Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[Whitey]
- oprava pádů ve Stopování (2 různé pády)
- oprava pádu v BuilderContaineru (Stavební truhla)
[Whitey]
- nové WoP "Nore" na začátku kouzelné formule značí že se bude kouzlit bez reagencí
(např. Igni Matt Pyro Rhea = fireball, Nore Igni Matt Pyro Rhea = fireball pouze za manu)
- reagence pro kouzlo se hledají v celém inventáři postavy (dosud pouze v hlavním batohu a váčku)
Prosím o testy.
[Whitey]
Úpravy:
- zvýhodnění farmáře při výpočtu šance pro předávání tvorů chovatelných na farmě (perk Chovatel místo Porozumění zvířatům, plná hodnota Znalosti zvěře místo 1/2 + Ochočování)
Funguje pouze u tvorů chovatelných na farmě. Pokud má oba perky/skilly, počítají se vždy výhodnější hodnoty.
- změna najmutí domu (domovní cedule nebude nikdy vidět, gump nájmu po doubleclicku nebo vhození peněz na bednu)
Opravy:
- úprava předávání zvířat: na bojová jídní zvířata také musí být Znalost zvěře = level tvora (předtím chybně jen na nejízdní)
Bojové zvíře = je schopno útočit, bránit nebo hlídat; technicky FightMode.None = nebojové zvíře
- oprava padání soli při stacknutí drceného ledu (při stacknutí padala z ledu sůl)

[Geo]
- úprava bestiáře pro zadávání vzdálenosti na kterou vás NPC vidí.
Mimo jiné tak může vzniknout zmije která po vás vyjede až když na ni "šlápnete" apod.
[Geo]
- Úprava lodě (pro mass-transport),
- Drobnost pro konstruktor ItemListu
- Zavedení vlastnosti ActivationRange (vzdálenost, na kterou NPC začne reagovat na postavy, pokud je v klidu)
- Rozšířené nastavení NPC v Bestiáři
- Bestiář
- Počasí

[Whitey]
- Oprava chyby ve vzorci stopovani
[Whitey]
- oprava nespotřebovávání reagencí u kněze (jen oprava bugu, zatím nemá efekt podobný WoP "Nore")
[Geo]
- Možnost nastavení regionu jako ARKTICKÝ (aktuální dopad: vždy tam sněží, bez ohledu na roční období)
- Avatar na postavě hráče (v properties AvatarUrl)
- Ošetření zadávání nového kouzla v Bestiáře (pro Marinu)
[Whitey]
- oprava opotřebovávání stacknutých věcí (smazání celého stacku, např. při opotřebení šperháku)
[Whitey]
- změna způsobu určení volných skillpointů ze statického na dynamické (mělo by řešit reset i ruční snížení/zvýšení skillu od GM)
- umožnění resetu skillů (gm příkaz "reset skill")

Poznámky resetu skillu na postavě:
Reset je na vlastní nebezpečí.
RT nemá žádnou povinnost nahrazovat případné ztráty nebo řešit vzniklé problémy.
Reset (jakýkoliv) není samozřejmostí, není to náprava pro "dal(a) jsem si 1 bod jinam".
Jeho použití je logováno a vhodnost použití je na úvaze GM.
Doporučuji otestovat na méně důležitých postavách.
[Whitey]
- trénovatelné skilly se nepočítají ve výpočtu použitých skillpointů (oprava chyby)
- při resetu skillů se neresetují trénovatelné skilly
[Geo]
- Ošetření na počet volných bodů do učení rovno 0
- Před přihlášením k výuce dojde pokaždé k ověření počtu volných bodů.
- V případě chyby dojde ke korekci použitých bodů dovedností jednou za 5 minut.
- Oprava chyby přidělující téměř neomezený počet bodů do dovedností při vyučování
- Po ruční změně dovednosti dojde před započetím výuky k přepočtu volných bodů do dovedností.
- Úprava zobrazování zpráv po přihlášení (smazání zpráv, které již byly zrušené )
- Skillcap Necromancy 100 pro kněze Moradinova
[Whitey]
- oprava dnešního pádu
- oprava ukládání defaultního trestu za vraždu nebo napadení
[Geo]
- Změna definování předmětů pro RestoreContainer (otestovat je nutné i zadávání předmětů v Bestiáři)
- Útok na NPC zvýší jeho pozornost (pokud byl v "klidu" a měl nižší ActivationRange, šlo jej z dálky ostřelovat - nyní z "klidu" přejde do "hlídkování" a bere se PerceptionRange)
- Rozšíření možnosti RestoreContaineru o smazání předchozího obsahu při obnově (pokladu, výbavy, atp.),
- Doplnění popisků do editace seznamu předmětů (tooltipy do itemlistů)
- Informace o resetu serveru (pro web a fórum, aby korektně informovali v případě, že se provádí restart)
[Whitey]
- oprava pádu (rozšíření AI Impish)
[Geo]
- Pro GMka: [GO location - úprava pro podporu sdílených (public) a vlastních (private) lokací
- Implicitní nastavení AdvancedBehavior.Upset pro všechny definice NPC (lze později zrušit = odškrtnout volbu Upset v seznamu)
- Úprava chování rozbalovacího seznamu v Bestiáři
- Úprava AIAdvanced kvůli sochám (předměty, co mají vypadat jako NPC v životní velikosti, tvoří se právě umístěním NPC bez inteligence, aby se nehýbalo, neotáčelo, neútočilo, atd.)
-- Drobná optimalizace kódu kvůli přehlednosti
- Úprava Lovu v interakčním systému kvůli variantám, které nefungovaly, a zajištění stropu úlovků u neošetřených interakcí (max. 22000)
- Ošetření chyby po resetu perků - pokud je perk v liště perků, šel použít. Nově v liště zůstane (záměrně), ale použít nelze.
- Vyhození resetovaných perků během resetu z lišty perků (a obnovení lišty, aby se změna okamžitě promítla)
- NPC s AI Berserk nebudou mít implicitně AdvancedBehavior.Upset (tzn. jakmile na někoho začnou útočit, neradi se ho pustí)
[Whitey]
- oprava množství nalezených černých perel a pavučin
- ošetření pádu a přidání debugové hlášky u stopování podle licence
- správná oprava stopování

