Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[Geo] Úpravy na pathfindingu (zohlednění poškození do rychlosti chůze)
[Whitey]
Zákoník - usvědčení pachatele. Občané města mohou pomocí Zákoníku podávat oznámení trestné činnosti. Pokud jich je dost a jsou přesná (počítá se 1/2 IQ nebo Všímavost, podle toho co je víc) pak může Starosta nebo Velitel stráže vystavit pachateli pokutu bez toho aby ho musel sám stíhat.
[Whitey]
Zákoník - vztahy mezi městy:
- přátelství (stráže se nebijí)
- sdílení trestů (stíhají vás za něj i tam)
- sdílení občanství (můžete být považováni za občana v spřáteleném městě)
- sdílení rady (starosta v jednom městě platí za starostu i v druhém atd.)
Řeší vazalský vztah Vilhelmovic (aby rada Isharu mohla zasahovat ve Vilhelmovicích, aby se stráže nemlátily atd.), pravděpodobně vyřeší i mlácení stráží mezi sebou.
[Geo]
Oprava chyby shazující server při manipulaci při obchodování s vendorem
Oprava kritické chyby shazující server (souvisejici s perky)
[Geo]
Přidání možnosti omezení za level (RequiredLevel, Levelcap) na teleporteru
Podrobnější výpisy při přemývání hlíny ohledně šance na růst dovednosti Hornictví
Opravena chyba při modlitbách shazující server
Opravena chyba ve strážích shazující server
Opravena chyba při opakovaném rozpoznávání rostliny (při úspěchu) shazující server
Opravena chyba při náhledu na podepsaný předmět shazující server (pokud byla postava, která předmět podepsala, smazána, nebo došlo k jiné chybě)
[Whitey]
- přidán a aktivován debug ohledně kvality úrody ve farmařině
- úprava a zprovoznění perku Zahradník (MasterFarmer) (popis perku na fóru upraven)
- pokus o odstranění duplikace džbánů Razorem
[Geo]
- Opraven příkaz [PERKY (zobrazení aktuálního stavu perků postavy),
- Opraveno učení perku (chyba u některých postav, kdy nešlo naučit několik perků)
- Rozšířen příkaz [SETPERK o možnost učit/odnaučit postavy hráčů zvolenému perku (upravuje počet volných perkovních bodů)
- Opraveny chyby v pronájmech, způsobující pád serveru
- Rozšířeny možnosti nájemní truhly o informaci, že po ukončení pronájmu bude dům zabaven (pokud je tak pronájem nastaven)
[Geo]
- oprava mojí chyby, způsobující zacyklení skript

[Whitey]
- oprava bugu s kvalitou vypěstovaných surovin, vypnutí debugu ve farmařině
[Whitey]
- oprava drobného bugu quickbaru na perky (zdvojoval se po přidání perku)
- úprava najímatelného vendora - majitel může použít obchodní gump k přesunům zboží (zadá nákup/prodej, který se provede, ale neplatí za něj ani peníze nedostane)
[Whitey]
- Sjednocena kvalita "Dobrá" (neměly by se u vendora objevovat dvě různé "Dobré" kvality, možná bude potřeba smazat list a zadat znovu ceny u playervendorů)
- upraven drop itemu na playervendora - pokud zná cenu itemu, ale ne se současnou kvalitou, nechá stanovit novou cenu
[Geo]
Příkaz [SetStatue,
Skripty potřebné pro získávání nového těla,
Antimagická past
Roj včel nesmí útočit na GMka,
Útok na stráž musí vyvolat potrestání (např. hozením bomby, kouzlem roj a podobně)
Ošetření drobné chyby

