Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
SVN 6579 [bylo restartováno]
Resety:
- umožněn reset perků (cena level*2000XP)
- zablokován reset skillu pokud je vyžadován pro naučený perk
TheSorter:
- zablokování třídičky omráčeného nebo mrtvého hráče

SVN 6581 [bylo restartováno]
Resety:
- přidán reset statů (pouze kompletní stat, cena počet uvolněných bodů*20), aktivace v gumpu s rozdělováním statů
SVN 6583 [bylo restartováno]
- Perk Chovatel: dává šanci na dvojčata
- Znalost zvířat: oprava zobrazení "Produkuje mléko" (místo MilkRefill)
- oprava pádu v editoru map pokladů
SVN 6589 [bylo restartováno]
Farmaření:
- použití perku Plemenný chov je automatické při pobytu farmáře na farmě (dosud se musela použít dovednost Farmaření nebo Znalost zvěře)
- oprava výpočtu perku Chovatel ze zaznamenané historie návštěv farmy (chybně se počítal ze skillu, místo z perku)

Gump Znalost zvířat / Farmaření:
- přidána informace o vlivu farmy na zvíře (Farmaření, Chovatel a Plemenný chov)
SVN 6591 [bylo restartováno]
- oprava pádu v gumpu Znalost zvěře/Farmařina
SVN 6592-6595 [bylo restartováno]
Opotřebení předmětů:
- nové hodnoty (25/20/10/6/4/2%, zbraně a zbroje BEZ ošetření lakem nebo olejem 40/35/25/18/14/10%)
- oprava perku Opatrný řemeslník (perk neměl na opotřebení nástrojů žádný vliv)

Farma:
- textové oznámení o zahájení péče o tvory na farmě
- péče se nezahájí na prázdné farmě

Loot:
- podpora poškozených předmětů v lootu

SVN 6596 [bylo restartováno]
Upravení a rozšíření popisu poškození předmětu
100% = "Stav: nové" (úplně nový předmět) nebo "Stav: bez kazu" (opravovaný předmět)
90-99% = "Stav: drobné škrábance"
70-89% = "Stav: škrábance"
50-69% = "Stav: drobné praskliny"
30-49% = "Stav: praskliny"
10-29% = "Stav: velké praskliny"
1-9% = "Stav: téměř zničeno"
0% = "Stav: zničeno"

Věc které opravy snížily maximum HP pod 80% má k stavu přidáno ", opravováno". (např. "Stav: škrábance, opravováno")
Věc které opravy snížily maximum HP pod 60% má k stavu přidáno ", často opravováno".
Věc kterou nelze poškodit má "Stav: nezničitelné".
SVN 6597 [bylo restartováno]
Přidán vliv kvality na:
- zbraně (základní MinDamage, MaxDamage, průraz)
- zbroje (absorpce, blokování magie)
- štíty (blok boje nablízko, blok střeleckého útoku)

AdvancedVendor:
- oprava nákupu konkrétní kvality

Pády:
- oprava pádu Prostředníka (požadavek na věc s nevyplněným výrobním návodem)
SVN 6606 [bylo restartováno]
Velká přestavba generování Zakázek, nyní je lze plně konfigurovat skrz gump (povel [CraftQuest). Některé "RP prvky" jako odmítnutí zakázky v noci nebo generování nesplnitelných věcí zrušeno, případně umožněno vypnutí gumpem.
Kosmetické opravy a úpravy gumpu smlouvání (např. zobrazení aktuálního koeficientu odměny).
Drobné opravy a čisky v kódu.
SVN 6608 [bylo restartováno]
UnderfootMark:
- NPC mohou být označována efektem, který putuje s nimi (např. různobarevná kolečka pod kvestová NPC, NPC se zakázkami, učitele apod.)

SVN 6607 [bylo restartováno]
CraftQuests (Zakázky):
- fix použití peněz (správné rozdělení částky mezi definované seznamy)
- úprava smlouvacího gumpu, pokud NPC odmítne z důvodu "nic nechci" nebo "došly peníze" tak nedojde ke spuštění odpočtu pauzy mezi zakázkami (tak lze např. po odmítnutí zakázky fixované na povolání zkusit obecnou možnost)
SVN 6609 [bylo restartováno]
- fix přetrvávajících housenek po zasazení nového semínka
- fix "ztracených" barevných značek pod NPC po restartu servru
SVN 6610 [bylo restartováno]
Zakázky:
- fix a rozšíření možností výpočtu kvality při nastavení "P" (= jen co hráč dokáže)
Report z delší časové osy.

