Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[Geo] Změny v ochraně zbraní a zbrojí před poškozením:
- u oleje na kov, kůži a laku na dřevo je možné zacílit postavu, čímž dojde k ošetření veškeré výstroje, která ošetřit potřebuje. Spotřebuje se tolik lahviček oleje, kolik se potře výstroje (musí být ovšem seštosované)
- došlo k prodloužení doby ochrany jedné vrstvy oleje, nebo laku, na dobu 24 hodin
- lze potřít až dvěma vrstvami oleje, nebo laku, čímž dojde k celkové době ochrany 48 hodin
- lze takto ošetřit i výstroj cizí postavy (čistě prospěšná akce, nelze jí odolat)
- přidána animace činnosti (Fidget2)
- látka se už nespotřebovává, ale opotřebovává podle standardního vzorce (a nebere se v potaz, že je po aplikaci špinavá), toto platí i pro činidlo na kůže
- pro spotřebovávanou nádobku je šance 5%, že se rozbije
- při vydělávání kůže se kontrolují potřebné předměty (nůžky na kůži a váleček) hned na začátku i na konci činnosti
- durabilita látek upravena na bavlněné = 6, vlněné = 9 a lněné = 3 (upraveno hromadně i u existujících předmětů)
[Whitey]
- bestiář umožňuje přidávat následovníky/pety/mounty
- kontrola zacyklování pomocí následovníků (spawn A->B->C->A apod., nejsem si jist jak moc se povedla)
- respawn spawneru respawnuje i následovníky (jinak zůstávají)
- následovníci jsou automaticky netamovatelní
- ošetření pádu kvůli CrushedIce
- oprava špatného layeru u Štítu víry (InnerTorso, ne InnerLegs)
[Whitey]
Gump příkazu [obsah:
- oprava chyby s mizením předmětů
- rozšíření o možnost zadat do jakého kontejneru se předměty přesunou

[Geo]
- Ošetření ground-only kouzel (všechny summony). Nelze je sesílat na dveře.
- Oprava chyby, kvůli které nešlo potřít olejem věc v osobním vlastnictví (v batohu nebo equipu)
[Whitey]
- drobný bug v ID při vytváření záznamu pro neznámý typ
- [statistika rozšířena o výsledky útoku v PVP, o výsledek kdy je útočník stejný nebo menší level a výsledek kdy je útočník vyššího levelu
- při vytvoření pokuty a oznámení do GM konzole je uvedeno za co pokuta je
- vytvořen log vytváření a rušení pokut v zákoníku
[bug702] oprava vzorce modlitby SanctuaryPrayer
- oprava při použití batohu na starého playervendora
[Whitey]
- skripta čistící buglá neviditelná NPC (bez kontextu, BodyValue 0)
- skripta čistící spawnery spawnující buglá NPC (bez kontextu, BodyValue 0)
- prevence bugnutých NPC (bez kontextu, BodyValue 0)

bug658: přepracování tréningové Kapsářské figuríny (batoh k okrádání + vyžaduje NPC ve svém okolí, proti tomuto NPC jsou testovány skilly zloděje)
- tréning na figuríně dává XPFA (pouze za úspěch, nebo pokud je moc přísný "professor" - čistá skillová+perková šance pod 20%)
- drobné úpravy okradatelných kontejnerů (kvůli figuríně)
- drobné úpravy v udílení XPFA za okrádání (kvůli figuríně)

