Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[Whitey]
- u cílení (Target) přidán parametr IgnoreAccessibility (u zjišťování platnosti cíle je přeskočen test přístupnosti předmětu)
- příkazy ID a Look umí zacílit předmět v drźení jiné postavy
- u předmětů držených jinou postavou lze použít kontextové menu s identifikací a popisem (popis se také pokouší o identifikaci, pokud předmět neznáte); pro kontextové menu na věci u cizí postavy je nutno použít shift + click.
[Marina]
- zpracování systému na zmrazování a rozmrazování itemů typu Pool (kaluž)
- ohnivé zdi jsou hasit ledovými kouzly a tekutinami (kromě likéru a oleje) - POZOR! spotřebuje se všechna tekutina => jednuduše ji tam vylejete a ne že lejete po částech (od toho jsou malé nádoby a nabírání tekutiny)
- ledová zeď jde roztříštit kouzlem výkřik a léčí ji ledová kouzla (pouze do určité míry - POZOR! ledová kouzla, která jsou slabší než zeď ji mohou naopak ublížit <= jde o závislost teplot (skillu))
- ledová zeď v blízkosti ohnivé zdi či velkého žáru roztaje
- ohýnek lze hasit tekutinami (kromě likéru a oleje) jejichž množství je 30+
- pochodeň funguje jako zápalně zařízení (+ byla opravena chybná hláška)
- kouzlo Změň se je závislé na úrovni proměn (hobit se těžko promění do orka apod. => to vše je možné, ale s vysokým skillem)

Kaluž:
- vytvoří se vylitím tekutiny na zem
- dá se zmrazit (kromě likéru)
- olej a likér se dají zapálit (pochodeň, jiný zdroj ohně - ohnivá zeď, síra, ohniště, kouzla) => vytvoří se ohnivá zeď
- vydrží pouze omezenou dobu (podle množství) - včetně ohnivé zdi

Zmrzlá kaluž:
- klouže a funguje jako past a dá rozmrazit (ohnivým kouzlem nebo zdí) - brzy se zpracuje systém nasolování
- nedá se zapálit
- vydrží pouze omezenou dobu (podle množství)

Prosím, aby se tyto úpravy testovaly až od 28.10.2011. (týká se to hlavně kaluží - které začnou stejně fungovat až s dalším restartem)
[Marina]
- opravy efektů hašení
- opravy stackování ohňů a kaluží

[Geo]
- oprava a rozšíření teleportů
[Whitey]
Opravy zadávání předmětů systémovým/českým názvem:
- při nahrátí ItemDatabáze jsou registrovány vazby český název->Typ (chyba kdy nešlo použít české názvy věcí s kontextem pouze v ID)
- ItemDatabáze rozezná české názvy předmětů
- gump nastavení cen AdvancedVendora rozezná české názvy předmětů
- nastavení alternativního nájmu v rentboxu rozezná české názvy předmětů
- nastavení BuilderContaineru rozezná české názvy předmětů

Přepracován Guardkey:
- rozpadá se po nastaveném čase (oprava funkce + rozšíření)
- zobrazuje svůj popis (pokud je jiný než název)
- zobrazuje počet použití
- zobrazuje čas do rozpadu (počítá se až od zvednutí klíče, pro refresh času je nutno s klíčem pohnout)
- automatické použití při poklikání na dveře nebo truhlu (včetně opotřebení klíče)
[Whitey]
Přepracován systém zničitelných předmětů (kamení, pavučiny apod.):
- dvojklik automaticky zapne warmód + zacílí předmět (dosud předmět jen "radil")
- poškození zbraně (včetně očarování) má vliv na poškozování předmětu
- magické zdi které jde poškodit poškozuje očarování i při nesprávné zbrani (dýka +1 oheň je schopna ďobnout do zdi zničitelné kladivy apod.)
- oprava předávání typu nástroje dál do skript (nebralo se např. kovářské kladivo)
- optimizace skript v návaznosti na CS3

Úprava kouzla Roztříštění (kouzlo lze používat na zničitelné předměty):
- cíl nesmí být v něčem vložen nebo vlastněn (Parent == null)
- cíl nesmí být upevněn (movable true, výjimka je magická zeď)
- cíl nesmí být už zničen (!Destroyed)
- cíl musí být zničitelný (MaxHitpoints>0)
- maximum poškození je 1/5 maxima životů předmětu (nikdy nelze zničit jednou ranou)
[Marina]
- od zítra od rána bude přístupná předělaná Krypta v Isharu
- změna spaweru pro spawnování bosse (možnost nastavení klíče)
[Marina]
- úprava přenášení petů a mountů přes teleporty (možnost zakázat přesun)
Došlo k přenastavení následujících skupin zbraní: sekery, halapartny a meče. Upraveny byly atributy damage, rychlost, průraznost, ale také požadavky na sílu. Ostatní zbraně budou následovat v příštích dvou dnech.

