Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
SVN 2876-2885, bylo restartováno.

[Whitey]
Effekty kouzel a předmětů:
- při zrušení efektu se prohlídnou věci majitele, jestli by z nich neměl "naskočit" nový efekt (oprava bugu kdy sundání jednoho předmětu neobnoví efekt jiného)
- popis buffikony efektu z předmětu (dosud jen "Auto")
- oprava hodnoty skillu z nového multi-skillového očarování předmětu (místo hodnot pro jednotlivé skilly dával součet)

Optimizace skript:
- zrušení nepoužívaných AoS atributů
- zrušení nepoužívaných WeaponAbility (nebyly ani plně implementované)
- zrušení několika artefaktů-šperků, které stejně nic nedělaly (měli jen zacommitované AoS atributy)

Ostatní:
- oprava modifikací návodů v ID
- opravy chyb nasekaných v rámci této dávky skript
- práce na dynamických definicích nápojů
- práce na CS4
SVN 2886-2902, bylo restartováno.

[Whitey]
Zapůjčení předmětů na vyzkoušení:
- ošetření gumpu se svitky a jím pronajímaných vzorků na vzdálenost od vendora
- přidání testu zapůjčených předmětů do IntegrityCheck (test kterým interakce a vendoři rozlišují nevhodné věci při výkupu), vendoři a interakce je nebudou brát
- drobné úpravy a lazení pronájmu předmětů
- umožnění dočasného pronajmutí předmětu z výrobního návodu (u prodejce návodů)

AdvancedVendor:
- aktivováno zapůjčování předmětů na vyzkoušení u AdvancedVendorů
- zavírání gumpu AdvancedVendora pokud je kupující moc daleko, nebo ho vendor nevidí
- GM má výjimku při určování zda ho Advancedvendor vidí nebo ne
- oprava reakce na dvojklik u systémových vendorů (např. prodejci svitků u Královské akademie v Isharu)

Výroba:
- opravy zobrazení návodu v řemeslnické knize
- opravy počítání rasového postihu při výrobě
- rozšíření popisů barev v informaci o předmětu o "neurčité odstíny" (odstíny generované např. v Utility.RandomGreenHue() apod.)

Nápoje:
- doplnění efektu Lektvaru malé obnovy (léčí nemoci, odstraňuje efekt zraňujících jedů, přidá životy)
- doplnění efektu Elixíru obnovy (léčí nemoci, odstraní všechny jedy, nastaví životy na maximum)
- doplnění efektu Jedlíkovy záchrany (nedělala nic, nyní správně snižuje nasycení postavy)

XML dynamických efektů nápojů:
- aktivována skripta dynamických definic u nápojů (lektvar s efektem v XML provede efekt z XML a ignoruje stará skripta)
- zpracována spousta nápojů (zbývá 7 typů)
- přidán efekt nápoje do popisu předmětu ve výrobní knize, návodu a v informaci o předmětu ([look a info u AdvancedVendora)
- přidán BarberDynamicEffect (růst/zkrácení vlasů a vousů)
- přidán RegenerationDynamicEffect (regenerace hp, staminy, many, procentuální i hodnotová)
- přidán SpeedChangeDynamicEffect (pro nápoje rychlosti)

Ostatní:
- opravy a vylepšení pohybu NPC na domácí pozici (WalkRandom a WalkRandomInHome), již nebudou tolik poletovat kolem cílového bodu
SVN 2903-2988, bylo restartováno.

