Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[Whitey]
- opět oprava bugu stackování/dělení předmětů s porcemi
- oprava bugu kdy se načatý předmět s porcemi bez problémů stacknul s celým a došlo tak k jeho obnově
[Whitey]
- úprava příkazu pro respawn
[Whitey]
- oprava chyby ve "výzbroji" NPC (medvědí bug) - špatné přidělení defaultních hodnot zbraně/zbroje při načtení z xml
[Whitey]
- oprava použití údajů z nové Itemdatabáze (nenahrávali se pro předměty které nebyly ve staré databázi, nemělo vliv na hru)
- příprava systému trofejí (místo peněz u NPC které je logicky nemají, využití v interakcích)
[Whitey]
- rozšíření AIAdvanced při volbě cíle prověřuje i viditelnost (oprava bugu)
- revize poškození ve skriptech, NPC v mnoha případech ignorovalo útočníka (oprava bugu)
- úprava detekce nedostatečného skillu při výrobě
[Whitey]
- oprava opětovného bugu s hmotností zakázky
- prohození načítání min/max damage u CS3 tabulky
- upravení výpočtu SkillWeight u rozsahů CS3 tabulky (zvýšení, zbraň s výrobou 1 skill 100 a 1 perk 4 = maximum z tabulky)
[Whitey]
- obratnost má znovu vliv na rychlost (rychlost 50-200%, v závislosti na požadavku)
- reset rychlostí zbraní pro testy vlivu obratnosti (vše 300-300, protože těžké zbraně dostanou postih z malé obratnosti)
- oprava požadavku síly 1H tupých zbraní (Gergův bug, dík za odhalení a nahlášení)
- na průraz má vliv obratnost i síla, změna způsobu výpočtu bonusu (bonus až +30 k základní hodnotě zbraně)
- přesunutí a rozšíření hlášky o nevhodnoti zbraně do sedla (zobrazí se při ekvipu zbraně v sedle nebo při nasednutí se zbraní v ruce, textu zhruba odráží sílu postihu)
- výpočet kritického úderu podle hodnoty z tabulek (např. zbraň s hodnotou 2 = 1.41x kritický, 2x superkritický), úprava výpočtu (pouze poškození * hodnota, bez další náhody - ta je zajištěna už jinak)

- oprava výpočtu počtu itemů v zakázce (resetování této hodnoty), rozšíření ošetření počtu a hmotnosti věcí v zakázce
[Whitey]
Příkaz pro reset statů (str/dex/int) a perků. Po otestování na nedůležitých postavách dostane RT povolení k používání.
!Testy pouze na vlastní nebezpečí!
Reset skillů zatím není možný z důvodu ukládání hodnot skillů/volných bodů, je v plánu.
[Whitey]
- oprava itemů generovaných spawnerem (dokud je někdo nesebere tak se nerozkládají, po sebrání neblokují spawner a ten může generovat další)
- zpřístupnění nepoužívané funkce "čas rozpadu" u Guardkey (RT může nastavit že se Guardkey po čase rozpadne)
[Whitey]
- přepracování zbrojí na systém absorbce + resisty, úprava hodnot
- přepracování vyhodnocení zásahu pro systém absorbcí
- rozdělení magického očarování na magické (kouzlo přesouvá dmg zbraně z normálního na magické - neresistovatelné) a alchymistické (přidává dmg tak jako ostatní elementy)
- opravení vážných chyb v načítání některých mých XML (konkrétně načítání double z XML, např. u kritického rozsahu)
- oprava chyb v hodnotách CS3 zbraní (určení typu druhotného poškození)
[Whitey]
- úprava RentBoxu (nájemní truhly) na alternativní platby (ala konstrukční bedny)
[Marina]
- uprava vyvesek
a) mene penez za slaba NPC vice penez za silna
b) mene expu za slaba NPC, vice expu za silna
c) velke snizeni zakladu z vyvesky (penez a expu)
=> mene penez pro zacinajici hrace, vice penez pro vetsi lvly, totez plati i o expech

Priklad:
lvl 1 dostane z bezne licence na 5 ptacku cca 20-30st a cca 15-20 expu
lvl 20 dostane z licence na par ptacku, vlku, jelenu, medvedu (celkem treba 8) cca 100st a 80 expu

Vyhovuje? Smile

Jeste doplnim, ze se licence lisi podle toho, kde jsou umistene (Ishar je nejvetsi mesto = nejvetsi odmeny, elfsky srud, orkska pevnost a Cypronska osada, jsou an tom hure, priblizne ale oboje stejne, stoky jsou asi nejvyhodnejsi, ale mate tam nejvetsi pentalty a jsou asi i nejtezsi z toho vseho)
Poprosim jeste Braka, at si pak upravi v te nove pevnosti loveckou vyvesku podle vzoru ostatnich. Dekuji Smile.
[Whitey]
- oprava nakousaných tykví (a obecně všech produktů farmařiny s porcemi)
- úprava požadovaných kvalit v zakázkách (náhodný výběr preferuje nižší kvality)
[Whitey]
- NPC začínají zpomalovat až od 50% HP (dosud stačilo na zpomalení minimální zranění)
[Whitey]
- absorpce poškození zbrojí podléhá nově perku patřičné zbroje (tj. 25 u plátů budete mít jen s perkem na 4. úrovni), resistence zůstali vždy plné
- po nasazení/sejmutí části zbroje je hráči oznámeno do které kategorie (= perku) spadá to co má na sobě
[Marina]
- změna pravidla ohledně mazání trestů
Z :
2) Trest je možné smazat pouze 1x za 2 měsíce v případě, že jste během těchto dvou měsíců neměli žádný jiný prohřešek.

NA:
2) Trest je možné smazat pouze 1x za 2 měsíce v případě, že jste během těchto dvou měsíců neměli žádný jiný prohřešek. Smazání je možné aplikovat i tehdy, pokud jste neměli 2 měsíce žádný prohřešek a právě jste jeden dostali. V tomto případě musí být žádost podána tentýž den, kdy byl prohřešek zapsán.
[Whitey]
Opravy a úpravy stopování
- bug s zrušením stopování, viditelnými stopami a šipku (snad to bude OK...)
- přidána možnost stopovat NPC z licence (vybere se náhodné NPC z aktivní nesplněné licence, šance nálezu podle skillu)
[Marina]
- změna ceny některých střech, podezdívky a živého plotu v ceníku staveb
[Whitey]
Stopovací gump:
- oprava délky listu NPC která znáte
- zrušeno automatické stopování při otevření gumpu (zahájí se až sehnutím)
- přidání tooltipů (nápověd) u tlačítek (umí pouze nový klient)
Další:
- změna způsobu zpomalení NPC (při 50% životů NPC zpomalí ihned o 20%, s dalším zraněním víc)
- úprava gumpu nájemní truhly (zahájení nebo zrušení alternativní platby)
[Whitey]
Stopování:
- lze stopovat ze sedla (ale jen s 1/5 efektivitou)
- abecední seřazení seznamu lovených tvorů
- úprava/oprava chování seznamu známých tvorů (tlačítka odráží stav regionu v kterém hráč aktuálně stojí)