Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
OOC: Nedávejte prosím "bugxyz" do hranatých závorek, objevilo se to tu jako nová zvyklost a ty závorky jsou tam jednak zbytečné a druhak si s nima filtr neporadí (začátky a konce tagu).. Biggrin Tedy pokud je to potřeba, tak si s nima poradí, ale to mi kdyžtak řekněte a já to nějak upravím. Pokud jde čistě o vizuální záležitosti, pak to lze řešit těma filtrama bez nutnosti psát systémem používané znaky pro tagy.
[Whitey]
bug863 - zvracení způsobené Smradlavým oblakem blokuje protiútoky
bug864 - gump s perky by nadále neměl zobrazovat dokončenou výuku perku
bug868 - dvojklik na bankéře otevře bankovní gump
bug853 - změna systému výpočtu poškození pro zápis kořisti na licenci, poškození peta/summona se přičítá k poškození od lovce
- zablokování reakce na kontextové menu Bankéře, pokud má být hráč Ignorován (forma trestu z pokuty)
- licence pro zápis kořisti se hledají i mimo hlavní batoh (ve váćku u opasku apod.)
- oprava pádu 17.4.
- úprava konfigurace XPFA (mág, XP za psaní svitků)

[Geo]
bug862 - rozšíření možností obnovování pro RestoreContainery
bug861 - Zrušení názvu "Předmět"
- ošetření na 1-NOTHING (nepojmenované předměty)
- změna (navýšení) nosností pro železné bedny.
- zapracování možnosti smazat postavu pouze ve hře (vstupem do "portálu na věčnost" u Ao)
- podpora pro vstup do světa v závislosti na rase a nově i povolání postavy
- zapracování kontextové nápovědy (tooltipu) na obrázku předmětu v gumpu obchodníka (starý obchodní systém)
- Oprava tooltiptextu na GumpItemu
- podpora serializování kontextové nápovědy do řetězce (pro gumpy), možnost využít jako tooltip kteréhokoliv elementu gumpu
- hráč může učit perky, které umí, až do úrovně perku učitel (není už omezen vlastní úrovní učeného perku)
[Whitey]
- v definici dechu NPC lze zadat zápornou hodnotu = léčení
bug849, propojení gild a Loveckých vývěsek:
- zářezy za licence se počítají i pro gildu (pokud je hráč ve více gildách, tak pro tu která má nejméně)
- výsledný level signetu je počítán z počtu zářezů na signetu + součet bodů vśech gild kde je lovec členem
- počet gildovních zářezů každých 24h klesne o tolik bodů, kolik má gilda členů (vždy min. o 3) pozn. gilda si na rozdíl od lovce musí svou "pověst" udržovat
- Lovecký signet zobrazuje počet zářezů garantovaných gildou

- přeskriptovaný systém uniforem, testovací verze

[Marina]
- pasti zraňují více lidí na jednom poli, pokud jsou tak nastavené
- viditelné pasti (sekery ve zdi, atp) na sebe při úspěšném testu hráče upozorní textem, který se nad ní objeví (podobně jak se zviditelňují pasti neviditelné)
- 4 nové úkoly pro nováčky v Isharu u fontány (je třeba otestovat)
[Whitey]
- oprava chyby blokující kompilaci nových skript (včerejší skripta zatím nejsou aktivní, budou až po restartu)
- oprava dočasného propojení starého systému gildovních uniforem na nový (konkrétně ošetření editace a mazání gildovních uniforem)
[Whitey]
bug860: Úprava zvýšení XP za partu
- pro bonusové XP musí být člen party do 30 polí od vůdce
- pro bonusové XP musí být vůdce party do 30 polí od nadpoloviční většiny členů
bug873: přepracován MultiLineTextEditor (např. psaní zprávy na svitek) na něco uživatelsky přívětivějšího
bug787: úprava přístupových práv starosty/vůdce, pro objekty přiřazené pod jeho vládu je počítán jako majitel
bug470: rozšíření ochrany zvířat na farmě i na obyčejný útok (dosud aplikována jen na pokus o porážku sekáčkem)

- peníze při zrušení nájmu jdou přednostně majiteli, pokud není majitel pak tomu kdo nájem ruší (např. starosta)
- přidána GM výjimka při určování vlastnictví pronajímatelného objektu
- oprava zabezpečení/uzamčení předmětů v domě (předmět mimo dům již nespadá do seznamu k vystěhování, zvednutí předmětu ruší jeho uzamčení/zabezpečení)
- logování zabití systémových NPC (stráže, bankéři, skladníci, vendoři)
- změna logování udělených trestů (chyběl podstatný údaj o oběti, např. pro dohledání zabití stráže, útoky omylem, řešení ne-PvP stížností apod.)
- opravy pádů

