Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[Whitey]
- eliminace chybových hlášek při startu servru
- přidán údaj WearerGender do ID (kdo může věc nosit, muž/žena/oba)
- přepracována kontrola zda smí věc nosit muž/žena/oba
- přepracován způsob používání štítů
-- štíty převedeny na nové definice zbrojí
-- Štíty mají oblast kterou kryjí, v této oblasti se použije zbroj nebo štít, podle toho co je lepší
-- štít má šanci 0-80% že bude použit pro snížení poškození (podle požadavků na sílu/obratnost/IQ a perku UseShield)
- čistka v skriptech zbraní (vyřazeno BaseMeleeWeapon a spousta overridů)
- správná aplikace blokování Observace přilbami

[Geo]
Nová verze klienta (2012.1.0):
- Změna v protokolu chůze (request - acknowledge/reject), zrušení nutnosti resyncu
- Průsvitné různobarevné postavy, se stejnými možnostmi jako předměty
- Průsvitné efekty
- Podpora pro volitelnou velikost lokálního světla (lightsource) v pixelech
[Whitey]
- rozšíření údajů o zbraních (Průraznost) a zbrojích (Mobilita/Obrana štítem, chráněné části těla) u AdvancedVendora
[Whitey]
- oprava pádu při umístění ohnivé a ledové zdi vedle sebe
- úprava omračování, aby zobrazovalo úbytek/léčení životů
- úprava krvácení, aby zobrazovalo úbytek HP jako zranění
- úprava regenerace, aby se hráči zobrazoval nárůst životů jako léčení (pouze jemu)
- převod dalších kouzel do sjednoceného stylu poškozování
- rozlišování zda je poškzení způsobeno bezkontaktně (bug ledová zeď vracející dmg za fireball)
[Whitey]
- Zápasení (Wrestling) se stalo trénovatelným skillem (použité body budou automaticky vráceny)
- upravení tréningových figurín (využit systém IDestructable, lze u nich trénovat wrestling až do poloviny povolené výše /level*2 místo level*4/ )
- oprava bugu s krvácením přerušujícím akce (vynětí krvácení z jednotného systému poškození)
- sjednocení systému trénovaní trénovatelných dovedností (herně by se nemělo neprojevit)
- úprava jednotného systému poškození pro použití v pastech (možnost omezit výběr cílové části těla)
- oprava vzácné chyby v deserializaci (pokus o nahrátí požadavku Objednávky na skriptově neexistující předmět)
- oprava zvuků útoku a minutí útoku (bylo ignorováno nastavení z XML)
- změna defaultního zvuku úderu pěstí
- oprava zacyklení příkazu [obsah

- růst wrestlingu pouze pokud se útok povede (CanSwing)
- při ztrátě statického cíle přerušit boj (odběhnutí od figuríny, kamene atd.)

- úpravy okolo bušení do tréningové figuríny (drobnosti ve skriptech, mimo jiné se bušení do figuríny počítá jako boj pro XPFA /zkušenosti za akci/ )
- GM nekrvácí (krvácení zůstane ale nezpůsobuje dmg)
- oprava zobrazování dmg při krvácení apod. (nezobrazovalo se)
[Whitey]
- 5x zpomalen nárůst skillu u boje beze zbraně (Wrestling), aby více odpovídal růstu ostatních trénovatelných skillů
- Wrestling v seznamu skillů přesunut do trénovatelných skillů
- u tréningové figuríny může cvićit jen jeden člověk
- oprava funkce "rukavicových kouzel"
- oprava výše hodnoty použivané místo perku Nezobrojený boj u dotykových kouzel (0.35, tj. hodnta 4. levelu perku, místo 1.0)
[Whitey]
- NPC které má méně než 1/3 životů preferuje zbraň s dostřelem 4 a víc polí (pokud ji má a smí měnit zbraně)
- NPC které delší dobu nemohlo zaútočit (např. je za plotem nebo jinak blokováno) se pokusí změnit cíl ("netrpělivá" NPC častěji)
- NPC zohledňuje při výběru svého cíle počet protivníků cíle (větší šance na výběr cíle s kterým bojuje méně protivníků)
- opraven proces přiřazování druhé zbraně NPC (primární zbraň/štít se nebude zapisovat do sekundární)
[Whitey]
- inteligentní užívání dispellů a summon-dispellů u NPC (neměly by je kouzlit naprázdno)
- modlitba SilencePrayer funguje na AIMage (kouzlící NPC)

[Geo]
- úprava maximálních úrovní mrtvých NPC, které lze oživit pomocí perku Rozpohybuj mrtvé.
- úprava logiky Dispellu (zruš negativní věci na spojencích, pozitivní na protivnících)
- NPC už se mohou modlit (v Bestiáři jsou za definicemi kouzel jsou modlitby)
- inteligentní léčení u modliteb NPC (léčím pouze pokud má cíl méně než 3/4 životů)