[Whitey]
Kouzlo Štít
- grafický efekt a odlétající číslo (vykryté dmg) po zásahu do kouzelníka

Nalévané lektvary:
- umožnění výroby lektvarů po decilitrech a možnost nalít je do libovolné nádoby
- oprava pojmenování nádob
- oprava stackovatelnosti nádob (nesmí se kopírovat vlastnost ContentName)
- oprava stackovatelnosti ISecondaryID věcí (nesmí se kopírovat vlastnost SecondaryID)
- oprava vyprázdnění nádob (flakónům zůstával název s nápojem)
- zobrazení efektu nápoje v nádobě
- vylepšení stackovatelnosti nádob, které se mohou stackovat (nyní Flakónky, tj. GlassBottle)
- oprava návodů na decilitry lektvarů (vynechání požadavku na ampule)
- přetypování GlassBottle z Item na BaseBeverageContainer
- oddělování lahviček při plnění, zablokování stackování plných (prozatím)
- oprava pádu při manipulaci s (všemi) tekutinami
- sjednocen způsob pití lektvarů (vše teď probíhá přes jedny skripta)
- přenos informace na GenericPotion při Dupe (např. dělení stacku apod.)

Podpora pro připravované nové verze klienta:
- podpora DrawStyle do ItemArd (Gump.AddItem), slouží pro centrování a automatické zmenšení obrázku předmětu v gumpu (např. gump AdvancedVendora, výrobního návodu apod.)

Zámky:
- předělání reznutí zámků (nespouštělo se)
- předělání mazání zámků (AntirustPotion, zrušen starý Oil)
- předělání vlivu zrezlého zámku (nenamazaný zámek má vyšší obtížnost)
- předělání poškozování zámku (poškodit lze pouze hráčem vyrobený)

Dynamické definice:
- všechny nápoje jsou již skrz dynamické efekty v XML, lze je tak upravovat
- rozšíření efektu ochrany před paralýzou (Lektvar Vitality) na paralýzu z více zdrojů (dosud jen z nemocí)
- GenericPotion pro generování nápojů skrz XML definice
- ChangeValue změněno na SetValue a AddValue

Ostatní:
- automatická oprava výrobku v návodu (pokud nesedí s typem v zázamu ID ke kterému je návod přidružen; oprava bugu výroby nalévaných lektvarů)
- umožnění kopie vyvolávače pro GM ([setcrier copy)
- odemykání a zamykání provázaných dveří
- zvýšení provázanosti [link dveří (sdílení atributu Blocked apod.)
- předělání registrace uvěznění postav kvůli oživení mimo vězení
- oprava zrušené reagence v modlitbách "Oil" na "OilReagent"
- ošetření pádu ("nic" (null) v AliasList.GetAllTypes() )

[Stig]
- opravy pádů u dveří (chyba v úpravě linkování)
- generování statistik
SVN 3133, bylo restartováno.
[Whitey]
- unikátnost jedu podle názvu (cíl může být otráven jen jedním jedem daného jména)
- unikátnost nemoci podle názvu (cíl může být ovlivněn jen jednou nemocí daného jména)

SVN 2989 - 3131, jiné bylo restartováno.
[Whitey]
Systémy:
- zcela nový systém efektů (efekty kouzle, nápojů atd., jejich slučování atd.)
- nový systém buffikon
- nový systém předávkování
- nový systém opilství

Změny kouzel:
- ohnivá kouzla zapalují věci (např. svíčku pomocí RayOfFire)
- ledová kouzla mrazí a zháší věci (např. např. hořící svíčku pomocí RayOfFrost)
- kouzlo Vazelína lze podpálit

Výroba:
- kvalita výrobku nemůže být nižší než průměrná kvalita surovin - 1
- úprava zpráv o vlivu kvality surovin na výrobek
- úprava perku "Opatrný řemeslník" (CarefulCraftsman), snižuje šanci selhání výroby (základ 5% mění na 4/3/2/0%)
- zapomenutá úprava definice perku CarefulCraftsman