Uprava prikazu [ViewEquip
- alias "View"
- pri zadani serioveho cisla (lze i v hex. tvaru) ukaze primo zadany predmet
- zpristupneni property BankBox v StoreItemu, aby mohl být zjštěn a zpřístupněn pomocí "ViewEquip"
- úprava parametrů střelných zbraní

[Geo]
- Definice zbrojí pro CS3
- Výbuch a smazání zažehnuté náplně
- Příprava pro novou tabulku zbrojí dle Kainova návrhu
- Oprava EnergyTrap, FrostTrap a náplní do nich. Oprava stackování pro vyrobené náplně
[Geo]
- Oprava problému s pokusem o oživení, pokud je tělo smazané
- Možnost v profilu si nastavit Avatara
- Možnost pro GM nastavit interval, po kterém se má vyšperhaný zámek znovu zamknout (ReLockInterval)

[Whitey]
- omezený přístup do databáze předmětů pro vybrané hráčské účty
- příprava změny systému neviditelnosti (kouzla i plížení)

[Stig]
- Rozměry obrázků v novinkách na webu se zmenšují na cca polovinu šířky stránky (pokud je potřeba) a jsou klikatelné (odkazují plnou velikost do nového okna).
- Příspěvky kompletně OOC (celý text příspěvku v tagu ooc) se v RP novinkách nezobrazují.
- Oprava chyby v hlavičce webu, která působila problémy s některými operacemi (registrace, přihlašování).. pokud vám nešla registrace nebo vás stránky automaticky odhlašovaly, mělo by už být vše v pořádku. Omlouvám se za případné komplikace.
[Whitey]
Pokračování příprav úpravy neviditelnosti&skrývání:
- úprava detekce světla o parametr Z (v poměru 1:20 k ose x/y)
- rozšíření hledání světla u postavy (pro případ změněného layeru zdroje světla)
- úprava kódu detekce osvětlení postavy a itemů
- okomentování třídy LightOn (detekce světla)
- úprava kódu vyhledávajícího předměty na postavě (úprava na využití Geovo inteligentnějšího kódu, možnost omezení vyhledávání pouze na vybavení)
[Whitey]
- oprava pádu 5.7. (CombatTimer, ošetření NPC bez AI)
- oprava pádu 5.7. (PenaltyNote, moc velké hodnoty v délce trvání pokuty)
[Whitey]
- upravené plížení a věci s tím související (doposud chybí ošetřit NightvisionEffect)
- upravené BuffInfo (odstraněno nepotřebné uložení efektu)
- upravené výpočty osvětlení postavy
[Whitey]
- kuchání plotice dá Maso z Plotice (zatím ale není využití!)
- oprava vzniku podmínky neviditelnosti při plížení (neviditelnost se nevytvářela pro NPC která k vám přišla, jen pro ty co byly kolem vás při vzniku plížení)