- přidán test stavu rostliny (zavlažení atd.) po použití Zhouby, Hnojiva, zalití nebo okopávání, bez nutnosti na rostlinu kliknout
- změna frekvence automatického testu stavu rostlin na poli (z 50 na 25s, pokud je na poli přítomen hráč pak 2,5s)

- úprava textů při prohlížení pole (správné texty s ohledem jestli už je něco zasazeno atd.)
- plný popis předmětu (např. vyvolaný kontextovým menu) se zobrazuje v gumpu
- rostliny na poli zobrazují popis z Herbáře, pokud nemají vlastní (neplatí pro rostliny uschlé před totuto změnou)
[Geo]
- možnost upravit individuálně některé vlastnosti zbraní (pro GM)
[Marina]
- síla lektvarů je závislá na jejich kvalitě
- základ turnajových zbraní a jejich testování
bug886:
- Vyrovnávací koeficient šancí na útok/obranu nahrazen bonusem (zohledňuje více rozdíl šancí, než jejich poměr),
- Vyrovnávací bonus se nově nepočítá do šance na kritický zásah/obranu,
- Změněn vliv úspěšné obrany na rozsah uděleného zranění (mělo by podpořit rozmanitost hodnot, nemělo by ovlivnit statistiku).
[Geo]
- Zvýšení maximálního počtu šípů, které postava zvedne ze země automaticky, z 5 na 49.
- Ošetření, aby nešlo v interakci odevzdávat předměty neúplné
- Řešení postihu ke všímavosti za očarovanou helmu (se všímavostí +X%)
[Geo]
SVN 667
- Podpora pro comboboxy v serverových gumpech,
- Rozšíření multi-line editoru o možnost vkládat enter a tabulátor,
- Zrychlení savu (teoretické),
- Zvýšení výtěžnosti XP o 100% (změna koeficientu výpočtu z ceny zakázky z původního 1:20 na 1:10),
- Sample: kombobox v Bestiáři (velikost postavy: A0, A, B, C, D)
- XPFA za identifikaci a sběr byliny
- Ošetření proti vyvolání OnTick u stopnutého timeru
- Předělání Bounds.bin na Bounds.XML,
- Podpora MW grafiky v ItemBounds.
- Možnost přerušit kopání pokladu a vrátit se ke kopání po vymlácení spawnu
- Úprava multiline text editoru.
bug895 - Oprava pádu
bug900 - opravy v GO gumpu,
bug826 - tooltipy místo klikání na políčko

[Whitey]
SVN 665
- Rozšíření logování úprav trestů v Zákoníku
[Whitey]
SVN 669
- oprava očarování (bug se zaseknutím po první runě)
- úprava poškození z vybuchující runy při očarování (runy ohně, chladu, energie a jedu dávají poškození podle svého elementu, ostatní drtivé, cílem je vždy spodní část těla)
- oprava pádu po editaci uniforem

[Geo]
SVN 674
bug888 - předělání systému dočasného zbarvení kůže (efekty kouzel, omráčení a smrt)
bug675 - Nastavení layeru dynamicky vytvořeného předmětu štítu napevno
bug910 - Zákaz výuky zrušené varianty perku (ExplosivesMastery)
- Nový atribut ItemBase označující třídy sloužící jako základní pro nové předměty (přidané pomocí ID),
bug675 - přidání nových předmětů pomocí ID, vytvořena třída pro štíty (ShieldTemplate),
- Opravy chyb znemožňujících za určitých okolností spuštění serveru (na ostrém nenavozeno)
[Whitey]
SVN 678
- ošetření (zrušení) reportu předání předmětu mezi NPC (např. při stacknutí vajec v hnízdě)
- oprava chyby ve Smyslech (přeskočená hodnota ve flag-enumu dělala ve smyčkách problémy)
- automatické přidělení perku Znalost výbušnin, nebo vrácení bodů při dosažení určitých úrovní dovednosti Alchymie
- úprava definic perků pro plížení (ještě bude nutno přidat je do výuky)
bug531:
- pokus proběhnout skrz neviditelného ho odhalí (zatím platí pouze pro plížení)
bug748:
- použití věci ve vlastním batohu nebo batohu ovládaného tvora nebude rušit plížení
- na otevření kontejneru je nutné použít klasické okrádání (tj. obyčejné otevření plížení zruší, snooping ne)
bug719:
- opraven bug s špatným výpočtem úrovní světla při plížení (nočním viděním apod.)
- opraveno mluvení při plížení (věta se nezobrazovala)
- opraveno aktivní používání Všímavosti na odhalení plížících se postav (nezapočítával se bonus k hledání)
- odhalena a opravena chyba zvuku kroků když cíl nevidím (byly slyšet kroky neviditelných)
bug829:
- betaverze přepracovaného systému plížení (detaily viz. Mantis)
- zapracování perků pro plížení, výběru perků zdarma
- POZOR, pokud si nevyberete své dva perky zdarma nebo nenaučíte potřebné perky u učitelů, nebude vám plížení fungovat!
- v rámci změny významu perku Nenápadnost (ImprovedStealth, viz. Mantis) povoluji jeho reset u postav které o to požádají