Opravy efektů:
- spousta oprav různých pádů
- doplněno očarování předmětu Daylight
- opraveno zobrazení očarování více skillů či statů v popisu předmětu
- upravena definice očarování statů na předmětu, aby brala zkrácené i plné tvary statu (Dex - Dexterity)
- oprava odstraňování efektů z předmětů (efektům chyběl příznak ItemEnchantment který měly dostat při vytvoření efektu)
- GM příkaz [soe (výpis efektů) rozšířen o [soe clear pro vyčištění efektů
- přidána ikona druhému efektu kouzla Fireshield (resistence ikonu má, zraňující složka štítu neměla)
- oprava pádu při zobrazení buffikon po nalogování hráče (v průběhu zobrazení došlo ke změně kolekce -> pád)
- oprava aktualizace popisu některých předmětů s porcemi (Hnojivo, Zhouba, Hřebíky a další)
- Hnojivo a Zhouba generují po spotřebování flakónek
- řešení bugu vendorů bez majitele, ale se zbožím (automatické propuštění při startu servru a po dvojkliku)
- ošetření vendora bez majitele i v kontextovém menu
- úprava výpočtu šance okrádání
- oprava a objasňující zprávy příkazu [trest vyp
- oprava hlášky hnízda (počet sebraných vajec)
- oprava třídění nápojů do Zakázek (skupiny nealko, alko, nelze pít)
- "Lékařský líh" označen jako nepitelný (postavy ho nemůžou pít + neobjeví se v zakázkách na alkohol)

[Stig]
- úpravy statistik
- práce na vlastních skriptech
- Herbář - pokud není Movable, nejde dát do ruky
Děkuji všem kdo pomáhají s testy!

SVN 3150-3, bylo restartováno:
Opravy kouzel:
- kouzlo Blur, 2. kruh - přidána ikona efektu vč. popisu
- Bor Ji Ow Quis Cero (DisplacementSpell, 3. kruh) - přidána ikona efektu vč. popisu
- kouzlo TensersTransformationSpell, 6. kruh- přidána ikona efektu vč. popisu u efektu ochrany před útokem
- modlitba UndetectableAlignmentPrayer, 3. kniha - přidána ikona efektu vč. popisu
- modlitba FreedomOfMovementPrayer, 5. kniha - přidána ikona efektu vč. popisu

Úpravy kouzel:
- kouzlo Asm Ji Quis Syan (MirrorImageSpell, 3. kruh) - přidána výjimka aby nechránilo před vlastními kouzly

Opravy systému:
- opraveno zobrazení a skrytí ikony resistencí (např. kouzlo Stoneskin, 4. kruh)
- oprava pádu při serializaci

SVN 3149, bylo restartováno.
- oprava pádu v očarování předmětu

SVN 3148, bylo restartováno.
- oprava pádu ve smlouvání (propojení efektu melodie Amor)

SVN 3138-40, bylo restartováno.
- nové očarování předmětu, resistence: "Resist Fire 10, Cold -10"
- nové očarování předmětu, redukce poškození: "Reduction Fire 5, Physical -3, Unholy -10" (odečítá 5 z poškození ohněm a přičítá 3 k fyzickému a 10 k prokletému poškození)
- příkaz [enchat zobrazuje gump pro nastavení nebo zrušení očarování, příkaz [alchemy zrušen (dělal to samé)
- přiřazena ikona a popis efektu redukce poškození
- drobné opravy a úpravy skript efektů
- očarování předmětu s odloženým startem; např. "#stat Str 4 T100" = 100s očarování +4 do síly, časovač se spustí až po prvním nasazení předmětu (za odložený start může # na začátku definice)

SVN 3136-7, bylo restartováno.
- změna principu onemocnění zvířat na farmě (jeden globální test místo hodu na každé zvíře)
SVN 3157, bylo restartováno:
- oprava pádu při melodii s více efekty naráz
- změna efektů bubnů, aby ovlivňovaly rychlost útoku i chůze
- úprava defaultních ikon efektů (těch co žádnou ikonu neměli)
- oprava zdvojených ikon (u efektů které mají být bez ikony, protože jsou obsaženy v součtu - např. melodie Zrychlení)
SVN 3170-2, bylo restartováno.
- oprava generování UniqueID efektů (bug vytlačování se modliteb "X, pomoz" a "X, žehnej")
- buffikony pro summony
- odstraněna duplikátní ikona modlitby "X, žehnej"
- přidána buffikona bonusu za stopující zvíře
- EvardsBlackTentacles mají být nezranitelné (nastaven příznak CanBeDamaged false)

