Manawydan Fórum

Úplná verze: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
SVN 1599-1609
[Whitey]
- bug1128 - Kartografie spotřebovává stacklé mapy po jedné
- modifikace zacházení Teleporteru s Tagy
- převedení neviditelnosti na systém plížení

[Geo]
- bug1131

[Marina]
- Příprava pro nové itemy:
-- změna ItemID pri vkládání/odebirání čutory z pásku
-- nový item tašky
-- nový item čutory
-- nový item měchu

[Stig]
- příprava skript WoodenRack (dřevěná police) - obdoba WoodenShelf - změna grafiky při vložení určitých předmětů (9 různých grafik dle obsahu, při vložení alespoň 3 itemů daného typu/kategorie):
-- helmy
-- meče
-- štíty
-- halapartny, těžké halapartny, bardichy
-- nástroje, nářadí, suroviny pro řezbáře a truhláře
-- nástroje, nářadí, suroviny pro krejčího
-- nástroje, nářadí, suroviny pro slévače, kováře
-- nástroje, nářadí, suroviny pro dráteníka
-- střelné zbraně, střelivo
SVN 1610-1627
[Whitey]
bug1123 - ošetření rozlévání nádoby skrz strop
bug1127 - ošetření požadavku na nápoj bez nádoby v Zakázkách
- úprava logiky Flamendr: požadované nápoje pouze v nádobách do 1 litru, omezeno množstí (nakupuje pro vlastní potřebu)
- oprava zobrazení názvu zboží se sID v ceníku vlastníka vendora (nezobrazoval se)
- úprava chování efektu neviditelnosti z nápoje (místo skillu Proměny se řídí relativně vysokým základem + obratností)
- úprava chování efektu neviditelnosti, úspěch v hodu ruší neviditelnost jen dočasně (dosud rušil úplně)
- oprava chybného určení času dalšího testu neviditelnosti/plížení (špatný výpočet intervalu + Všímavost čas drasticky zvyšovala místo aby ho mírně snížila)
- efekt neviditelnosti zprůhlední postavu
- zvuk a hláška při započetí efektu neviditelnosti
- hláška při ukončení efektu neviditelnosti

[Marina]
- opravy a lazení skript

[Stig]
- opravy a lazení skript
SVN 1628-1632
[Whitey]
bug1011 - přidání Expirable tagů
- upravené rozhodování o cíli kouzla (přítel/nepřítel) pro strážné
- peti obdrží příkaz "Stay" při omráčení/smrti pána pouze pokud to byl hráč (kvůli minionům)
- peti kteří při omráčení/smrti pána dostanou příkaz "Stay" zamíří k jeho tělu
- obarvování látkové masky
Ilicius, [Marina], [RadstaR], [Stig]
- Úpravy souborů (patch):
-- oprava výšky pro Velký svícen (po zhasnutí zabíral víc než jedno patro v domě)
-- nové animace pro Dámské šaty se stuhou, Kožené boty, Volná róba
-- nová grafika pro Kožený kabátec (ještě není v databázi předmětů a návodů)
-- dokončena funkční verze voru (úprava Multi)
-- grafiky do paperdollu pro Žnec a Kouzelnické oděvy (róba, boty, rukavice, plášť)
-- úprava grafiky pro předmět Taška přes rameno + obarvení animace
-- obarvení některých animací předmětů
-- drobné úpravy starších grafik
[Stig]
- Přiřazení animací pro Žnec a Šátek (drobný patch)
- Funkční verze voru u Cyprony na trase "Osada - Město" a zpět
- SVN 1639-1647 - Drobné úpravy systémových vendorů (typy, sortiment, počty)
- Umísťování "low level" systémových vendorů do Cyprony, osady a na předměstí (mlynář, pekař, lovec, řezník, kuchař, dřevorubec, horník, kovář)
- Vykradatelné kontejnery v Cyproně, na předměstí, v osadě - pozor: quest pro zloděje
- "Low level" Řemeslnické zakázky do Cyprony, osady a na předměstí (farmář, kovář, armádní nákupčí, léčitel)
SVN 1633-1670
[Whitey]
Zakázky:
- možnost spustit smlouvání o Zakázce z interakce
- při zahájení smlouvání o Zakázce je zavřen gump případného jiného smlouvání
- přidány tituly NPC podle jejich "zaměstnání"
- opraven filtr farmáře (místo jídla chce především věci a suroviny pro farmáře)
- nové zaměstnání NPC, Hospodský - primárně požaduje alkohol, pak jídlo a ostatní nápoje, zbytkově nádobí a nábytek
- nové zaměstnání NPC, Majitel restaurace - primárně požaduje jídlo a nealkoholické nápoje, pak alkohol a nádobí, zbytkově nábytek
- nové zaměstnání NPC, Léčitel (vybavení špitálu, léčivé nápoje)
- úprava maximálního požadovaného počtu předmětů podle priority listu (primární = 2.5x level, sekundární = level, zbytkový = 1/2 levelu)
- požadavek na nábytek u ArmyDealera posunut do zbytkového listu (= menší množství)
- oprava požadavku Flamendra (stále chtěl i sudy)
- ArmyDealer nyní objednává i podpůrné nápoje
- ThiefGuildMember nyní objednává i jedy

