Manawydan Fórum

Úplná verze: Noob Dotazy
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si úplnou verzi s příslušným formátováním.
Mělo by to psát nějakou hlášku. Obecně to tuším je že můžeš nahradit pouze každé čtvrté WoP.
mno, ale třeba Igni yeno evart mi seslat jde
Igni yeno evart neobsahuje Van, tam se tím svitkem nic nenahrazuje, ne?
tam jsem nahrazoval svitkem Evart Biggrin
Pohyblivost (pasivní) – postava má zvýšenou šanci na vyhnutí se útoku. Výše bonusu závisí na stupni perku a výši vlastnosti „Obratnost“

Zajímalo by mě jak vysoký to asi dává bonus, nejde mi o přesná čísla, spíš když mám řekněme obratnost 100, jestli to dá bonus 1-10% ke skillu nebo se to pohybuje spíš v desítkách 10-40% .. zkrátka nějaky orientační bod jak moc se tenhle perk vyplatí :-)
Hodnota skillu Parry (Uhýbání?) je násobena... Uh, ne, tento perk asi nyní nemá cenu.
Nejvyšší Pohyblivost vynásobí Uhýbání (pro účely CS) x (1 + 0,1 + 10 * Obratnost * 0,0001),
tj. při maximální Pohyblivosti a dexteritě 100 se Uhýbání zvýší o 20%... což je prd. (10 x 1,2 = 12, 100 x 1,2 = 120)
V kódu CS4 mám override těchto hodnot, kdy počítám s maximálním bonusem 5+(0.5-0.17 podle perku)*obratnost, tj. bonus do Uhýbání +22 s perkem 4 a obratností 100.
Mohl by mi někdo prosím zkorektnit a zkontrolovat tenhle krátký script? Rád bych ho napojil na jedno npc (jedná se čistě o designovou věc)

Kód:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<Interaction ID="Orel">
 <Procedure ID="OnSee">
 <!-- Vybere náhodně text -->
<Emote>@RandomString("Pozoruje vodu","Píská","Nalétává do vody","Loví Rybky","Bystře hlídá okolí")@
</Emote>
   <Trigger WaitOn="OnSee" Range="6" />
   <if>
       <req>target.IsWarrior</req>
        <emote>Roztáhl svá silná křídla</emote>
        <End />
   </if>
   <if>
       <req>target.IsRanger</req>
        <emote>Zbystřil na tebe</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsMage</req>
        <emote>Zvědavě si tě prohlíží</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsPriest</req>
        <emote>Vzlétl a udělal obrátku</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsAlchemist</req>
        <emote>Zaprskal a vzlétl</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsRogue</req>
        <emote>Začal si hlídat hnízdo</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsCraftsman</req>
        <emote>Vypadá, že by uvítal bidýlko</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsBlacksmith</req>
        <emote>Zacvakal zobáčkem</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsFarmer</req>
        <emote>Začal poskakovat a prosit o nějaké jídlo</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsBard</req>
        <emote>Zapískal krátkou melodii</emote>
        <End />
   </if>
   <Wait Time="10"/>
 </Procedure>
</Interaction>
Jen jedna věc, když ti tam přijdou najednou např. 3 hráči a 2 peti, tak se každému spustí daná interakce = spustí se 5x. Přidej na začátek:

Kód:
<Req>target.Profession !="Nobody"</Req>
<Req>this.IsExpired("Yell")</Req>
<Expire Target="this" Name="Yell" Minutes="1" />

Tak se spustí pouze hráčům a bude dále pokračovat pouze jednomu.
a mám to hodit do slotu před první podmínku nebo už dovnitř podmínek?
Jinak je script v pořádku? Ready pro nasazení?
Dej to hned za:
Kód:
<Procedure ID="OnSee">