SVN 3167-9, bylo restartováno.
- efekt SOEOnAttack a SOEOnDefense aktualizují svoji ikonu při poklesu počitadla
- efekt SOEOnAttack a SOEOnDefense s počitadlem "0" fungují pořád (neodpočítávají)
- efekt modlitby DivineFavorPrayer zvyšující poškození trvá po celou dobu (dosud jen na 1 úder)
- oprava překlepu u InflictWounds modliteb

SVN 3158-66, bylo restartováno.
- oprava typu efektu rychlosti chůze v melodiích
- oprava pádů v melodiích
- unikátnost efektu melodie podle názvu melodie
- zobrazení změny informace buffikony při odeznívání hudby
- drobné opravy zobrazení ikon (rekalkulace hitbonusu)
SVN 3184, bylo restartováno
- oprava pádu (zacyklení LightCycle timeru) (Edit by Bio: Zpusobovano vypitim lektvaru na svetlo)
- oprava vyhodnocení SOE.OnDamage

SVN 3180, bylo restartováno.
- debugové hlášky o pohybu věcí v Zakázce (kde skočily itemy odměny, kde zboží a kde případné zbytky)
- drobné odlehčení skript Zakázky (zrušení defragmentace polí kde nemusí být)

SVN 3179, bylo restartováno.
- při zobrazení zprávy z městské vývěsky se správa zobrazí přes vývěsku (dosud pod ní, proto nebyla občas vidět)
- mírné zvětšení gumpu zprávy na městské vývěsce

SVN 3178, bylo restartováno.
Změna sčítání efektů.
Výsledný efekt = součet efektů, ale v rozmezí nejnižšího a nejvyššího efektu.
-5, -5, -5 -> součet -15, ale nejnižší efekt je -5 -> výsledek -5
-5, +5 -> součet 0 -> výsledek 0
-5, +3, -2, +3 -> součet -1 -> výsledek -1
+5, +5, +5 -> součet 15 ale nejvyšší efekt je +5 -> výsledek +5
SVN 3191, bylo restartováno.
- předělání buffikon summonů
- sloučení atributů objektů [Dispellable] do jednoho
- oprava identifikace zda je objekt dispellovatelný
- úprava kouzel a modliteb DispellMagic, na dispell vlastních tvorů je vždy 100%
- zpomalení úderů Černých chapadel (z 2s na 3s)
- u některých kouzel které nejsou summony ale používají NPC negován vliv perku StrongWill
SVN 3195, bylo restartováno.
- oprava nastavování majitele Zakázky
- sjednocení názvu na Zakázka (někde se psalo objednávka)
- nápovědy v gumpu zakázky
SVN 3209, bylo restartováno.
Oprava ničení předmětů:
- některá kouzla nedodával svůj typ do DamageItem -> těmito kouzly šlo poškozovat všechno
- některá kouzla poškozovala i neviditelné objekty (bug Hnízda s vejci které ślo opakovaně ničit plošnými kouzly)
- úprava rozmrazování/zapalování + doplnění rozsvěcení a zhášení světel do některých kouzel

SVN 3202, bylo restartováno.
- podpora názvu míst v 2. pádu (nutno doplnit do Places.xml jako atribut "Name2" - pokud není, použije se název místa)
- testovací verze NPC Middleman - NPC které vám řekne kde sehnat konkrétní zboží (a časem vám ho za příplatek i donese, nebo vám sežene věc co nikdo neprodává)
- drobné opravy textu Zakázek
- odstranění starých nepoužívaných skript gildovních zakázek (nahrazuje je vývěska na zakázky)

SVN 3198, bylo restartováno.
Změny systému alchymie:
- Runová cesta není pevně daná, skládá si ji alchymista jak potřebuje
- Obtížnost runové cesty se odvíjí od její skladby (čím silnější efekty, tím obtížnější)
- příprava pro přenos ostatních typů očarování předmětu (staty, skilly apod.)
SVN 3215, bylo restartováno.
- strážný nezabije protivníka, pokud ten má být uvězněn nebo vyhoštěn. Místo toho ho omráčí a následuje uvěznění nebo vyhoštění.