Peta je možné naučit příkaz "Stopuj" (cena 10 učebních bodů):
- po příkaze "Stopuj" dává pet majiteli 15 minut bonusové smysly (zkombinují se smysly peta a majitele)
- po příkaze "Stopuj" dává pet majiteli bonusy na stopování, pokud není dál než 10 polí:
--- pro stopaře se použije 1/2 Znalosti zvěře, 1/2 Zálesáctví, celá Všímavost a celý bonus perku Ostražitost peta, pokud jsou lepší než hodnota patřičného skillu nebo perku stopaře
--- postih za stopování ze sedla je snížen (z 80% na 40%)
Toto bude použitelné až po patchi klienta (přidání příkazu Stopuj)

CustomSpell:
- testovací verze upraveného systému magie, který by měl nahradit a rozšířit veškerá poškozující kouzla
- postup pro aktivaci na postavě zveřejním až po restartu

Ostatní:
- oprava chybného ošetření reakcí gumpu ItemListu (používaný pro seznamy předmětů u NPC, v restoretruhlách apod.)
bug1115 - interakce defaultně vyžadují celé, nepoškozené předměty
bug1137 - oprava detekce vody
SVN 1671-1680
[Whitey]
CS3:
- upraven systém NoobEqualizeru z bodového na poměrový, příliš zvýhodňoval horšího bojovníka (NoobEqualizer odpovídá za to že se dva noobové nemlátí bez zásahu)
- rozdíl v kvalitě bojovníků: Pokud je váš útok vyšší než 50 a 2x vyšší než obrana protivníka, posune se výsledek útoku o 1 ve váš prospěch. To samé platí i pro obranu.
- přidán zvuk zásahu zničitelných předmětů

Zakázky:
- nádoby s nápoji v Zakázkách (pokud hráč umí vyrobit nápoj, bude NPC požadovat tento nápoj v náhodně vybrané nádobě)

Ostatní:
- postava ohlušená kouzlem ztrácí smysl Sluch (pro detekci plížení)
- oprava pádu v testovacích kouzlech (registrace spotřebovaných reagencí)
- oprava pádu z 18.4.2013 (pád při pokusu potrestat vandala na farmě)
- oprava pádu z 1.5.2013 (pád při přidávání do party GM příkazem)
- oprava pádu z 7.5.2013 (pád při nastavování SeaWayPointu lodě)
- oprava pádu z 11.5.2013 (pokus použít nenastaveného systémového vendora)
- oprava pádu z 13.5.2013 (pád IRC bota)
- oprava pádu z 13.5.2013 (pád při neplatném cíli testovacích kouzel)
- oprava pádů z 15.5.2013 (pády při udělování zpomalovacího efektu v testovacích kouzlech)
- změna udílení zpomalení z Chladu v testvacích kouzlech (místo stropu -10% je strop určován podle způsobeného poškození)
- zpomalení z testovacích kouzel se nenavyšovalo
Zpátky do práce:
SVN 1681-1687
[Whitey]
bug1135:
- zakulacení některých výpočtů vzdálenosti (kruh místo čtverce)
- výpočet bere v potaz Z souřadnici

Plížení, neviditelnost:
- zvolené perky pro plížení se zvyšují na 12., 24. a 36. levelu (dosud pouze na 20. levelu)
- přesun hlášek z plížení/neviditelnosti (vidím-nevidím) z klasické řeči do emote (neměly by se logovat v deníku)
- promluvení ruší i další neviditelnosti, ne jen tu z plížení

Ostatní:
- chyba ve výbušninách (výpočet šance zásahu)
- rozlévaná tekutina bere v potaz statiku (zdi), zatím nerozlišuje pevné zdi proti mřížím apod. + problém malé místnosti a hodně tekutiny