- logování smrti při nedostatečné životní energii
- logování rozpadu těla při nedostatečné životní energii
- ošetření hlášky o nepoškozeném itemu pokud má víc HP než je jeho maximum
- ošetření prodeje poškozených předmětů starým vendorem (nově je nelze vložit přímo do batohu vendora, jsou ignorovány při přípravě věcí k prodeji)
[Whitey]
bug464: uvězněnou postavu (systémové nebo městské vězení) lze smazat až na 10. levelu (standardně požadován 3. level)
bug678: perk Cílený útok ignoruje štít při hledání nechráněné části těla (např. cíl bez hrudního plátu ale se štítem bude zasažen, i když mu štít hrudník kryje)
bug659: rozšíření šance částečného zásahu na úkor plného a kritického zásahu (rozdíl útok/obrana musí být o 3 úrovně na plný zásah, 4 úrovně pro kritický (předtím 2 a 3), kritického tak nelze dosáhnout bez pomocných perků)
[Whitey]
bug711: oprava nesmrtelných 0hp NPC (některé efekty, např. jedy, mohly nestandardním postupem srazit hp na nulu, NPC pak nešlo zabít dokud nezregenerovalo alespoň na 1hp)
- doplnění zdrojů efektu u regeneračních efektů (např. jedy) a nápojů (pro účely logování, oznamování dmg. apod)
- podstatně zkrácen interval paralýzy kouzla Evardova černá chapadla (z 30-130s na 10-30s, efekt se nestackuje)
- dveře navázané na rentbox (BlockedDoors) resetují zámek, místo aby ho jen mazaly (nový zámek má primitivní obtížnost 5)
[Whitey]
- kontrola vzdálenosti peta při udělování XPFA za boj (max. 10 polí)
- upravení parametrů Štítu Víry (fyzické podle Víry, lementální podle Odolnosti magii)
- přepracování gumpů příkazu [Announce (sloučení textových polí do jednoho, upravení/opravení omezení ras, přidána možnost editace oznámení)
[Whitey]
- oprava otrávení šipky do foukačky
bug711 (druhé kolo Smile ): oprava jedů které nemohly zabít NPC
- snížení síly jedů zaměřených na životy, staminu a manu (progrese síly jedu 1/2/3/4/5, původně 1/2/4/8/16)
[Whitey]
- oprava podmínek kdy má dojít k protiútoku (útok kriticky minul a obrana nebyla neúspěšná, nebo útok minul a obránce má zapnutý perk protiútok)
- doplnění chybějících bonusů perku Protiútok (bonusové dmg a šance na zásah na provedený protiútok)
- oprava použití štítu v závislosti na perku (špatný výpočet postihů za nedostatečné atributy, špatné vyhodnocení hozené šance)

[Marina]
- implementace funkčnosti perku Mistr plamenů (PyroMaster) dle definice (po restartu)
[Marina]
- opraven perk PyroMaster (nezapocitaval se resist)
[Marina]
- oprava teleportovaci pasti na emote (fungujici pozadavky na staty a skilly)
- balik novych pasti

Pasti
- vetsina pasti je nyni znovuaktivovatelna (svazovaci napriklad neni)
- past se jakoukoli akci poskozuje, po zniceni zmizi
- past na sipky je potreba doplnovat sipkami
- plosne pasti prevedene do jedne pasti se jmenem Plosna past
- do plosne pasti se davaji jednotlive vyrobitelne naplne
- plosne pasti nyni funguji na bazi vyvodu (nejprve je potreba umistit vyvody a nasledne pak past aktivovat, po aktivaci se umistovani vyvodu zamkne)
- naplne maji ruzne efekty (vcetne kritickeho efektu)
- vetsina pasti ma kriticky efekt (vetsi dmg, krvaceni, specialni efekt)
- pasti se daji propojovat (slapnutim na jednu se spusti efekt druhe)
- nove vzorce v odhalovani, pokladani, odstranovani, aktivovani, deaktivovani, naplnovani, vyprazdnovani

Znovu upozornuji, ze kazdou akci se past poskozuje (vcetne spojovani ci umistovani vyvodu).

Velmi zalezi na kvalite pasti a naplne.

Pasti maji v soucasnosti velmi malou durabilitu (vydrzi pouze malo akci) - to se v prubehu tydne zmeni.

Nektere pasti maji prilis maly/velky dmg...prosim o testy a navrhy do prislusnych temat.

Jde o prvni verzi, novinky budou pribyvat, hlaste vsechny nejasnosti a bugy.

Podrobny rozpis najdete zitra vecer na wiki. Na jeho zverejneni budete upozorneni.
[Marina]
- zmenen vzorec na pokladani pasti (komplexnejsi pasti se pokladaji, aktivuji a naplnuji lepe, deaktivace, odstraneni a vyndavani naplne zustava stejne)
- castecna oprava vyvodu plosnych pasti
- oprava pasti vytvorenych GM
- priprava sipkove pasti pro podporu jedu
- opravy bugu pasti
[Whitey]
- přepracování systému hledání cíle kouzla pro NPC (zařazen stejný proces jako u podpůrných kouzel, tj. ignoruje nevhodné kombinace jako léčení zdravého apod.)
- opraven systém drženého kouzla NPC (drźené kouzlo = NPC se pokouší dosáhnout optimální vzdálenosti pro dané kouzlo; vylepšené chování, bere hodnotu z definice místo původních 3 kroků)
- upraven gump definování kouzel NPC (přidány vysvětlivky, změněn popisek u definice vzdálenosti, přidána možnost definovat vlastní formuli/mantru)
pozn. Pokud to nevyžaduje charakter NPC (šišlání, emote němého, prastarý jazyk), dodržujte formule a mantry aktuálních kouzel!
- doplněno zjišťování vztahu kouzla NPC k okolí (přidán základní test týmu)
- odpojeny některé příliš spamované debugové hlášky od AIAdvanced.Upset (jde o globální debug, povolovaný na NPC [set debug true)
- opraven pád zaviněný spawnerem (odhalen zatím jen na lokále, neošetřené nully, pravděpodobně v souvislosti s promazáváním od vadných NPC)
- kouzlení u NPC ignoruje omezení magie z defaultní zbroje (omezení magie z standardní zbroje stále platí, tj. NPC ve zbroji si moc nezamáguje!)
- u NPC opraven (respektive přidán) vliv perků na dosah kouzla
- snížen maximální dosah kouzel na 75% vnímání NPC (cíle jim utíkaly za hranici vnímání -> po kouzle už za nimi nešly)