SVN 3214, bylo restartováno.
- přizvednutí výpočtu LoS plošných kouzel z 3 na 6 (plošná kouzla zacílená do dolíku se nerozvinula)
- snížení efektu plošných kouzel z -6 na -12 (grafika plošných kouzel byla moc nahoře)

SVN 3212, bylo restartováno.
Middleman:
- rozšíření gumpu o vysledování vendora (šipka k místu kde je vendor)
- příprava gumpu pro zakoupení a přinesení zboží prostředníkem
[Whitey] SVN 3232, bylo restartováno.
Úprava logiky tvorby zakázek:
- zvýšen počet typů předmětů (maximum zhruba zdvojnásobeno)
- snížen maximální počet předmětů daného typu (zhruba na polovinu)
- požadavek na nápoje má poloviční počet než ostatní zakázky (vyvážení nutnosti dodat nádoby)
- upraven výběr z tertiaryList (dpolňkové nákupy), z listu se použije 1-3 požadavků i když má NPC své hobby (dosud to bylo hobby nebo tertiaryList)

[Biosek] SVN 3230, bylo restartováno.
bug1310:
- zakazano ucit zver typu AI_Animal prikazy attack, guard, guardme

[Whitey] SVN 3229, bylo restartováno.
Zákoník:
- oprava zobrazení druhé stránky Diplomacie (text byl moc posunutý)
- oprava zahájení trestu
- oprava falešné hlášky do logu o odstranění z BL, i když dotyčný v BL není

[Biosek] SVN 3220-4, bylo restartováno.
bug1331:
- pridana hlaska pro GM, ze announcement se zobrazuje GMkum i kdyz jsou mezi zakazanyma rasama.

bug752:
- pavucinam z pavouku a kouzla WebSpell nastaven Movable = false
- pridana vyjimka pruchodu pavucinou pro GM

AFK:
- Bylo nemozne dostat se do podminky, ze uz hrac AFK gump ma otevreny => Prepsano do spravne podoby
- Dale opraven bug v tom, kdyz uz nekdo vyfailuje kontrolu, tak aby mu sla dat znova

- delayedBlastFireballSpell nedelal zadny dmg kvuli spatne kontrole
[Whitey] SVN 3254, bylo restartováno.
Zakázky
- oprava výpočtu ceny obsahu nádoby zadané řetězcem "Type+sID"
- drobné opravy zobrazení objednávek na vývěsce (v "Volné" nejsou zobrazeny vaše zakázky)
Ostatní:
- přechod na Visual Studio 2013
- oprava určení kvality požadovaného předmětu pro část skript používajících jiný kód než výroba

[Whitey] SVN 3249-3252, bylo restartováno.
- oprava zacyklení

[Biosek] SVN 3243-3247, bylo restartováno.
bug1129:
- Odstranena polozka 'Zapas' ze subprofesi pri vyberu povolani Valecnika, protoze zapas je trenovatelny skill
bug1144:
- Opravena moznost brani licence pres zed (mimo LOS)
- Opraveno par preklepu
bug1194:
- Pridana kontrola na zobrazeni creatur za dverma pri jejich otevreni/zavreni

[Whitey] SVN 3238-3241, bylo restartováno.
Zakázky:
- úprava skript vkládání věcí na zvolené místo (ošetření neúspěšného pokusu vložit předmět do plného cílového kontejneru)
- upraveno zjišťování vzdálenosti od prostředníka
- pokud je prostředníkem RequisitionBoard, prověřuje se vzdálenost od případných členů skupiny vývěsek (vývěsky se shodným parametrem RootBoard)
- kontrola slotů u SetSummonMaster

[Biosek] SVN 3233-3235, bylo restartováno.
MountSpell:
- smazana hlaska o delce trvani (nyni je to v buffikonach)
Znalost zvere:
- do gumpu pridana polozka 'Vyukove body', ktera zobrazuje pocet zbyvajicich vyukovych bodu zvirete
Probehla aktualizace fora.

