Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
[geo]
Zobecnění generování popisu naplnění nádoby (aby bylo možné tuto informaci připojit ke kterémukoliv předmětu, i kdyby tento předmět nebyl nádobou),
Ošetření inkrementálního savu na nově přidané typy předmětů,
Perky "Soul Thief" a "Change Identity",
Převody Hashtable -> Dictionary<TKey, TValue> u miningu,
Full save při restartu (příkazem nebo Admin gumpem),
Těla Nemrtvých, Konstruktů a Elementálů nemají zbytkovou životní energii,
Teleporter začleněn do inkrementálních savů,
Zprovozněna Maskovací sada pro Maskování (perk tuláka),
Definice dolů začleněny do inkrementálních savů,
Rozšířeny možnosti definice perků o prodlevu mezi použitím perků.
Provedeny revize perků:
- "Odvracení nemrtvých" (Turn Undead) zkontrolován vzorec na odvrácení nemrtvého : (PriestLevel/UndeadLevel) * perk bonus [15,30,45,60] (OK)
- "Bardské vědomosti" (Bard Knowledge) zvyšuje šanci na identifikaci předmětů o [10,20,30,40] bodů (OK)
[Whitey]
- umožněno vkládání herbáře do knihovny (do té s proměnnou grafikou)
- kopírování svitků do knih, nebo v rámci jedné knihy (pokud u sebe nemáte žádný prázdný svitek)
[Geo]
Bardův perk: Kouzlení pomocí svitků,
Přelogování GMka nastaveno na 3 vteřiny,
Gump "Profil postavy" průběžně zobrazuje informaci o počtu zkušeností (při nárůstu zkušeností dojde k jeho obnovení, pokud je otevřený),
Opraveno kouzlení pomocí svitků:
- pro určení šance na seslání je použita dovednost vytvoření svitku místo magery (bardi nemají magery),
- opravena spotřeba svitků při cílených kouzlech,
- vyslovena formule místo názvu kouzla;
Opravy Maskování (pohlaví postavy v paperdollu ve starém klientovi).
[Geo]
Zvýšena impicitní známka pro hráče, kteří nebyli hodnoceni, z 5 (0xp za minutu) na 4 (cca. 3xp za minutu).
RadstaR: Muzete jasat. kdyz vas nikdo nebude hodnotit, tak preci jenom nejake ty expy ziskate (a pak at si nekdo stezuje, ze GM jsou spatni a na hrace kaslou Smile)
[Whitey]
- oprava AFK gumpu (nelze poslat novou kontrolu dokud stará neskončila)
- oprava pádu v identitách (převleky apod.)
- oprava pádu ve stopování
- zapracování perku "Opatrný řemeslník" CarefulCraftsman (menší opotřebení nástrojů při výrobě, teoreticky i při těžbě)
- oprava opotřebení věcí při výrobě (opotřebovával se pouze hlavní nástroj a kontejner)
- systém opravování věcí (http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=1823)
[Geo]
28.8
Úprava vzhledu gumpu "Přehled žádostí o pomoc" (Pages),
Podpora pro složitější perky typu AnimateDead (možnost uložit dodatečnou informaci do savu, zavolat metodu při deaktivování perku).

30.8
Kouzlení pomocí svitků za pomoci dovedností tvůrce - u VŠECH kouzel!
Úprava mechanismu slučování předmětů rozdílné kvality tak, aby bylo možné jej rozšiřovat + slučování svitků (po dotaze se použijí vždy ty horší dovednosti).
Perk "Rozpohybuj Mrtvé" (Animate Dead).
Možnost definování upkeepu u perků, připraveny možnosti Mana, Stamina a Life Energy.

31.8
Opravy v perku "Rozpohybuj mrtvé",
Dokončen upkeep perku + rozšířena funkčnost o možnost intervalů dle levelu perku.

1.8

Perk "Citové Pouto" (Animal Sense),
Ověřování tříd pro detail o aktivních percích,
Nová vlastnost na postavě (Mobile): BondedFollowers,
Přejmenování HaveFollower -> HasFollower (tak je to anglicky správně),
Možnost ve skriptu dodatečně upravit timeout aktivního perku,
Oprava češtiny (ustájet -> ustájit).