[Geo]
- vrácení perku "Mistr výbušnin" do oběhu (nejde o duplicitu s Znalostí výbušnin)
[Whitey]
SVN 686
- oprava dnešních pádů zaviněných farmařením
- okopávání rostliny vždy směřuje k optimální hodnotě (aby např. okopávání pro odstranění přebytečné vody nekončilo překypřením půdy pro rostlinu)
- okopávání rostliny má mikroskopickou šanci na odstranění škůdců (1-5% podle dovednosti farmáře)

[Geo]
bug675 - ošetření možnosti odmazání dynamicky přidaných předmětů
bug912 - Použití šperháku na odemčené dveře neresetuje šperhák
bug899 - Jízda na koni a sesedání z koně během kontroly NPC
bug914 - přejmenování perku "Znalost výbušnin" na "Pyrofor" (systémové jméno Pyrophor)
bug826 - Oprava tooltipů ve farmařině
bug907 - Oprava efektu umlčení
[Whitey]
SVN 691
bug829 - upraveny defaultní smysly zvěře na Sluch + Čich
- oprava pádu při výběru cílů pro WhirlwindAttack
- zrušení požadavku perku Kořenář (pouze farmář) pro perk Botanika (Alchymista)
- zvýšení cílové hodnoty okopávání rostliny (z optimální na těsnou hranici překypření, aby okopání déle vydrželo)
[Whitey]
SVN 711
bug920 - oprava/úprava udělování XP za zabití NPC
bug921 - nebyla chyba, odpojení zavádéjící debugové zprávy
- změna defaultních smyslů vodních tvorů na Zrak, Čich, Otřesy
- oprava navázání perku Pyrophor na Výbušniny (navázán chybně na Alchemy)

[Geo]
SVN 701-708
bug838 - informace o jedu na zbrani, pokud postava dokáže identifikovat nanesený jed
bug716 - přiřazení Notoriety vlastníka petovi (tzn. pokud je majitel peta v partě, bude mít pet také barvu party)
bug911 - zapracování perku Ostražitost
bug827 - fix možnosti odstranit škůdce ze zasaženého farmářského políčka + debug zprávy
bug838 - Doplnění informace o jedu na zbraních a šipkách do foukačky
- oprava kontroly limitu summonů
SVN 709-710
- a ktualizace zobrazeného seznamu úkolů při změně stavu questu
- oprava pádu serveru během farmaření

[Marina]
SVN 699
Sperky:
- smazani starych sperku
- predelani dedeni artefaktu (sperkovych), kvuli tomuto mazani
[Stig]
- bug890 - upraveny ceny výrobků černých řemesel a alchymistů v databázi předmětů (ceny použité mmj. v zakázkách a systémových vendorech)
[Whitey]
SVN 715
bug924 - správná spotřeba laku/oleje a látky při ošetření více kusů zbroje/zbraní naráz (zacílení látky na postavu místo na konkrétní věc), úprava hlášek
- oprava Zbrojířského Laku - místo dřeva/kostí ošetřoval při zacílení postavy kůži
- látka se při ošetření zbroje spotřebovává přímo (automatické snížení durability místo standardní šance na opotřebení, méně tak vydrží)
- vylepšena skripta WearOut (opotřebení předmětu)
- změna definice zbraně s tětivou ze "střelná" na "typ zbraně luk nebo kuš" (pro účely natírání Zvláčňujícím olejem)

[Geo]
SVN 714
bug694 - logování příčin smrti
bug839 - bližší popis perku v tooltipech výukového gumpu
[Whitey]
SVN 716
bug918 - jed se konečně započítává do registru způsobeného poškození
[Geo]
SVN 719
- bug931 - oprava chyby, kvůli které se nezobrazoval tooltip nad pěstovanými rostlinami
- Přejmenování parametrů metod Trade.GiveMoney (kvůli samopopisnosti)

SVN 721
- bug839 - doplnění popisků do dialogu pro výběr perku k učení (při najetí myší na tlačítko nebo název perku)
[Whitey]
SVN 726
bug928 - opravy a úpravy vykradatelných kontejnerů

[Marina]
SVN 725
- nové typy pro stráže
[Geo] [Keringer] [Marina] [Radstar] [Whitey] [Stig]
- revize stráží - Ishar
- revize stráží - Cyprona