Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[Whitey]
Přeskriptována pra-skripta ohledně pokut:
- připomenou se vám pokuty povalující se po světě
- smažou se neplatné pokuty povalující se po světě
- pomocí Zákoníku lze zobrazit seznam trestů provinilce a editovat je (vč. mazání, přístup z Administrace trestů a oznámení)
- opraven systém vězení a oživení (po oživení vás hodí do nejbližšího vězení, které vás má věznit)

Po restartu prosím o testy zejména útěků z vězení.
[Whitey]
- modlitba Sanctuary nebere svíčky vysvěcené na Svatý symbol
- příkaz [ImBlind = refreshne vám list viditelnosti (opatření k bugu s neviditelnými postavami)
- oprava zjišťování vládce z domovního regionu
- oprava pojmenovávání domovních regionů

Zákoníky:
- oprava registrací a mazání pokut, zejména těch neplatných
- oprava sdílení práva mezi vládci (nefungovalo; pokud vládci sdílí právo, můžou vás v jednom městě zavřít za trest z jiného apod.)
Pozor, při testech jsem viděl celkem dost Goren-Zarských trestů (tj. z trpasličí svatyně), tak bacha na stráže v Isharu (sdílí jejich právo) a nedivte se!
- oprava a úprava zobrazování trestů v Administraci (zobrazují se i tresty od ostatních vládců)
- oprava uvěznění po oživení (proběhne pouze pokud jste byli ve vězení zabiti)
- oprava propouštění z vězení (nefungovalo vždy)
- oprava posbírání věcí z těla které je ve vězení
[Whitey]
- optimizace skript
- úpravy a opravy skript
- úprava funkce rozpoznání protivníka u strážného (posílena funkce WhiteListu apod.)
- peti (vč. jízdních a nákladních) už nejsou imunní vůči útokům, ale neměli by se rozbíhat za útočníkem (prosím o testy, testy koordinuje Sokar)
- NPC by nemělo napadat zvířata na farmě, pokud se na farmě nenachází (střelba skrz plot apod.)
- úprava chování vlasů a vousů při restartu, hlaste případné ztráty jednoho nebo druhého (+ situaci, zda jste byli mrtví apod.)

Zákoníky:
- do uznávání práva přidáno i sdílení black a white listů
- příprava pro teoretické "hráčské stráže" (v budoucnu bude moct být strážným i hráč)
- mazání splněných pokut starších než měsíc (defaultně je musí prokliknout a tím ukončit provinilec, ale některé jsou fakt staré - např. ty Goren-Zarské)
[Whitey]
- stráže nebudou napadat NPC s bojovým režimem "Agressor" (bojuje jen pokud na něj někdo zaútočí), pokud s tímto NPC nikdo nebojuje
[Whitey]
- úprava vzhledů a funkčnosti výrobních návodů, knihy na návody a nákupu návodů
(opravy vzhledu, přidání barevných obrázků, příprava na opravy a upgrade výrobního systému)
Po restartu prosím řemeslníky o testy.
[Whitey]
- oprava zdvojeného výrobního postupu Vervinitu (chyba odhalena díky práci na novém systému)
- oprava připsání AFK trestu zastavených zkušeností (v některých případech nedošlo k uložení doby trestu)
- opraveny přístupová práva v Administraci skupin (Zákoník - kdokoliv mohl upravovat přístupová práva, nyní pouze vůdci)
- přepracování gumpu Administrace skupin (pro výběr práv použito nové DropMenu, úprava funkcí buttonů)
- úprava GM oznámení ve hře o rasová omezení (lze nastavit kterým rasám se zpráva neukáže, jde spíše o antispam než utajování informace)
- oprava zobrazení surovin v návodech
- dveře na farmě kde propadnul nájem se odemknou, zruší se hráčem umístěné zámky (ale stále jsou "zaseknuté" dokud není farma znovu pronajata)
[Whitey]
- na čisté svitky lze psát zprávy (dvojklik pro psaní; pro zapečetění svitku použijte list Rudolistu)
Revidován růst vlasů a vousů, kompletně přepsáno.
[Whitey]
- úprava psaní na svitky (popsané svitky nepůjdou použít pro výrobu, Rudolistem zapečetěný svitek dostane fialovou stužku)
- nový příkaz "[ObsolventChar off" pro vypnutí automatického mazání postav nízkých levelů ("[ObsolventChar on" pro opětovné zapnutí)
- oprava chybného zapisování AFK (opět - AFK dávalo delší trest než mělo, v závislosti na počtu postav na účtu)
[Whitey]
- přepracování vlivu Alkoholu na postavu
- přepracování nádob na nápoje (bugy s hmotností)
- přepracování Zakázky (bug s hmotností)
- úprava plnění Zakázky, při zacílení kontejneru si z něj nabere sama požadované věci
(kontejner musíte mít u sebe; prohledává i kontejnery v kontejnerech; nedoporučuji cílit kontejnery kde máte věci které nechcete aby se staly součástí zakázky!)