Potvrzuji bug s dosahem kouzlení NPC, zatím stále trvá.
[Whitey]
- prchající NPC občas náhodně udělá krok stranou, místo aby prchalo stále po přímce
- NPC umí léčit své společníky i mimo boj
- oprava bugu s kouzlením NPC mimo rozsah kouzla
- úprava chování NPC při kontrole požadované vzdálenosti (hlavně minimální):
--- pokud je NPC pod optimální nebo přes maximální vzdálenost, pokusí se ji během 3 kroků napravit
--- pokud je i po 3 krocích stále moc blízko, zakouzlí stejně (pokud je moc daleko, vybere jiné kouzlo)
- zablokování podpůrných kouzel pokud je NPC umlčeno (podpůrná kouzla jsou momentálně pouze Léčení mimo boj a Koník)
- pauza po podpůrném kouzle podle bestiáře
- kontrola many při kouzlení podpůrných kouzel

- zablokování XPForAction při aktivním AFK (např. při mlácení do figuríny při zapnutém AFK)
- přeskriptování části XPForAction
- oprava resetu hodnot XPForAction (resetovala se jen jedna akce, místo celého pole -> XPFA se nepřidělovaly jak měly)

- oprava dnešního pádu (chyba při použití příkazu [swarmer po editaci spawneru)
[ bug624 ] štosovatelný tuřín
[ bug603 ] zvýšena durabilita zbraní a zbrojí globálně o 30%
[ bug657 ] upraveno zobrazování seznamu dovedností u NPC (pro GMka)
[Whitey]
- úprava výpočtu bonusu z magické zbraně +x (zajišťení minimálního bonusu ve výši 1/2, zaokrouhlené nahoru)
- práce na skriptech které zatím nelze poslat na server (ne, neflákáme se)
[Whitey]
- úprava usazení textu v TextBoxLimited, pokud je použito pozadí (o 2 body vpravo jako v klasickém boxu)
- předělání struktury Kategorií předmětů (nová víc používá flagy a je lépe použitelná)
- úpravy skript kvůli změně kategorií předmětů
- DropMenu je skrollovací
- DropMenu má volitelné styly (zatím jen defaultní + BestiarLike)
- DropMenu lze řadit podle abecedy
- DropMenu si některé enumy samo překládá do češtiny

- přepracování celého Bestiáře na pravá DropMenu + optimizace rozmístění (dělám si místo na Smysly a mounty/pety)
- příkaz [ID umožní zacílit i BaseCreature a otevře Bestiář
- [ID all nebo [ID + zrušit target otevře GM gump se seznamem itemů a NPC
[Whitey]
- věci držené/vlastněné NPC se nepoškozují (NPC si neumí poradit s jejich ztrátou)
- kyselinové bomby nepoškouzjí zbroje NPC (stejný důvod)
- zdroj poškození u Černých Chapadel je kouzelník, ne chapadla (chapadla jsou jen efekt kouzla)
- Černá chapadla působí 1/4 kyselinové zranění, 3/4 drtivé (předtím celé drtivé)
- zdroj poškození u Ohnivé koule (FlamingSpehere, ne FireBall) je kouzelník, ne koule (koule je jen efekt kouzla)
- do seznamu povolených příkazů Ohnivé koule přidán příkaz GoTo
- luky používají bonus za sílu (oprava chybného nastavení)
- úpravy bestiáře a ID pro GM

[Geo]
- úpravy interakčního systému
- úpravy a finalizace systému hledání pokladů podle map
- zpřístupnění příkazu [look pro dosud nedostupné věci (věci v cizím vlastnictví apod.)
[Whitey]
- oprava pádu v BodyEffect (pokus odeslaty zprávu neexistujícímu vlastníku efektu)
- oprava pádu při ukládání světa (pokus uzavřít neexistující writer při přesunu zálohy)
- oprava pádu bestiáře (chyba skript při otevření pomocí přímého odkazu bez práv admina)
[bug677] úprava skript ohledně otevírání bestiáře (otevření gumpu bez možnosti editace není důvod proč zrušit aktuální gump editujícího)
[Whitey]
- zacílení protivníka neprovede DoHarmful (není považováno za škodlivé, to je až samotný útok)
[bug667] alchymistické očarování správně detekuje předmět na cílové runě (předtím ignoroval výšku itemu nad/pod runou)
- Zapper: Testovací item na udílení poškození skrz WDamage
- převod dalších věcí do jednotného systému zranění (některé nestandardní modlitby, pasti, bola apod.)
- výjimky pro NPC používající modlitby (není nutno jim dávat symbol, určovat je za kněze apod., NPC automaticky mohou ty lepší verze modliteb)
- správná sféra pro modlitbu Regenerace (Nepřímé léčení, ne Požehnání!)
- správné posílení sféry pro léčivé modlitby od boha (Přímé léčení, ne Přímé zranění!)
- Imploze je škodlivá modlitba, se sférou Oživování (ne Požehnání!)
- změna a znovuzprovoznění rozpouštění zbroje kyselinou
[Whitey]
- přepracovány parametry zbroje (aby nebylo nutno neustále ověřovat kvalitu, suroviny apod. - pouze skriptově)
- zrušen vliv kvality na počet životů (všechny itemy budou mít tabulkovou hodnotu - přetím to byla tabulková upravená kvalitou)
- upraven vliv kvality na poškozování věci (mizerná věc se poškozuje 2x rychleji, jako kompenzaci ze bude mít 2x tolik HP)
- test na použití štítu pro snížení poškození přesunut do WDamage
- perk Cílený útok najde nechráněné, nebo nejméně chráněné místo na postavě
- změněn způsob výpočtu snížení staminy při zranění (místo poměru aktuálních HP/Staminy se počítá s maximy)
- při redukce poškození štítem není automatická, závisí na perku UseShield