[Whitey] SVN 3255-3391, bylo restartováno.
- oprava pádu GMGroups (pokud jsou NPC středěna na předmět, který někdo nese)
- oprava pádu bestiáře při nastavení očarování
- oprava přenosu trvání oćarování z definice (např. "F1 T0")
- ošetření vzácného pádu při pokusu vytvořit alchymistické očarování pomocí [enchant
- ošetření nerozpoznání doby očarování u definice magické zbraně (např. "+1 T0")
- drobná úprava funkce perku Výsměch (pojištění změny cíle)
- ošetření efektu kouzel dávajících světlo
- ošetření timeru efektů (některé efekty nebyly ukončeny)
- oprava přenosu poškození na avatara
- oprava zápočtu předávkování (zdvojoval se)
- poškození SummonSwarmSpell změněno z defaultní hodnoty (Unresistable) na "DirectToBody" (ignoruje zbroj, uplatní resistence těla)
- vylepšený popisek holderu počtu lektvarů
- oprava deserializace efektu kouzla AlarmSpell
- ošetření pádu (missnutá střela smazaného obránce??)
- oprava zacyklení efektů (při souběžném vypršení dvou skillefektů)
- oprava zmnožování timeru ovládajícího vypršení efektů
- SpiderWeb je průchozí pro mrtvé
- ikona MagicWeapon
- MagicWeapon poskytuje mírný bonus do šance zásahu
- oprava pádu (DynamicEffects+VampirismCureDynamicEffect)
- úprava a oprava generování popisu (Description) Tokenů
- přidána buffikona pro účinek BindingTrap
- oprava pádu v očarování
- oprava proměnné (popis v kontextu je ItemDescription, ne Description)
- drobná oprava pojmenování ItemRentalu při použití Customname
- přenos očarování na ItemRental, aby ho ukazoval ve vlastnostech
- přenos popisu na ItemRental, aby ho ukazoval ve vlastnostech
- hláška při pokusu půjčit si další předmět, pokud uź jeden máte
- zvuk při zapůjčení předmětu
- úprava pojmenování ItemRentalu po nastavení definice s customName (:N=xxx)
Upraven ItemRental:
- pro definici předmětu lze použít zápis ItemListu (např. "GoldRing:N=Prsten bláznů:E=Stat -10 Int" atd.)
- čas zapůjčení předmětu lze ručně definovat (nutno nastavit pro ItemTrackedBy flag HandSetTime + čas v RentTime)

- šance dropu tokenu lze zadat i desetiným číslem
- pokud z NPC padá několik různých tokenů, bude se jejich generování testovat v náhodném pořadí
- k tokenu přidáno rozhraní sID (druhotná identifikace) pro rozlišení různých tokenů AdvancedVendorem
- oprava exploitu (generování více odměny než má být při stacknutí tokenů které se mají po odměně skrýt)
- rozšíření tokenů o popis ("Z x ks se stane y")
- systém tokenů
- oprava času očarování při definici v EquipDefinition
- Middleman umí i říct kdo vykupuje ("X, kdo koupí Y?" nebo "X, komu prodám Y?")
- oprava pádů
[Whitey] SVN 3445, bylo restartováno.
Prostředník (Middleman):
- v seznamu obchodníků nezobrazuje vendory ve stávce

AdvancedVendor, PlayerVendor:
- pokud jsou ve stávce, vypnou vyvolávání
- upravena hláška AdvancedVendora o stávce (nyní tvrdí že nepracuje a oznamuje čas kdy uteče)