Mno, jestli je v pořádku to se projeví až po nasazení. Biggrin

A ještě kokám, že tohle nemáš jako první:
Kód:
<Trigger WaitOn="OnSee" Range="6" />
Kód:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<Interaction ID="Orel">
 <Procedure ID="OnSee">
 <Trigger WaitOn="OnSee" Range="6" />
 <Req>target.Profession !="Nobody"</Req>
 <Req>this.IsExpired("Yell")</Req>
 <Expire Target="this" Name="Yell" Minutes="1" />
 <!-- Vybere náhodně text -->
<Emote>@RandomString("Pozoruje vodu","Píská","Nalétává do vody","Loví Rybky","Bystře hlídá okolí")@
</Emote>
   <Trigger WaitOn="OnSee" Range="6" />
   <if>
       <req>target.IsWarrior</req>
        <emote>Roztáhl svá silná křídla</emote>
        <End />
   </if>
   <if>
       <req>target.IsRanger</req>
        <emote>Zbystřil na tebe</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsMage</req>
        <emote>Zvědavě si tě prohlíží</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsPriest</req>
        <emote>Vzlétl a udělal obrátku</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsAlchemist</req>
        <emote>Zaprskal a vzlétl</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsRogue</req>
        <emote>Začal si hlídat hnízdo</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsCraftsman</req>
        <emote>Vypadá, že by uvítal bidýlko</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsBlacksmith</req>
        <emote>Zacvakal zobáčkem</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsFarmer</req>
        <emote>Začal poskakovat a prosit o nějaké jídlo</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsBard</req>
        <emote>Zapískal krátkou melodii</emote>
        <End />
   </if>
   <Wait Time="10"/>
 </Procedure>
</Interaction>
Takže asi nějak takhle, tááák kdopak mi to nahodi na NPC? :-)
Můžu se zeptat, jak to funguje, když chci knihu předělat na knihu receptů? 
Měl jsem totiž dvě malé dubové knihy, jedna z nich kvalita výborná - 115 stran, druhá kvalita mistrovská 200 stran.
Když jsem je předělal na knihy receptů (tím, že jsem na ně hodil svitek s receptem), tak výborná má 43 stran, mistrovská však jen 30 :-(.
rád bych dodal že tohle mě taky zajima, kolikrat ve hře vidim knihu na recepty co ma 40+ stránek a ja mam se štěstím tak 16
Počet stránek lze zvýšit vkládáním čistých svitků, nebo snížit vytrháváním stránek.
Generovaný počet stran prověřím.
Z toho, co vím, tak nezávisle na kvalitě knihy má malá kniha na recepty 15 stran, střední 30 a velká 60. Ale pokud jde o doplňování svitků, zdá se, že to funguje pouze na obyčejné knihy, na receptáře se změna stran vztahuje pouze tehdy, když do knihy vložíš svitek ještě před tím, než z ní uděláš receptář. Do receptáře se mi svitek vložit nepodařilo.
To je pravda, omlouvám se za dezinformaci.
Obsah list v řemeslnické knize se řídí počtem svitků v knize z které je vyrobena.
Počet svitků v knize se řídí výrobním návodem knihy + svitky které do knihy sami přidáte nebo vytrháte. Kvalita knihy nehraje roli.
Na výrobu Malé dubové knihy se používá 15 svitků - tolik by měla mít stránek pro krafta po převedení.
Vícestránkové jsou tedy větší knihy, knihy do kterých byly před konverzí přidány svitky, nebo knihy vytvořené před úpravou systému knih.
Děkuji za odpovědi. 
Pokud mám tedy např. velkou dubovou knihu, tak bude mít jako kniha na recepty 60 stran + počet svitků, který do ní před předěláním naházím?
Nezáleží tedy na kvalitě ani na dřevě, ze kterého je kniha vyrobena?
Přesně tak, pro výrobu řemeslnické knihy záleží jen na počtu svitků v knize.
Kvalita knihy má vliv pouze na počet stránek v normální psané knize, kde se počet vložených svitků přepočítává na stránky.

Dodatečných svitků lze vložit myslím jednou tolik co jich tam je - Malé knihy tedy lze nacpat až na 30 svitků (15 výrobních + 15 vložených).

Ještě abych nezapomněl - pomocí dovednosti písemnictví lze kopírovat obsah řemeslnické knihy do jiné.

A poslední věc - kvalita knihy rozhoduje o rychlosti opotřebení. Pokud přidáváš knihu do výroby (= +5 do výrobního skillu) tak více kvalitní knihy mají menší šanci na poškození.
Díky za odpovědi a spoustu užitečných informací :-)
Zamyslím se nad možností přidávat stejným způsobem stránky i do řemeslnické knihy.