- Obchodník Richter přidána položka: Trs hroznů, Včelí vosk, Ampule
- Přidán efekt dechu pro NPC: Ohnivý elementál
- Přidán efekt dechu pro NPC: Prastará harpie
- Přidán efekt dechu pro NPC: Obří pavouk
- Přidán efekt dechu pro NPC: Rudý pavouk
- Přidán efekt dechu pro NPC: Sliz
- Přidány nové druhy dřeva: Topol, Mahagon, Palisandr a Amarant (polínka, prkna, klády, třísky)
- Přidány návody pro nová prkna (polínko->prkno)
- Přidány návody pro nové polínka (kláda->polínko)
- Přidány jedové žlázy do carvingu zvířat s jedem
- Přidáno téma na wikipedii : Systémy -> Speciální systémy -> Kvalita, opotřebení a poškození
- Přidán item: Lněná tětiva
- Přidán item: Hedvábná tětiva
- Přidán item: Železný list
- Přidán item: Rybí klih
- Přidán item: Napínací mechanismus
- Přidán nový vzácný předmět: Essence hmoty (různé stupně)
- Nová zbraň: Hřebenec (drtivé)
- Nová zbraň: Pomsta (drtivé)
- Nová zbraň: Drtikost (drtivé)
- Nová zbraň: Dorghen (drtivé)
- Nová zbraň: Hromobuch (drtivé)
- Nová zbraň: Lamelový palcát (drtivé)
- Nová zbraň: Bojová hůl (hole)
- Nová zbraň: Rituální hůl (hole)
- Změna barvy pro Ebenové dřevo
- Změna barvy u měděného listu
- Změna cen, skillu, frekvence, regenerace a počtu natěženého dřeva u všech druhů dřeva.
- Změna itemu: Sada pro očarování (vizualizace a výrobní postup)
- Změna názvu itemu Kostěné rukávy -> Kostěné nátepníky
- Změna názvu itemu Zakázka -> Zakázková listina
- Opraven obecný název u klád z: Polínko -> Kláda
- Opraven název itemu z Hedvábné kalhoty -> Dlouhé volné kalhoty
- Opraven Boss v dungeonu Krypta
- Opraveno fungování jedu u NPC: Anakonda
- Odstraněna malá snovací žláza a velká snovací žláza z receptů pro jedy
- Odstraněn návod na Farmářské hnojivo (ponechána výroba deseti decilitrů farmářského hnojiva)
- Odstraněn návod na Zvířecí lék (ponechána výroba decilitru zvířecího léku)
- Odstraněn návod na Zhouba škůdců (ponechána výroba deseti decilitrů zhouby škůdců)
- Doplněn obecný název u Třísek
- Doplněn obecný název u Střel do praku
- Převedení předmětu lůžko z Řezbářství do Tesařiny
- Úprava ceny a materiálů u štítů
- Úprava skillových a statových požadavků pro používání luků a kuší
- Úprava skillových a statových požadavků pro používání holí
- Úprava vzorců na vliv statů postavy pro luky a kuše
- Úprava vzorců na vliv statů postavy pro hole
- Úprava ceny, výrobního postupu a materiálů u luků a kuší
- Úprava ceny, výrobního postupu a materiálů u holí
- Úprava ceny, výrobního postupu a materiálů pro Truhlářské výrobky
- Úprava ceny, výrobního postupu a materiálů pro Řezbářské výrobky
- Snížena obtížnost stopování pro : Lama, Jelen
- Úprava léčení (bandáže) -> úprava vzorce, možnost léčení sebe v boji (warmod = větší obtížnost) 
- Zprovozněn stavěcí server s propojením a přístupy pro vytváření updatu statiku.
- Zprovoznění centrED
- Aktualizace popisu perku Plemenný chov na wikipedii
- Aktualizace kontaktů na wikipedii
- Aktualizace tabulky summonů na wikipedii a fórum
- Opravena zapsaná mantra pro modlitbu na wikipedii: Potlač projev jedu
- Opraven zapsaný doplňkový skill pro modlitby na wikipedii: Astronomie změněna na Astrologii
- Přidána stránka ohledně Hráčského resetu postavy na wikipedii
Patch 270
- úprava cliloc
SVN 6612 [bylo restartováno]
- zranění jedem má zelenou barvu
- zobrazení jedu na zbrani (tomu kdo jed aplikoval nebo jed dovede identifikovat), vč. počtu použití
- zprávy o spotřebovávání jedu na zbrani
- úprava textů při aplikaci jedů
- úprava textů u obvazování, když obvazujete sami sebe
SVN 6615 [bylo restartováno]
Kniha receptů:
- při vložení receptu se recepty automaticky seřadí podle abecedy
- možnost nahradit vytržené stránky novými (hodit Čistý svitek na knihu)
Staré knihy které jsou již plné lze seřadit vytržením receptu, vložením nové stránky a zapsáním receptu zpět. Nebo lze využít povel "[TheSorter book".