SVN 3392 - 3444, bylo restartováno.
[Whitey]
Prostředník (Middleman):
- umí sehnat nesehnatelné

Efekty, kouzla, modlitby:
- refresh efektů z předmětů po loginu
- oprava pozastavení efektu na itemu vygenerovaného v RestoreContaineru (přemnožoval se znak pozastavení)
- oprava zahájení efektu očarované zbraně u defaultních zbraní NPC (jsou nestandardně přidávány)
- oprava modliteb používajících SOEOnAttack (efekt při útoku)
- příkaz [enchant se po zacílení postavy přesměruje na její zbraň
- popis modlitby na ikoně pro DivineFavor

Stabilita:
- oprava pádu třídičky
- oprava pádu v efektech
- oprava pádu [gm příkazu
- oprava pádů s Avatarem
- příkaz [findsignets pro nalezení Loveckých signetů postavy
- odregistrování signetu při jeho smazání

CS4:
- zpřístupnění "[test zbrane" hráčům
- zpřístupnění "[test zbraneCS4" hráčům
- práce na CS4, zejména gump pro nastavování zbraní ([test zbraneCS4)

Ostatní:
- kontrola linie pohledu u Loveckých vývěsek
- změna požadavku skillu u Velká válečné sekery (zvýšení odpovídající síle sekery)
SVN 3457-3459, bylo restartováno.
[Whitey]
Middleman
- počet 0 při dotazu na počet kusů ukončí smlouvání
- přidán výraz "nechci" do seznamu výrazů, které použitím ve větě ukončí smlouvání
- posuzuje dostupnost vendorů podle domovní zóny, pokud v ní vendor stojí

Stabilita:
- oprava vážné chyby v BaseHouse.FindHouseAt (doplněno rozpoznání domu i podle regionu, dosud pouze podle Multi -> problémy s identifikací zda je někdo v domě nebo ne)

Ekonomika:
- nacenění Zemního oleje (systémová cena 3st/dl průměrné kvality)
- oprava ceny pro Výbušný šíp (systémová cena 26st/kus průměrné kvality)

Ostatní:
- práce na CS4WeaponDefinition ("speciální vlastnosti" pro CS4 zbraně, více vidět v [test zbraneCS4)
- GM příkaz [ID bere i víceslovné názvy (např. [ID Výbušný šíp)


SVN 3446-3456, bylo restartováno.
[Whitey]
- Middleman prodává jen věci které lze vyrobit, nebo se používají jako surovina na výrobu
- oprava zadávání nulové ceny v ID (znovuotevření gumpu ji přebylo na 0,01)
- práce na CS4 definicích zbraní (gump pro zadávání)
SVN 3485, bylo restartováno:
- detailní logování důvodů neodlogovaných petů, vč. Důležité zprávy hráči ([messages)
- zpráva hráči po přivázání zvířete ke sloupku, že zvíře neodloguje a zda má u sloupku jídlo
- internalizace/deinternalizace minionů (petů NPC)
- drobná oprava připojování krmného koše (vrátí lano poźadované při dvoukliku na sloupek)

SVN 3484, bylo restartováno:
[Whitey]
Úpravy AI:
- oprava volby zbraně (AIAdvancedBehavior.Peacefull způsoboval zapomenutí hlavní a záložní zbraně)
- optimizace skript výměny zbraní (ošetření příliš častých kontrol)
- úprava volby ideální vzdálenosti od cíle, s ohledem na aktuální a na hlavní zbraň
- odstranění nepotřebného gumpu SetFlags u AdvancedAI (naše [props už s flagy dávno umí)
Bestiář:
- NPC Zabiják nastavena chybějící AIAdvancedBehavior.Switching (tj. mění zbraň podle potřeby)

SVN 3460-3483, bylo restartováno:
[Whitey]
AI, Zákoník:
- úprava chování strážných vůči cizím strážím, které nemají zaplaceno (jejich Zákoník nemá zaplaceno za služby stráží)

