopnost přetáhnout na sebe útočící NPC (navržeho hráči u perku Výsměch), schopnost zvýšit si na nějakou dobu šanci zásahu (dáno kvalitou zbraně) a schopnost zvýšit odolnost určitému elementu (vč. fyzického zranění, dáno typem zbroje).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
30.05.2015 v 19:29
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Hm, to je divné - perk Výsměch podle skript už dávno dělá to co je požadováno - změní svůj cíl na toho kdo perk použil...
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
01.06.2015 v 10:55
Hodnocení:
150
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Ok v tom případě vyzkouším, jen se zeptám jak je to s úrovněmi tohoto perku? Na 1.st pretahnu banditu třeba?
01.06.2015 v 11:18
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Perk určuje jen šanci úspěchu, ta je stále stejná, žádná další omezení nejsou.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
02.06.2015 v 21:19
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
9 hráčů v úterý večer?
Potěšili jste mě, zase o důvod víc něco naskriptovat.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
13.06.2015 v 15:20
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Pracuji na slíbeném automatickém generování parametrů zbraní podle náročnosti výroby.
Pro začátek bude vše stejné (tj. nebude rozdíl mezi dýkou, mečem nebo kopím stejné náročnosti), rozdílnost začneme upravovat až druhé fázi.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
14.06.2015 v 09:37
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Kalkulace základního DPS zbraně z výrobního postupu:
Základ poškození: 2-5
MinDamage += 1/10 hlavního výrobního skillu += 1/10 druhého výrobního skillu
MaxDamage += 1/5 hlavního výrobního skillu
Základni rychlost: 3s + 0.015 * hlavní výrobní skill (tj. 3 - 4.5 s)
Jednoruční zbraň:
- bez výrobních skillů = 2-5, 3s (čisté DPS 1,5/s)
- s jedním výrobním skillem na 50 = 7-15, 3.75s (čisté DPS 2.93/s)
- s jedním výrobním skillem na 100 = 12-25, 4.5s (čisté DPS 4.11/s)
- s 2x výrobním skillem, oba na 100 = 22-25, 4.5s (čisté DPS 5.22/s)
Obouruční zbraň:
Poškození * 1.5, doba úderu * 1.5 -> čisté DPS zůstává stejné jako u jednoruční verze, ale jsou lepší proti silné zbroji.
- bez výrobních skillů = 3-7, 4.5s (čisté DPS 1,11/s)
- s jedním výrobním skillem na 50 = 10-22, 5.63s (čisté DPS 2.84/s)
- s jedním výrobním skillem na 100 = 18-37, 6.75s (čisté DPS 4.07/s)
- s 2x výrobním skillem, oba na 100 = 33-42, 6.75s (čisté DPS 5.55/s)
mírné snížení DPS je způsobeno zaokrouhlováním 1.5 násobku poškození)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
14.06.2015 v 12:15
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Bude zrušen Průraz v současné podobě (tj vliv na stupeň útoku), tím pádem i Mobilita zbroje (vliv na stupeň obrany).
Průraz nově bude pouze překonávat absorpce zbroje.
Zbraň s průrazem 5 bude hladce ignorovat absorpce 1-5, a teprve absorpce 6 odečte 1 z poškození.
Nový průraz může být i záporný. Technicky to znamená že do nechráněné části dá zbraň poškození normálně, ale při zásahu zbroje se absorpce zbroje zvýší o absolutní hodnotu průrazu. Toho bude využito např. pro nářadí (krumpáč, motyka), které do zbroje téměř nic neudělá.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
24.06.2015 v 18:57
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Gumpy, sakra jak já nesnáším gumpy! Teda konkrétně jejich tvorbu. (pracuji na gumpu pro nastavování zbraní)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
28.06.2015 v 08:51
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Mírné omezení provozuschopnosti, shořelo mi trafo od notebooku. Ještě mám doma Obludu, ale tu si nemůžu brát sebou (klasické PC).
Nové trafo stojí pomalu jak nový notebook (cca 1300,-) a doba dodání neurčitá.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
28.06.2015 v 11:50
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Když jsem koukal na očazenej koberec pod ním tak jsem rád že shořelo jen to trafo
Kraťas někde vevnitř, a než to vyhodilo pojistky tak to slušně ohořel kabel kolem nuláku a osmažil koberec pod tím.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.