Při testech nápojů prosím pozor: Nádoby nemají definované vlastní hmotnosti, pouze jejich prázdná podoba. Tzn. pokud naplníte nádobu která prázdná váží 2 kameny jednou deckou vody, klesne vám váha o 2 kameny. (nádoba bude vážit 0.1 kamene za tu decku a nulu za základ) Situaci v brzké době napravíme opravením hmotností všech typů nádob na hmotnost jejich prázdného typu.
[Whitey]
- kvalita má vliv na opotřebení věcí (podprůměrné se ničí rychleji, nadprůměrné pomaleji)
- zvýšení rychlosti opotřebení zbraní a zbrojí (pokud nejsou ošetřeny patřičným olejem nebo lakem, ničí se stejně rychle jako ostatní věci; ošetřené se ničí stejně pomalu jako dosud)
- úprava grafiky popsaného svitku (WritableScroll)
- oprava identifikace třísek
- oprava hráčského přístupu ke gumpu vyhlášení voleb
- oprava nefunkčních defaultních trestů Zákoníku
- oprava chyby při použití stackované věci s porcemi, zrušení stackování načatých předmětů
- opravy pádů (nastavení popisu NPC, práce se skupinami v Zákoníku/Ruleru)
[Whitey]
- Zbrojířský lak (ArmorEmanel) ošetřuje i kostěnou zbroj
- účinek ošetření lakem nastaven na 6 hodin (jako u ostatních prostředků)
- zda je zbroj/zbraň ošetřena se zobrazí v jejích vlastnostech
- opraven vliv kvality na parametry zbroje (opomenuto v CS2.5)
[Whitey]
Úprava opotřebení zbraně a zbroje podle typu zásahu:
(toto je kompenzace za zvýšení opotřebení zbraní/zbrojí na úroveň ostatních předmětů)
- při plném/kritickém zásahu se ničí zbraň i zbroj normálně
- při částečném/odraženém zásahu je šance poškození zbraně/zbroje snížena na polovinu; pokud dojde k poškození štítu, zbroj už se netestuje (=zásah je vykryt štítem, ne zbrojí)
- při minutí se nepoškozuje zbroj ani zbraň

Vrácení vlivu štítu do resistence poškození, lazení zbrojí:
- způsobené poškození je sníženo o parametry štítu (hodnoty se nesčítají, nejprve se redukuje zbrojí, pak štítem, nakonec přirozenou resistencí)
- úprava testovacích hodnot zbrojí (mírné snížení nejvyšších hodnot lepších zbrojí, byly opravu moc velké)
[Whitey]
- oprava pádů po použití oleje (celkové přepracování skript použití olejů/laků na předmět)
[Whitey]
- kouzla s více sesílateli (tzv. zaříkávání)
[Whitey], většinou debug nebo starší sliby:
- tlačítko pro zrušení nájmu v gumpu Nájemní truhly
- ošetřena dostupnost věcí v cizím batohu (trhání listů z knihy s návody v batohu zvířete apod.)
Prosím o test okrádání, zda po této úpravě funguje - pochopitelně po restartu
- výrobní kontejner při zničení vysype svůj obsah (stejně jako jiné kontejnery)
- nádoby tvrdí že jsou prázdné až když jsou opravdu prázdné
- zbrojní olej se stackuje
- stopování neukazuje nadále tlačítko znovunalezení stopy když je zcela ztracena
[Whitey]
- oprava nejnovější chyby interakcí
- upraven a opraven způsob platby nájemného do truhly (tlačítko v gumpu vkládá po jednom nájmu a nemizí, už není nutno vhazovat přesné částky, lze vhazovat i moc velké - zbytek bude vrácen)
- opravena první splátka a vracení nájmu (bug, první měsíc teď byl zadarmo a první nájem se vložil do truhly na další období; nově je také částka za nájem konzumována vždy na začátku nájemního období)
- opraveno odstoupení z pronájmu domu pomocí tlačítka Nájemní truhly (nefungovalo správně u domů)
- úprava při odstoupení z nájmu domu, pokud jsou spoluvlastníci (nájem přejde z odstupujícího na prvního spoluvlastníka, bez mazání itemů; lze použít i k předávání domů)
- oprava přepínání grafiky nájemní truhly (zlaté pasky = pronajato, šedá = volná; bug že se v některých situacích nepřepnuly)
- úprava vkládání itemů k hráči (ještě asi neřeší problém padání rudy na zem, ale přesto prosím o test)
- úprava zacházení s addony při vložení do kontejneru (vícekusé itemy jako je drátenický stůl apod., možná přestanou mizet)
[Whitey]
- upraveno opotřebení stackovaných předmětů: při opotřebení dojde k oddělení poškozeného předmětu z hromady (bug paklíče a jiných)
- upraven uvazovací sloupek (bug se stackovanými lany)
[Whitey]
- drobné práce pro RT
- NPC velikosti A0 (drobná zvířata) nemůžou útokem způsobit víc než 1 dmg
[Whitey]
- oprava bugu spotřeby stackovaných předmětů s dávkami/porcemi