Interakce:
- oprava detekce obsahu prázdných nádob v interakcích (zejména bug kvestu Včelař Horus)
- úpravy pro možnost nastavení plateb měďáky (ošetření parsování desetiných hodnot v XML a tagách interakcí)
- ovládání hladu postavy skrz Interakci (příprava na veřejné jídelny pro nízké levely)

Prostředník:
- prostředník odmítá prodávat tekutiny (problémy s rozpoznáním tekutin v nádobách)

Ostatní:
- oprava ukládání TokenInfo.XML (samovolná reaktivace skrytých tokenů)
- ošetření vendorů kteří už dávno měli zmizet (asi se resetovalo datum poslední platby)
- drobné práce na CS4
- doplnění StrongCloseHelm do CS3 definic zbrojí
SVN 3514, bylo restartováno:
[Whitey]
Efekty:
- upraveno zobrazení efektu který upravuje více odolností naráz (stejné hodnoty do všeho -> místo detailů se vypíše "Všechny odolnosti", oprava bugu Magického roucha)
- potlačení zprávy o ukončení efektu, pokud je efekt nahrazen efektem stejného typu a zdroje
- efekt Antimagické pasti (SOESpellInhibitorEffect) má blokovat i modlitby, přidána zpráva pro kouzelníka/kněze pokud jsou jeho kouzla/modlitby zablokovány

Modlitba Magické roucho:
- kněz bez róby -> průhledné roucho
- kněz v róbě -> neprůhledná róba stejné grafiky + oprava funkčnosti

SVN 3486-3513, bylo restartováno:
[Whitey]
AdvancedVendor:
- upravené logování důvodů smazání vendora
- vendor kterého dva měsíce nenavštívil majitel nebo spolumajitel bude smazán
- opravena hláška o tom za kolik dnů nezaplacený vendor uteče
- resetovanému vendoru (např. ruční propuštění) nebyl občas vynulován majitel
- upraven "útěk" nezaplaceného vendora (vendor bude smazán, dosud jen propuštěn)

PlayerVendor:
- upravené logování důvodů smazání vendora

Vývěska na zakázky, Zakázky:
- oprava pádu při nezdařeném doručení předmětů ze zakázky
- opravy doručení předmětů a odměny ze Zakázky použité na vývěsce

Ostatní:
- opravy chyb nasekaných v úpravách odlogování petů a mountů
- oprava generování Flakónků pro výrobní test (GM má otevřený gump sviku a poklepe na svitku znovu)
- podpora pro generování náhodných svitků
SVN 3515-3524, bylo restartováno:
[Whitey]
Mantis, bug1358:
- minioni (netamovatelní peti NPCček) se smažou jeden den po smrti majitele

Toulec:
- změna pozadí zvoleného střeliva na méně vtíravé
- při vložení prvního střeliva je automaticky zvoleno pro střelbu
- při hledání náhrady střeliva se bere pouze základní střelivo (tj. pokud vystřílíte jakékoliv šípy, automaticky se zvolí pouze jasanové šípy)
- možnost navolit jen pár ran daným střelivem (pak se střílí opět původním)
- po najetí na grafiku střeliva v gumpu se zobrazí popis střeliva
- refresh gumpu toulce po výstřelu do terče

Ostatní:
- síla Výbušného šípu je ovlivněna jeho kvalitou
- perk Znalost zbraní pomáhá i při výpočtu požadavků skillů na zbraň (dosud jen při určení zásahu)
- přetypování FlamingArrow z BaseAmmo na Arrow (= oprava bug1394)
- přidána kontrola zda NPC může dojít na pole, kam bylo posláno pomocí povelu "jdi"
- pokud zbraň nemá definici grafiky výstřelu, použije se definice ze střeliva (pro správnou animaci výbušných šípů)
- obarvení hlášek o neznalosti, nebo mistrném ovládání zbraně při nasazení
- drobná úprava příkazu [setruler ([setruler jmenoregionu = nastaví ruler regionu bez nutnosti zacílit zem)