[Geo]
- opraven problém s IRC

[Galran]
- testy některých neuzavřeným prací na Mantisu
SVN 1688-1696
[Whitey]
- úpravy a opravy skript v závislosti na změně výpočtu vzdálenosti
- oprava pití alkoholu v patře
- úprava poplachových hlášek stráží (AlarmText, AlarmSound, defaultní nastaení)
- uvězněný vendor nevyvolává
- rozšíření vyvolávání AdvancedVendora o "so:" (sound) a "|" (dělení více příkazů v jedné lince)
SVN 1697-1699
[Whitey]
Stráže:
- strážní se ignorují, pokud oba nemají Ruler a nastavené nepřátelství
Foukačka:
- oprava výpočtu šance na zásah foukačkou (nyní podle peru 0/35/55/75/95%)
- změna výpočtu šance na odhalení střelce (nyní opak perku, tj. 65/45/25/5% + 1/5 Všímavosti)
- efekty a zvuky Foukačky (BlowWeapon) (zvuky jen pro střelce, animace jen pokud se střelbou demaskuje)
Ostatní:
- rozšíření zvuků mincí, úprava zvuku mincí při obchodování apod. podle počtu mincí
SVN 1700-1703
[Whitey]
Stopování, bug1143:
- úprava zobrazení stop, aby se zobrazovala 2 před a 2 za lovcem (nyní 1 před a 3 za)
- automatické první rozhlídnutí po stopě při zahájení stopování
- účinnost nezačíná při prvním hledání nulou, ale hned hodnotou
- oprava vzácného bugu kdy došlo k přerušení stopování bez zprávy (generování nového směru, kdy nová pozice ležela v jiném regionu, kde se zvíře již nevyskytuje)
- gump si pamatuje nastavení "Stopování při chůzi" dokud není ručně zrušen
- úprava hlášky o stopě mimo region (aby byla jasnější)
- oprava chyby kdy není určeno stáří stopy ale stopování se nepřeruší
- přepnutí stopování za chůze nezačíná stopování
- ruční zavření gumpu ruší stopování

Foukačka:
- pokud je nabitá rozpoznanou otrávenou šipkou, píše ve vlastnostech typ jedu
- navýšen čas mezi střelbou (základní čas 10s na 15s)
- oznámení o zbývajícím čase do další střely při dvojkliku
[Stig]
- Změny některých alchymistických návodů
- Změny některých farmářských receptů (některý konzumní alkohol)
- Přidány malé destilační přístroje do cechu alchymistů (Ishar)
- Přidán velký destilační přístroj (Vilhelmovice)
SVN 1704-1723
[Whitey]
- opravy a vylepšení stopování
- opravy interní Item Databáze
- oprava pádu (použití foukačky s šipkou bez jedu)
- oprava pádu spojeného s ID
bug1136 - serializace údajů strážného
bug1144 - vývěsku nelze otevřít pokud ji nevidíte (je za zdí apod.)
SVN 1724-1725
[Whitey], [Stig]
- zničitelná hnízda
- možnost lootu po zničení destructable itemů
- úprava spawneru pro hidnutá hnízda
SVN 1729-1730
[Stig]
- automatické mazání questovních NPC z armádních questů pro ochranu osoby (chráněných osob) po uplynutí stanoveného timeru (výchozí hodnota 100 minut)
SVN 1731-1741
[Whitey]
bug1148 - oprava kontroly množství vykupovaných předmětů

bug1149
- oprava výpočtu šance v hodu výbušniny na cíl (chyba vzorce porovnávajícího obratnost)
- šance hodu výbušninou rozdělena na dvě:
--- šance zásahu lokace
--- šance přilepení výbušniny na cíl (pokud na lokaci je); pokud se výbušnina přilepí, pohybuje se s cílem a není vidět (NPC od ní neutíkají)

Výbušniny:
- výbušnina ukazuje čas do výbuchu
- zvuk zapálení výbušniny
- úprava výbuchy výbušniny: po hodu nevybychuje hned, ale až po uplynutí časovače (NPC utíkají, hráči ji mohou hodit zpět)
- upravena výbušnina: lze nadefinovat zda se přilepuje na cíl, nebo ne

AI:
- NPC umí utíkat za určitých podmínek z nebezpečného místa (prozatím pouze nepřilepená aktivní výbušnina, Černá chapadla, Ohnivá zeď)
- přepracován rozptyl při hodu výbušninou

Ostatní:
- sjednoceno vyhodnocování prázdných rukou ve skriptech
- rozšíření na test alespoň jedné volné ruky (např. vypití nápoje) a test obou rukou (např. čarování)
- oprava zacyklení (dupe HunterBoardu)
- rozšíření Item.Create o práci s EquipDefinition (definice věci ala Loot)
Interní:
- opravy serializací zničitelných věcí

