Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[Whitey]
- CS3 základní zbraně: 1H dýky, 2H dýky, 1H kopí, 2H kopí
[Whitey]
- asi tak pátý pokus o opravu pádu zaviněného bardskými melodiemi (dodnes nevím CO ten bard dělá, proto už pátý pokus)
[Whitey]
- pokud nemá dům majitele (owner) ale má spoluvlastníky (CoOwners), zvolí jako majitele prvního z nich.
- pravděpodobně neúčinný pokus o opravu uzamykání výrobních kontejnerů v domech
[Whitey]
- oprava zdvojování receptů u prodejců svitků
[Whitey]
Úprava funkce domu "PackUpItems" zodpovědné za zabalení a vyexpedování věcí po ukončení nájmu, zápis do logu (ne konkrétní věci, ale co se s nimi stalo).

Při průzkumu jsem zjistil že skripta domu nic nemažou!
Pouze vše vezmou, strčí do pytle, a ten dají do nejbližší vhodné skladovací truhly majitele, nebo starosty (předtím jsem chybně informoval že to jde do městské truhly), nebo pokud není ani jedno (nemělo by nastat) položí věci na zem na banlokaci domu.

Nově se věci dají buď:
- do skladu majitelr (nejbližší vhodný sklad - funkci jsem neprověřoval, ale může to být i ten u orků/hobitů, pokud je blíž než Isharský)
- nebo do městské truhly (tentokrát určitě do truhly a ne do skladu starosty)
- nebo na banlokaci (nemělo by nastat).
[Whitey]
- CS3 základní zbraně (Sword1H, Sword2H), oprava chyby výdejníku CS3 zbraní (zobrazoval jen 2 stránky)
poznámka: "Sw" v tabulce výdejníku není požadovaný skill/atribut, ale "skillweight" - měřítko náročnosti výroby -> účinnosti zbraně)
[Whitey]
- CS3 základní zbraně (Blunt1H, Blunt2H, Polearm2H)

Pokud dobře počítám, ze základu pro testy chybí jen střelné (luky a kuše) + nastavit tabulku (nemám zatím nastavené např. požadavky na atributy a (ne)jízdní zbraně).
[Whitey]
Oprava pádů (pád gumpu na perky NPC, pád kouzla Bludička, pád při hoření (při testu zda zapálit něco kolem ohně))
[Whitey]
- oprava výrobního procesu pro Geomanit
[Whitey]
- CS3 základní luky, kuše a 2H hole. Během Po/Út se pokusím nastavit parametry všech základních CS3 zbraní (poladit damage, rychlosti, požadavky) a budeme moct pokročit dál.
[Whitey]
Všem regionům lze nastavovat vykopávání při delším logoutu, včetně času po kterém k tomu dojde (předtím jen dungeonům a pevně 30 minut)
Region lze nastavit jako "Nebezpečný" = vykopnutí z důvodu dlouhého logoutu vás zabije
- tělo bude nově vytvořeno, tzn. objeví se až po loginu a máte standardních 60 minut na záchranu
- při vstupu do nebezpečných regionů budete varováni červenou hláškou vlevo dole + časem po jaké době offline bude následovat vykopnutí.

Žádost pro RT: Než nastavíte některý region jako nebezpečný, dejte hráčům co jsou v něm odlogovaní čas vyjít ven. (např. oznamte změnu několik dní předem)

Použití helproomu vás vždy zabije - přesunuta bude pouze duše, tělo zůstane na vaší pozici.
[Whitey]
Přepracován systém řemeslnických návodů:
- text návodu je generován přímo podle návodu (předtím jen importovaný text z externí databáze)
- správné zobrazení požadovaného perku (česky + pojmenování stupňů podle webu)
- zobrazení kategorie výrobku (podle hlavního skillu) + orientačně obtížnost (každá * = cca 20%, tj. *** = až 60%)
- zobrazování náhražek: pokud je přímo pod některou surovinou napsáno "(nebo Yx zzzz)" lze tuto surovinu nahrazovat tou druhou
- nahlédnutí do návodu je u obchodníka zdarma, platí se až za jeho koupi/opsání (aby jste si mohli správně vybrat)

Po restartu prosím do příslušného topiku o připomínky.
[Whitey]
- přepracováno zobrazení řemeslnických návodů: Základní info (bez Surovin a dodatečných nástrojů) se zobrazuje hned (=zrušen button "prohlédnout")
- opraveno zobrazení návodů v řemeslnické knize (neukazovaly se náhražky)
[Whitey]
- peti a mounti zanechaní na farmě (příkaz Stop) se správně zaregistrují do farmy (měli by jíst, množit se, šance na nemoc atd., jako všichni ostatní)
- peti a mounti zanechaní na farmě se správné odregistrují, pokud je jim zrušen příkaz Stop
- zvířata chovaná na farmě nerozšlapávají věci (panáky sena, barely, truhly apod.; zvíře které na farmě chovat nelze rozšlapává dál)
[Whitey]
- peti/mounti by už neměli žrát olej (a jiné nápoje) při přetažení oleje na ně
- BuilderContainer (záležitost pro stavbu bez přítomnosti GM)
[Whitey]
- šest hodin skriptování, osm přidaných souborů, jedna rostlina, čtyři předměty, dva výrobní návody a úprava některých skript. Doufám že se vám výsledek bude líbit.
[Whitey]
Úpravy terče pro lukostřelbu:
- změna způsobu výpočtu šance na zásah
- umožnění použití libovolné střelné/vrhací zbraně
Drobné změny v CS3:
- missnuté šípy padají okolo tak jak teď padaly okolo terče (přesunuto z funkcí terče)
[Whitey]
Sběrný pytel
- pytel se aktivuje přetažením libovolného předmětu na něj
- od té chvíle pokud bude mít pytel někdo u sebe, bude do něj automaticky dávat všechny předměty daného druhu. Mělo by to fungovat pro výrobky, loot, farmu, bylinky... prostě pro všechno.
- pokud chcete do pytle sbírat jiné předměty, jednoduše ho přepnete tím že na něj přetáhnete jiný předmět.
- pozor, předmět z pytle nemůžete přendat jinam v batohu - jednoduše protože se vrátí hned zpět do sběrného pytle. Řešením je daný sběrný pytel odložit na zem, nebo ho přepnout na sběr jiných předmětů.
[Whitey]
- změny regionů Bolesti (postDL, RP oznámení po restartu)
- změna účinky Bolesti IV. (zabije, neteleportuje do Isharu, nechá tělo /nemaže věci/)
- funkční úpravy Defaultního regionu
- úprava levelcapu na 30 (odměna za dokončení DL)
[Whitey]
- oprava chyby Sběrného pytle (potom co jste ho dali např. koňovi stále shromažďoval itemy, na neomezenou vzdálenost)

Excl[Geo]ExclDry
- oprava chyby Lovecké vývěsky ([HunterQuest] Prošlé licence se ignorují, když nejsou v batohu; toto NENÍ oprava současné nefunkčnosti vývěsky!)