P.S. při oživování mrtvého peta gump obsahuje nepřeložené lokalizované hlášky.
[Whitey]
- oprava manipulace s komponenty výrobních prostředků (při zvednutí nesprávné části stolu, mlýna apod. docházelo k nestandardním situacím)
- oprava nepoužitelných výrobních prostředků ("Tento předmět musíš mít u sebe")
- oprava definování výrobních prostředků které musejí stát na zemi (u stavu, kolovrátku, pece)
- oprava spuštění výroby versus oprava tam kde není spouštěcí nástroj (výroba nití apod.)
- přepracování části oprav (jen úprava naskriptování, ne funkčnosti)
[Geo]
Oprava kouzel:
- Shield,
- Sleep,
- StinkingCloud,
- Vampiric Touch,
- Arcane Mark,
- Arcane Sign,
- Read Magic,
- Mage Armor,
- Tasha's Hideous Laughter
- Gate
- Plane Shift
[Whitey]
- oprava pádu v kradení
- navázání kvality předmětů z rozřezání těl a kuchání ryb na Zálesáctví nebo Vaření, podle toho co je víc
- oprava chyby u výrobních kontejnerů, které se mají používat v batohu
[Whitey]
- hlídání degradace durability vlivem oprav (PlayerVendor nepřijímá pod 90%, text ve vlastnostech "opravováno" <80%, "často opravováno" <60%)
- upravení funkce prohledávající kontejnery hráče (batoh, váček, případné další)
- opravení spotřeby materiálu s porcemi (např. hřebíky) při opravě tohoto předmětu
- snad oprava pádu při zničení věcí opotřebením (byl to tuším krumpáč)
[Whitey]
- oprava záporné durability u předmětů
- úprava vyhledávání nářadí u řemeslníka při opravě (musí být nezničené)
[Whitey]
- oprava výpočtu původní maximální durability (bugy s "opravovaným" předmětem i když je nový a nepoškozený)
- oprava Štítu víry (po úpravách operací s durabilitou a zničením předmětu nefungoval, res. nešel nasadit)
[Geo]
Podpůrné funkce do jádra (Point3D.GetRangeTo, Utility.GetDirectionString),
Zrušení interface IActionReacting = všechny efekty aury definují metody tohoto rozhraní,
Serializace efektů na předmětu + vyřešení uložení aktivního efektu v okamžiku savu,
Oprava zavádějícího komentáře k metodě OnSpeech,
Oprava kouzel:
- Locate Object (Najdi předmět)
- Arcane Lock (Magický zámek)
- Hold Portal
- Tapping (Naslouchátko)
- Watcher (Kukátko)
- Dispell Magic (Odstraň Magii, pokud se odstraňuje ze dveří, projdou se obě křídla)
- Wall of Ice
- Wall of Illuse
[Whitey]
- oprava zacyklení při zničení nástroje na konci výroby
- odpojení funkce "počet použití" na některých věcech (z půlky nefungovala, nezobrazovala, a zcela ji supluje durabilita)
[Geo]
Oprava a optimalizace kouzlení ve tmě
Opravy kouzla Watcher
Úpravy kvůli kouzlu "Kukátko"
Oprava opakovaného zakouzlení (druhé kouzlo automaticky fizzlo)
Kouzlo "Ostrá čepel",
Oprava farmingu - krávy a produkce mléka.
Oprava chyby ve farming-regionu při načítání světa po smazání definice NPC,
Oprava kouzlení v brnění,
Oprava kouzla Ohnivý Štít (vliv na ptáčky, krysy a jiné drobné tvory),
Revize Hudebnictví!

[Whitey]
Napravení zásadní chyby u stříbra
Mizení licencí.
úprava skript kvůli třem prdelím věcí s nulovou durabilitou
oprava (nejen) kraví chybky

Whitey: Ehm... nebylo nutné moje poznámky opisovat doslovně Biggrin
[Whitey]
- prověření skript okolo uvěznění a propuštění z vězení
- při umístění do vězení jsou vězni předány všechny "zatoulané" pokuty, aby věděl za co tam je (ty co jste někde pohodily apod.)
[Geo]
Opraveno:
- zapamatování ovládnutých nástrojů při restartu
- šance na úspěšné přehrání obtížné melodie
- Vliv "Život" (přidával nad hranici 100 bodů)
[Whitey]
- rapidní snížení nároků na výrobu nových Zákoníků (Písemnictví 10 místo 30, dva čisté svitky místo celé velké knihy)
- nově vytvořená postava dostane Zákoník, pokud se objevuje ve městě
[Whitey]
- čistky v kódu okolo Zákoníku a jeho akcí
- upraven trest Vyhoštění (v Zákoníku lze nastavit lokaci, kam bude hráč po omráčení vyhoštěn)