[Stig]
- přidání orčích stráží
SVN 1742-1743
[Whitey]
Optimizace "děsivých" metod:
- ohnivá zeď děsí NPC až pokud mají 1/3 životů a méně (aby zeď byla k něčemu)
- Černá chapadla děsí NPC až pokud ta mají 1/2 životů a méně (aby chapadla byla k něčemu)
- výbušniny spíše vyděsí NPC které jsou lekavá (bonus +50%)
- úprava definice vlastnosti NPC "Jsem lekavé" (AI Animal nebo méně než 1/5 životů; původně defaultně true)
- úprava definice vlastnosti NPC "Jsem děsivé" (víc než 1/5 životů a AI predator nebo AI Berserker; původně defaultně false)
- částečná implementace děsivosti NPC
- implementace děsivých věcí přímo do kódu (interface IScary)

Výbušniny:
- úprava zprávy o zásahu, aby nepřekrývala výbušninu
- zvýšení poškození stacknutých náloží
- úprava účinku leptání zbroje (kyselina) stacknutých náloží (počítá se nejsilnější z vygenerovaných náhodných účinků)
- úprava účinku paralýzy (chlad) stacknutých náloží (počítá se nejsilnější z vygenerovaných náhodných účinků)
- přidaní chybějícího účinku leptání středně silnou kyselinovou náloží (NormalAcidExplosion)
- kontrola vzdálenosti aktivované výbušniny při poklepání (např. při vrhu zpět)
- přidání některých zpráv při práci s výbušninou (fáze zacílení vrhu)

Úprava AI (už v předchozích skriptech, ale nezapsal jsem):
- AI může chodit v dosahu čehokoliv, ne jen Mobile (WalkInMobileRange -> WalkInRange)
SVN 1744-1751
[Whitey]
bug1149
- oprava přilepení výbušniny na NPC
- oprava dupe výbušniny (nekopírovaly se parametry)
- změna výpočtu šance zásahu výbušninou (šanci zásahu políčka ovlivňuje síla, obratnost a hmotnost výbušniny)
- časování bomby se zobrazuje všem (bomba na zemi) nebo pouze majiteli (bomba v kontejneru, nebo přilepená na NPC)
- oprava integrace děsivosti výbušnin, které jsou zapáleny jiným výbuchem
- zobrazení výbuchu výbušnin ve vlastnictví

Ostatní:
- NPC sražená z mountu se nepokoušejí nasednout ihned, ale až po 2s (defaultní hodnota pro pokusy nasednout)
- za určitých podmínek si NPC přidalo k následníkům samo sebe a např. na sebe nasedalo (koně spamující *nasednul*)
- NPC se nepokoušejí nasedat na nevycvičené zvíře

Pády:
- oprava pádu při stopování (v místě kde není nic ke stopování)
- oprava pádu při generování Zakázky
SVN 1752-1760
[Whitey]
bug1151 - pokud asistoval u zabití NPC strážný, nesmí být udělen loot a XP (oprava rozpoznání strážného)

Úprava kouzla Roj (SummonSwarm):
- plynulý pohyb roje
- roj při pohybu upřednostňuje aktivní cíle (Warmode on) a ignoruje cíle pod vodou
- roj ignoruje mrtvé (a omráčené)
- i u NPC záleží zda je ve warmódu (vyšší dmg)
- kouzlo zařazeno do IScary (únik před kouzlem, počínaje 0% při 50%HP, 100% při 0%HP)

Úprava kouzla Plamenná koule (FlamingSphere)
- kouzlo zařazeno do IScary (únik před kouzlem, počínaje 0% při 50%HP, 100% při 0%HP)

Úprava kouzla Ohnivá zeď:
- úprava úniku před kouzlem, počínaje 0% při 50%HP, 100% při 0%HP (dosud 100% pod 1/3HP)

Úprava kouzla Černá chapadela:
- úprava úniku před kouzlem, počínaje 0% při 50%HP, 100% při 0%HP (dosud 100% pod 1/3HP)

Zničitelné předměty:
- vyřeśení situace kdy hráč chce ničit předmět, ale útočí na něj NPC (předmět nešel dál ničit)

Ostatní:
- drobné optimizace kódu
- vypnutí animace zranění na pasti (dočasné ošetření cukání postavy na pasti)
SVN 1764-1765
[Stig]
- nové zbraně: Flambard, Claymore, Dvouručák, Rapír
- revize stráží: Goren-Zar, Eldamar, elfský srub