Ačkoliv by se mělo jednat o téměř finální hodnoty, dojem ze hry stále ještě mohou kazit nenastavené zbraně a také zbroje. Prosím tedy ještě o toleranci současného stavu.
[Whitey]
- Rentboxu lze přiřadit dveře ([props dveří nebo rentboxu) které má blokovat pokud neběží nájem
- Rentboxu lze přikázat aby těmto dveřím promazal zámky při zahájení nového nájmu (defaultně zapnuto)
- zapomenutá serializace rentboxu v nastavení dveří
- ošetření pádů při nastavení zámku truhly/dveří na null

[Geo]
- Upraveny zbraně "Dvojitá kosa", "Těžká halapartna" a "Měsíční čepel" (mířně navýšena síla poškození).
- Nastaveny definice pro komplet drtivé zbraně (kladiva a palcáty, 1H i 2H).
- Mírné zrychlení soubojů.
[Whitey]
- úpravy zápisů vazeb české jméno <> systémový typ
- debugová hláška o duplicitních vazbách české jméno <> systémový typ
- zrušena registrace vazeb české jméno <> systémový typ pro melodie (nevidím smysl)
- odpojeno braní názvu zbrojí a štítů z xml souborů (bude bráno pouze z ID nebo původní databáze předmětů)
- přidány parametry příkazu Reset: ´all´ (= všechno), ´music´ (alternativně ´instruments´, = hudební nástroje), ´wop´ (reset WoP po zablokování možnosti změn hráčem)
[Whitey]
Úpravy AI: (netýká se hráčů, ale kulometných NPC kouzelníků!)
- oprava pauzy mezi sesláním stejného typu kouzla
- opraveno čekání na odliv kouzla (ještě je nutné upravit obecný vzorec odlivu, vliv síly je až moc velký)
- NPC by mělo být schopno znovu si vzít zbraň (např. po Odzbrojení)
ItemDatabase:
- zrušení přebíjení názvu zbroje z ID názvem z CS3Armor.xml
[Whitey]
- přepracování dodržování vzdálenosti od cíle u MageAI
- drobné čistky v kódu, očekávám možné problémy v těžbě u zbraní využívaných pro těžbu (sekery, krumpáč apod.), problémy hlaste
[Whitey]
- oprava pádu při použití dýky na výrobu třísek (BladedItemTarget)
- doplnění definic systému těžby třísek (Lumberjacking) do CS3Weapons.xml
- doplnění zapomenutého načtení těžebního systému zbraně (HarvestSystem) z CS3Weapons.xml
- odstranění přebytečné vlastnosti z BaseKnife
[Whitey]
AI:
- NPC umí přivolat mounta a nasednout na něj (pokud ho má)

MageAI:
- úpravy v udržování vzdálenosti pokud NPC kouzlí
- zvýšení vzdálenosti pokud NPC nemůže kouzlit (např. má nastavenou pauzu) a má udržovat zvýšenou vzdálenost
- pokud umí kouzlit MountSpell (Koníka) a nemá mounta tak si ho vykouzlí

MountSpell (Koník):
- zapisuje se mezi pety a zabírá 1 slot

Systém:
- oprava pádů a problémů vzniklých po předchozích "čistkách v kódu" (pád při použití dýky apod.)
- při startu servru jsou odstraněna veškerá rukavicová kouzla
- nastavení perku SkillFocus na 0 resetuje dovednost na kterou je zaměřený (to samé se již provádí i při resetu perků)
- nastavení perku RacialEnemy na 0 resetuje typ NPC na který je zaměřený (to samé se již provádí i při resetu perků)
- NPC se při smrti (delete) odhlásí z petů majitele, pokud není vázané (IsBonded, použito u Citového pouta)
[Whitey]
- oprava pádu při odzbrojení NPC
- přepracování přiřazování hlavní a záložní zbraně pro NPC
- přepracováno vybavení NPC hlavní nebo záložní zbraní
- oprava zapomenutého minimálního dostřelu u střelných zbraní
[Whitey]
AI:
- úprava kódu zajišťujících vzdálenost k cíli
- úprava kódu hledání cesty k cíli, ve chvíli kdy NPC udržuje určené vzdálenosti k cíli
- úprava chování NPC zahnaného do rohu
[Geo]
Nastavení definic zbraní - hole, dýky a bodné obecně, tyčové (komplet včetně přenastavení bardichy), luky i kuše. Nastavení zbraní by tedy mělo být kompletní, v budoucnu bude docházet pouze k jemnému vylaďování.
[Whitey]
- přepracováno použití zbraně (BladedItemTarget na UseWeaponTarget)
- použitím (ne útokem!) zbraně s parametrem Sekáček (Cleaver) lze zabít zvíře na farmě
(musíte vlastnit zvíře nebo farmu, zvíře musí na farmě alespoň hodinu být)
- zablokování bardských melodií pro zvířata na farmě
- zranění zvířete na farmě je strážemi posuzováno a pokutováno jako "Jiný prohřešek", platí pouze pro farmy s nájmem, který jde některému vládci
(Starostové nezapomeňte nastavit si defaultní trest pro tento prohřešek!)
- stráž by měla pokutou reagovat až na zranění, ne hned na target (pokud ji omylem zacílíte)
- pročištění skript od spousty warningů (s posledními dvěma si nevím rady, Geoooo!)
- protiútok v boji nenastane pokud má alespoň jeden z bojujících střelnou zbraň (bug se změnou targetu stále trvá)

Úprava dveří:
- AutoLockOnClose (dveře se po zavření vždy zamknou, defaultně false)
- AutoCloseInterval (doba po které se dveře samy zamknou, pokud jsou zavřené, defaultně 0s = vypnuto)
- drobné polazení zámků (při přidání se automaticky skryjí dovnitř dveří/truhel)

- oprava pádu při pokusu porazit sekáčkem zvíře mimo farmu
[Whitey]
- oprava chyby automatického zamykání dveří (po prvním odemčení se ihned znovu zamkly)
- Guardkey (klíč od NPC) při použití otevře dveře (dosud je jen odemknul)
- Guardkey (klíč od NPC) po rozpadnutí vytvoří hromádku železného prachu
- přidána kontrola FocusMob (NPC na které se soustředí AI, zda nebyl smazáno, je na stejné mapě apod.), mohlo by řešit problém některých NPC "zaseklých na posledním targetu"
[Whitey]
AI:
- úprava ohledně rušení speciálních cílů při změně příkazu apod.
- úprava reakce na ztrátu protivníka v boji