Další:
- oprava timeru kouzla StinkingCloud (běžel i po konci kouzla, nepravděpodobný zdroj některých lagů)
- NPC nekloužou po efektech vygenerovaných stejným druhem (např. Slizové po slizech co za sebou nechávají atd.)
Jedy:
- Přidán item pro výrobu: Slabá jedová směs
- Přidán item pro výrobu: Mírná jedová směs
- Přidán item pro výrobu: Střední jedová směs
- Přidán item pro výrobu: Silná jedová směs
- Přidán item pro výrobu: Extra silná jedová směs
- Přidán jed: Slabý dotek ghůla
- Přidán jed: Mírný dotek ghůla
- Přidán jed: Střední dotek ghůla
- Přidán jed: Silný dotek ghůla
- Přidán jed: Extra silný dotek ghůla

-Pozastavena výroba těchto produktů: Jed na krysy, Jed obří žáby, Jed obřáho hada, Jed škorpióna, Jed zmije, Pavoučí jed, Poslední štěk, Silný pavoučí jed, Sousedská msta.
SVN 6618: [bylo restartováno]
AI:
- upravený systém výběru cílů (rozšíření možností + příprava na úpravu agra)
- přepracovaná HealerIA (léčitelská AI, která neútočí)
- NPC nově umí používat kouzla/modlitby pro léčení jedů a boosty na okolní NPC
- oprava (a rozšíření) systému rozeznávání přítel/nepřítel (např. NPC ze stejného spawneru jsou vůči sobě přátelská)
SVN 6619-6620 [bylo restartováno]
AI:
- rozšíření definic výběru cíle na pasivní/aktivní, blízký/vzdálený, zdravý/zraněný, slabý/silný (kalkulace ze skillů), agro (viz. níž)
- zablokování boostů NPC castery, pokud cíl už pod stejným boostem je (opakovaný bless apod)
- úprava systému výběru cílů (odstranění duplicit, zjednodušení)
- základy Agra (agro z dmg, agro z léčení, skupinové agro, snížené agro při seslání kouzla s reagencemi)

Systém Agro:
- přidáno jádru systému
- zranění protivníka u něj generuje agro vůči vaší osobě
- léčení generuje agro u protivníků pacienta, pokud vás vidí ho léčit
- zranění způsobené kouzly seslanými s plnou sadou reagencí generuje jen 80% agra
Po odladění a otestování základu přidáme několik perků a nastavení Taktiky pro práci s agrem.

Pozor: Rozšíření definic výběru cíle i systém agra vyžaduje úpravu nastavení NPC, není automatické.
O úpravách NPC budeme informovat, plus přidám informace o agresivitě do dovednosti Znalost zvěře.
Nové nastavení se projevuje po respawnu NPC, tzn. bude po přechodnou dobu možné narazit na NPC se starým vzorcem chovánái.

Ostatní:
- upgrade Fireballu o letící efekt
- umožnění změn některých hard-coded nastavení Manawydanyu
SVN 6622 [bylo restartováno]
Taktický panel:
- nový slider "Agro: Provokativní styl boje" (zvyšuje agro získané útoky zbraní)
- nový slider "Agro: Klidný styl boje" (snižuje agro získané útoky zbraní)
- drobné opravy grafiky a úprava textů u sliderů a buffikon (jednodušší a srozumitelnější)

Nastavení agra v Taktickém panelu zatím nemá na NPC vliv. NPC se nejprve musí nastavit aby agro používala.
Nastavení agra v Taktickém panelu nemá vliv na agro z kouzel.

Agro:
- oprava chyby maximální hodnoty agra (200%) + možnost změny v [setup
- oprava několika chyb sdíleného agra (AI se sdíleným agrem má použít i agro od svých přátel z party, ze spawneru a svých následovníků)
- při smrti se přenese 10% mého agra na mé spojence (spawner, parta a následovníci budou naštvaní na toho kdo mne zabil) + možnost změnit hodnotu v [setup
SVN 6624-6625 [bylo restartováno]
AI:
- vyvážení způsobů rozhodování o cíli podle preferencí
- přepracování preference PreferFarthest: při určení optimálního cíle se počítá s dosahem zbraní (aby s dostřelem luku 10 polí vybírala cíle ideálně v této vzdálenosti)
- výpočet ThreatValue pro plošná kouzla: NPC se snaží zasáhnout co nejvíce protivníků a co nejméně spojenců (musí trefit alespoň tři protivníky, aby jí stálo za to trefit jednoho spojence)
- úprava TownGuardAI a MageGuardAI aby správně používaly nový systém výběru cíle
SVN 6626 [bylo restartováno]
GlobalSetup
- přidána možnost zablokovat ohrožení hráče plošným kouzlem peta/summonu (defaultně blokovat)
- oprava ukládání a načítání některých hodnot