- oprava zobrazení perku pro štít v popisu u AdvancedVendora
- ošetření kombinace typu navlečené zbroje (změna prahů od kdy je kombinovaná zbroj považována za daný typ, ošetření minimálního a maximálního prahu - výsledkem nemůže být vyšší ani nižší typ než jsou typy použitých zbrojí)
- vrácen zpět počet otrávených šipek z 1 dávky jedu

[Marina]
- oprava pasti, ktera nedavaly dmg (pasti v dungeonech)
- ptaci, ropuska, veverka, ... podobna drobna havet by odted mela byt o neco slabsi (prekopany dovednosti a staty) - jen nove spawnuti
[Whitey]
- úpravy udržování vzdálenosti NPC od cíle (primárně podle dosahu zbraně)
- oprava záhadného dvoj-protiútoku
- NPC při hledání úniku z rohu (a v dalśích situacích) nestepuje na místě
- ArcherAI se vždy pokouší udržet vzdálenost min. 3 pole, i když má sekundární zbraň
- oprava poskakování ArcherAI

- oprava pádu v Bestiáři (po editaci systémového názvu NPC?)
- ošetření MageAI s dotekovým útočným kouzlem (nesesílá ho pokud ho ještě má, jde nablízko když ho má)
- minionům spawnovaným s jejich pánem se nastavuje jeho tým
- oprava "vybíjení" dotekových kouzel (nesprávné zdvojení vybití efektu)
- ošetření chování Inflict modliteb při útoku zbraní místo pěstí (neškodně se vybíjí, týká se asi spíš kouzlících NPC)

- zapomenuté vygenerování hodnoty pro klíč po výměně zámků na farmě RentBoxem
[Marina]
- Melfuv kyselinovy sip - pri odolani kouzlu se nasledny efekt kyseliny neaplikuje

- Mastery (Pyro, Hielo, Ji) - aplikace techto perku bere ohled na odolani kouzlu cile, tedy pokud cil odola, tak se aplikuje jen cas perku (1/2), vice info, viz. wiki http://wiki.manawydan.cz/doku.php?id=wik...icke_perky

Upravy po restartu.

[Whitey]
- opravy dnešních pádů
[Sokar]
- nová pevnost v Kiton-Silthoské pustině
- nová osada Dinesh
- lovecká vývěska v Dřevnické državě

[Keringer]
- změna ledové spirály
- nový region tharrské močály pro vývěsku

[Whitey]
bug735: upraven vzorec určující kvality věci podle výše určitého skillu (až do skillu 30 nebyla šance na jinou než Mizernou kvalitu)
bug753: oprava určení třídy zbroje u postavy bez zbroje (postava byla považována za postavu v těžké zbroji -> měla postih podle příslušného perku)
bug751: upraven spawner, nastavení "Dorážet omráčené" vždy přebíjelo nastavení z Bestiáře
bug738: opraveno blokování dveří u najímatelných regionů (pole, farmy), oprava vytváření nového zámku při zahájení nájmu
bug739: zraněné NPC je zpomaleno i při útěku (nebylo)
- drobné úpravy a opravy

[Geo]
- oprava příkazu [Enchant
- stav knihy receptů přesunut z názvu do tooltipu
[Marina]
- oprava výroby pastí (špatně přiřazené hodnoty) - nově vyrobené pasti půjdou pokládat, staré by měly být opravené
[Marina]
- doopravení pastí (vývody by měly být skryté, dodělávky při (ne)přiřazení výrobce)
- opravení zapomínání pastí (pokud je past vyrobena hráčem, nezapomíná se, recyklace probíhá ničením pastí, pokud je past nevyrobena hráčem, po čase její umístění a umění manipulace s ní zapomenete...to vše v závislosti na inteligence, náhodě, atd.)

[Whitey]
- oprava hlídání vzdálenosti od cíle, pokud AI hlídá vzdálenost sama od sebe (např. osobní kouzla)
- při aktivním warmódu nelze vyvolat kontextové menu