[Fredy]
Systemove upravy v IS

[Whitey]
- oprava trestu IgnoreHim v gumpu vendora (musí se zkontrolovat owner)
- úprava gumpu vendora, pokud majitel manipuluje se zbožím (jen texty gumpu)
[Fredy]
Rozšířené zpracování chyb v IS jako příprava pro editor interakcí
Oprava příkazu UseWorldObject
[Fredy]
Oprava gumpu pro vyber interakci
Oprava serializace SoundEmitor
Oprava aktualizaci interakci z SVN
Upravy systemu page. Zprovozneno oboustranne posilani zprav v ramci page i pokud jste offline.
[Whitey]
- Oprava zadávání cen (problém s kontejnery apod. při přetažení na vendora)
- Úprava vendorských gumpů (řazení sortimentu podle abecedy, zvýranění prodej/nákup v gumpu nastavování cen)
[Whitey]
- oprava vendorského gumpu (chyba napáchaná řazením výrobků)
[Fredy]
Oprava padu v HunterQuests
Moznost pres prikaz Say v IS rict neco na urcitych souradnicich (pro pripad, ze je NPC neviditelne)
Pridani parametru ShowAlways k prikazum Say a Emote v IS (pro vytvoreni NPC, ktere mluvi i hidnute)
Oprava v nacitani lokace v interakcich (kompatibilita se starsimi interakcemi)
Oprava v craftsystemu
Upravy pro komunikaci komponent s novym klientem, odesilani packetu

[Geo]
Úprava opotřebovávání předmětů - příprava pro opotřebovávání časem, opotřebovávání předmětů a výrobních kontejnerů
Vyhození komentářů ze skriptu
Serializace hodnoty Frozen (aby se dalo zmrazit NPC)
Ošetření na vložení předmětu do přetíženého Mobilu v Internal mapě
Možnost NPC fungovat jako priest (duchové jej pak vidí, NPC vidí duchy...), pokud má nastavenu AI_Healer
Možnost "rozseknutí" NPC - to se zduplikuje s polovičními životy, originál ustoupí stranou a kopie taky
Rozseknutí slimáků a hub
TargetTransfer na odlogovací panenku
Antimagická panenka nepůsobí na GMka
Vložení zlatého dungu do cesty k Aovi

[Erlin]
Podpora pro pluginy na MWClientovi.

Vse bude funkcni po rannim restartu serveru (snad)
[Whitey]
- finalizace vendorů/playervendorů (přidána možnost definovat skupiny zboží)
Byla provedena systemova uprava tykajici se noveho klienta a zobrazovani natezene rudy v okne se sledovanim zasob. Tato uprava vsak muze mit vliv na jine systemy sveta, proto prosim jakekoliv problemy se zobrazovanim itemu v batozich nebo jinde, ci jejich pouzivani, hlaste.

Erlin Edit: týká se pouze nového klienta, na starém zustává všee při starém
[Fredy]
Uprava prikazu CreateItem v IS aby akceptoval parametr Target, kterym se urcuje, kde se predmet umisti
Zakladni funkcnost pro editaci interakci
Zruseni Partial interakci (nebylo vyuzivano a je treba vymyslet to jinak)
Pridani noveho batohu hraci, ktery se ozivuje je Aa, pokud ho nema

[Geo]
Pokud postava přechází mezi regiony se shodnou hudbou, neposílat znovu packet s hudbou.
Poškozování výrobních nástrojů a výrobních kontejnerů během výroby, nebo těžení.
Zobrazení informace, kolik peněz bylo vloženo do nájemní truhly, pokud se jedná o opakovaný nájem (musí být povoleno na domku).
Výtahy mohou převážet i předměty (stačí předmět položit na výtah, o zbytek se postará příroda)
[Whitey]
- zrušeny zámky v návodech na zamykatelné kontejnery
- nově vyrobené kontejnery nebudou mít zámek
- opraveno vkládání výrobního skillu jako obtížnosti do zámku (zůstával defaultně 80)
- opravena "Skříňka se Zásuvkami" (předtím Trpasličí truhla, nefunkční)

Prosím o testy výroby a vkládání zámků.
Pozor, klíč k zámku je potřeba přiřadit PŘED vložením zámku do truhly!
Pozor, oprava je platná pouze pro nově vyrobené kontejnery a zámky!