[Geo]
- Oprava modlitby DivineFavor
- Oprava kouzla Spider Climb (zrušení odolávání benefitnímu kouzlu)
- závažná chyba v Utility.EnsureRange, ignorováno minimum menší než 0
--- tato chyba měla vážný vliv na souboják, konkrétně vyhodnocení bojového kola (nešlo missnout jinak než perkem)

- do statistiky přidán počet typů útoku u hráčů a NPC (kolikrát misnnuto atd.)
- zrevidován seznam Loot.GemTypes, z kterého se mimo jiné bere seznam vytěžitelných věcí
- upraven poměr ztráty staminy ku zranění na 1/2

- kvalita lovené ryby podle dovedností rybáře
[Whitey]
- optimizace používání AIAdvanced.MountCheck (používání mountů)
- optimizace AIAdvanced.SupportSpells (podpůrná kouzla)
- optimizace metody zjišťující jestli hráč vidí NPC (při přesunu NPC domů)
- optimizace metod zjišťujících připravenost ke kouzlům
- vytvoření a optimizace používání AIAdvanced.PetCheck (ovládání petů, NPC si udržuje pety u sebe, nad 1/2HP je použivá k útoku, pod 1/2 k obraně)
- úprava seznamu drahokamů (rozdělení na surové a broušené)

- oprava uvěznění hráče stráží (nefungovalo pravděpodobně už od přechodu na CS3, já si říkal jak je možné že se napadají strážní a nikdo za to nesedí!!!)
- aby byl hráč uvězněn nemusí být v bezvědomí, stačí i paralýza, nebo spánek
- oprava stráže s FightMode.Aggresor (nevybírala si NPC podle blacklistů, jen ty co na ni útočí)

- npc modlení probíhá pod systémem modliteb, ne magie
- stráže neútočí na vězně

- oprava chyby ve vybavování primární/sekundární zbraní (primární zbraň obouručná + pokus o sekundární štít)
- přidání layerů pro ShieldOfFaith (stejné jako střední štíty)
- oprava chyby v GumpPlusLight
- oprava udílení pokuty za vraždu ve městě (strážní blacklistovali sami sebe apod.)

- snížení bonusového zranění za sílu větší než je požadavek zbraně
[Stig]
- sbírání cibulí sněženky se změnilo na roční období zima-jaro

[Whitey]
- zápis o smrti ve vězení se provede pouze při smrti, ne při omráčení
- Bestiář umožňuje nastavovat Smysly NPC
- Bestiář umožňuje nastavit ohnivý (a jiný) dech NPC (do budoucna se přidají speciální efekty ala vrh bombou)
[Hamish]
- zprovozněny čtyři nové úkoly pro nováčky: 3x Doplnění zásob a Krysy na radnici
- upraveny texty pro interakce u Thrima a Almassetura a další drobné úpravy interakcí

[Stig]
- rozmístění NPC s řemeslnickýma objednávkama po Isharu a Vilhelmovicích a upravení testovacího nastavení na "ostrý provoz"

[Whitey]
- Výbušný dech vybuchuje (nedoporučuji pro skupinová NPC)
- Text/emote při začátku dechu
- Nastavitelný typ cíle dechu (klasický útok, oblak...)

[Geo]
- Použití jednotného SMTP serveru pro odesílání zpráv
- Definice typu zranění způsobovaného daným bohem načítané z XML (aktuálně podporováno pouze Holy a Unholy)
- [bug691] Oprava vyndavání mapky z atlasu
- Perk Rváč zvyšující odolnost vůči fyzickému zranění o 10, 15, 20 a 25% (válečníci mají automaticky 1. level zdarma)
- Po restartu přidání nových volných perků jednotlivým povoláním
- Oprava definice nového perku, opravy třídy PerkInfo.